تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان: پکیج دیواری بوتان از برندهای باکیفیت پکیج است. این پکیج ها به راحتی گرمای خانه شما را تامین می کنند. این پکیج آب داغ مورد نیاز جهت شستشو و غیره را در کوتاهترین زمان برای شما مهیا می سازد. اما ممکن است شما در پکیج بوتان خود با مشکل و خرابی روبرو شوید. تکرار خرابی و بروز مشکل در پکیج بوتان ممکن است باعث شکایت و آزار شما شود. بسیاری از افراد از تعداد مکرر بروز یک مشکل و تعمیر و صرف هزینه مجدد به ستوه آمده اند. برخی حتی به فکر تعویض کامل پکیج بوتان خود افتاده اند.

اغلب این افراد دو اشتباه کلی انجام می دهند. دو اشتباهی که باعث بروز این مشکل می شود. اشتباه اول این است که از سرویس منظم و به موقع پکیج بوتان خود غفلت کرده اند.

اشتباه دوم این است که انجام سرویس و یا تعمیر پکیج بوتان خود را به یک تعمیرکار غیر متخصص سپرده اند. طبیعتا اگر کار را به کسانی بسپارید که کمبود دانش تخصصی ، عدم تسلط بر تعمیر پکیج بوتان و کمبود تجربه دارند ، انتظار نتیجه ای جز این نیز نباید داشته باشید.

لازم به ذکر است قبلا نیز با شما درباره تعمیر پکیج سخن گفته بودیم.

مطالب مرتبط زیر نیز می توانید مطالعه فرمایید:

 

نمایندگی تعمیرات انواع پکیج بوتان

نمایندگی تعمیرات انواع پکیج بوتان، بهترین انتخاب شما برای رفع مشکل پکیج تان می باشد. هیچ کس بهتر از تعمیرکار مجرب نمایندگی بوتان، از مشکلات این پکیج آگاه نیست. یکی از نمایندگی های تعمیر پکیج بوتان در تهران، تکنو تهویه می باشد. شما با اطمینان خاطر، می توانید، پکیج خود را به ما بسپارید.

حضور تعمیرکاران با تجربه و کاربلد در مجموعه تکنو تهویه، ما را به بهترین انتخاب برای همشهریان تهرانی تبدیل کرده است. ما در ابتدا به تعمیر قطعات معیوب پکیج شما می اندیشیم. اما چنانچه تعمیر قطعه میسر نباشد، استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت الویت اصلی تعمیرکاران مجموعه ما می باشد. پس با خیالی آسوده تعمیرات انواع پکیج بوتان خود را به تکنو تهویه بسپارید.

 

برد پکیج بوتان

برد پکیج بوتان، مغز متفکر این دستگاه است. تمامی عملیات مربوط به عملکرد گرمایشی و آب مصرفی در پکیج بوتان، به وسیله برد آن کنترل می شود. همانطور که می دانید، پکیج گرمایشی از گاز به عنوان سوخت استفاده می کند. بنابراین ترتیب عملکرد دستگاه و کنترل شعله و گرما در آن بسیار مهم است.

بروز کوچکترین اختلال در عملکرد برد پکیج بوتان، باعث ایجاد خسارات فراوان خواهد شد. برد پکیج بوتان با استفاده از سنسورهای دما و فشار، وضعیت دستگاه را کنترل می نماید. دستورات لازم برای باز کردن شیرهای برقی و روشن شدن شعله یا فن، از جانب برد پکیج صادر می شود. این برد حساس، یک تجهیز الکترونیکی می باشد. مغز متفکر این برد، یک میکروکنترلر است. بسیاری از عیوبی که اتفاق می افتد، در خرابی برد پکیج ریشه دارد.

تعمیر پکیج بوتان
تعمیر پکیج بوتان با تکنو تهویه

 

تعمیر برد پکیج بوتان

در نظر داشته باشید تعمیر برد پکیج بوتان، یک کار بسیار تخصصی می باشد. با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد، یک تعمیرکار ناشی می تواند خسارات بسیار مالی و جانی به بار بیاورد. هنگام روشن شدن یک پکیج، در ابتدا باید فن و سپس جرقه زن و در آخر شیر گاز به مدار بیاید. تصور کنید اگر اول شیر گاز باز شود و سپس جرقه زن عمل کند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

قطعا حاصل این اتفاق انفجار است. پس تعمیر صحیح برد پکیج بسیار مهم است. هرگز آن را به دست افراد ناشی نسپارید. البته نیازی نیست که نگران پیدا کردن یک تعمیرکار خبره نباشید. تکنوتهویه در کنار شماست. ما با استفاده از تجربه بالای تعمیرکاران مجرب خود، کار را برای شما ساده خواهیم کرد. کافیست که به ما اطمینان کنید. در کوتاهترین زمان ممکن و به بهترین نحو، تعمیر برد پکیج بوتان شما انجام خواهد شد.

در کذشته یا شما درباره تعمیر پمپ و بوستر پمپ نیز سخن گفته بودیم.

 

سرویس و نگهداری پکیج بوتان

سرویس و نگهداری پکیج بوتان، بهترین راهکار برای افزایش طول عمر یک پکیج است. بارها دیده شده است که یک پکیج تنها بعد از دو یا سه سال کارکرد، از بین می رود. به نحوی که هزینه تعمیر آن بسیار زیاد می شود. دلیل این امر عدم سرویس و نگهداری به موقع پکیج بوتان می باشد.

شما با سرویس به موقع پکیج خود، در واقع جان تازه ای به آن می دهید. بررسی عملکرد، رفع رسوب ایجاد شده در مبدل و تمیز کردن کلی دستگاه، باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. اگر مبدل یک پکیج دچار رسوب شده باشد، دستگاه برای گرم کردن آب از بالاترین حد شعله استفاده می کند.

این باعث کاهش عمر مبدل اصلی و قطعات دیگر دستگاه می شود. پس به سرویس و نگهداری پکیج بوتان خود اهمیت ویژه ای بدهید. برای سرویس و نگهداری پکیج بوتان، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

 

تعمیرات پکیج بوتان خود را به متخصصین شرکت تکنو تهویه بسپارید

تکنسین های شرکت تکنو تهویه در هنگام خرابی پکیج بوتان و نبود گرما و آب گرم بهترین خدمات را به شما ارائه می دهند. برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه ، به متخصصین مجرب و با سابقه شرکت تکنو تهویه اعتماد کرده و سرویس و تعمیرات پکیج بوتان خود را به ما بسپارید.

 

اولین اقدام جهت کارایی مناسب پکیج بوتان شما ، نصب اصولی آن است. برای کارکرد دستگاه در بهترین حالت و بالاترین راندمان و نیز جلوگیری از ایجاد مشکلات فراوان بعدی ، نصب پکیج بوتان باید توسط متخصص انجام گیرد. سرویس منظم و به موقع پکیج بوتان جهت شناسایی مشکلات و رفع ایرادات جزئی پیش از آنکه به مساله جدی بدل شوند، لازم است. رعایت این موارد به حفظ عملکرد پکیج شما با بالاترین راندمان کمک می کند. البته فراموش نکنید که لازم است تا سرویس پکیج بوتان توسط متخصص آن انجام گیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود. پس از بروز مشکل و خرابی دستگاه نیز، تعمیرات پکیج بوتان خود را به متخصص آن بسپارید تا از تشدید مشکل و گسترش آن جلوگیری شود.

 

تعمیر فوری پکیج با تکنو تهویه

متخصصین شرکت تکنو تهویه با تجربه و تخصص خود ، آماده ارائه خدمات برای انواع مدل ها و ظرفیت های پکیج بوتان می باشند. این متخصصین با هر گونه مشکل احتمالی در پکیج بوتان شما آشنایی کامل داشته و رفع آنان را به صورت تضمینی انجام خواهند داد. تکنسین های شرکت تکنو تهویه با کمک دانش تخصصی و به روز خود و تجربه و تسلط بالا در انجام هر گونه نصب. سرویس و تعمیر پکیج بوتان. در کمترین زمان و بر طبق اصول و استانداردهای بوتان مشکل دستگاه شما را برطرف خواهند نمود. انتخاب شرکت تکنو تهویه در ارائه خدمت ، باعث آرامش شما خواهد بود. چرا که ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

 

نگران تعمیرات پکیج بوتان خود نباشید

ما ارزش دستگاه شما را به خوبی می دانیم. چنانچه در انتخاب تعمیرکار مناسب دچار تردید هستید ، ما حق را به شما داده و از نگرانی و عدم اطمینان شما کاملا آگاهیم. چرا که بسیاری از تعمیرکاران در عوض رفع مشکل، باعث تشدید آن و ایجاد خسارت به دستگاه می شوند. همه اینها ناشی از انتخاب تعمیرکاران غیر متخصص و بی تجربه است. به همین دلیل ما خدمات خود را با گارانتی به شما ارائه کرده و تعهد خود در قبال خدمات انجام شده را ثابت می کنیم.

قبلا درباره تعمیر پکیج بوتان در تهران با شما مطالبی را درمیان گذاشته بودیم.

 

مشکلات و معایب پکیج بوتان

مشکلات مختلفی ممکن است برای پکیج بوتان ایجاد شود مانند موارد زیر:

 

  • پکیج بوتان به دفعات خاموش می شود
  • پمپ سیرکوله پکیج دچار مشکل شده است
  • برد پکیج بوتان معیوب است
  • صفحه نمایش خاموش شده و دکمه ها کار نمی کنند
  • کد خطا یا ارور ظاهر شده و از بین نمی رود
  • از زیر پکیج آب می چکد
  • آب پکیج بوتان سرد و گرم میشود
  • رادیاتورها گرم نمی شوند
  • پکیج بوتان صدای تق تق می دهد
  • و عیوب مختلف دیگر

در صورتی که این موارد یا مشکلات دیگری را در پکیج بوتان خود مشاهده کردید. بلافاصله با شرکت تکنو تهویه تماس بگیرید . متخصصین ما صرف نظر از مدل و ظرفیت پکیج بوتان شما، هر گونه مشکل دستگاه را به صورت تضمینی برطرف می کنند. همچنین، امکان تعمیر برخی قطعات به جای تعویض آنان وجود دارد .که ای امر به کاهش هزینه های شما نیز می انجامد.

 

تیم فنی شرکت معتبر تکنو تهویه . با دانش و تجربه سالیان دراز خود آماده ارائه خدمات مختلف در زمینه نصب . سرویس و نگهداری و تعمیر مدلهای مختلف پکیج بوتان به شما عزیزان می باشد. خدمات ما با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب و گارانتی به شما عرضه می شود.

 

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا