تعمیر چیلر در اندرزگو

تعمیر چیلر در اندرزگو

تعمیر چیلر در اندرزگو. تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع چیلر و مینی چیلر ، از خدمات ویژه تکنو تهویه می باشد. چیلر ها و مینی چیلر ها کاربرد فراوانی در صنعت تهویه مطبوع دارند. به همین دلیل همیشه تقاضا برای تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر بسیار زیاد می باشد. تکنو تهویه ارائه دهنده انواع خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در تمام نقاط تهران می باشد. یکی از خدمات بسیار خوب ما ، تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع چیلر و مینی چیلر می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر چیلرها و مینی چیلرها می پردازیم . با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط :

اصول و روش کار چیلر

درک نحوه عملکرد یک چیلر و شناخت انواع چیلرهای موجود به شما کمک می کند تا انتخاب مناسبی برای نیازهای خود داشته باشید.

چیلر چیست؟

چیلر یک سیستم تبرید است که برای کاهش دمای محیط ، فضاها و سیالات مختلف با حذف گرما از سیستم و انتقال آن به بیرون عمل می کند. استفاده از چیلرها همچنین برای تنظیم دما در فرآیندهای صنعتی مانند قالب گیری تزریقی ، آبکاری فلزات ، تولید میدان نفتی و فرآوری مواد غذایی ضروری می باشد.

اصول کار

چیلرها بر اساس اصول عملکرد زیر کار می کنند.

  1. 1. تغییر فاز

یک مبرد مایع در هنگام گرم شدن دچار تغییر فاز می شود و به گاز تبدیل می شود و زمانی که این مبرد گازی خنک می شود ، دوباره به مایع متراکم تبدیل می شود.

  1. 2. جریان گرما

انرژی گرمایی همیشه از ناحیه ای با دمای بالا به ناحیه ای با دمای کمتر جریان می یابد.

  1. 3. نقطه جوش

کاهش فشار روی مایع باعث کاهش نقطه جوش آن و افزایش فشار باعث افزایش نقطه جوش آن می شود.

چیلر چگونه کار می کند؟

چیلرها از چهار جزء اصلی تشکیل شده اند. یک اواپراتور، یک کمپرسور، یک کندانسور و یک واحد انبساط. همچنین هر سیستم چیلر حاوی یک مبرد است.

فرآیند خنک کردن با ورود مبرد کم فشار به اواپراتور شروع می شود. در داخل اواپراتور، مبرد گرم می شود و باعث می شود که آن را به گاز تبدیل کند. مبرد گازی وارد کمپرسور می شود که فشار آن را افزایش می دهد.

این مبرد پرفشار به کندانسور می رود که گرما را با استفاده از آب خنک برج خنک کننده یا هوای محیط اطراف دفع می کند و آن را به یک مایع پرفشار متراکم تبدیل می کند. مبرد متراکم شده سپس به واحد انبساط می رود که دارای یک شیر است که به عنوان یک دستگاه اندازه گیری برای محدود کردن جریان مبرد در سیستم عمل می کند.

در نتیجه ، این شیر فشار مبرد را کاهش داده و فرآیند خنک‌سازی را دوباره آغاز می‌کند. کل فرآیند به عنوان چرخه تبرید شناخته می شود.

انواع چیلر

دو نوع اصلی از چیلرهای تراکمی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: چیلرهای هوا خنک و آب خنک می باشد.

انتخاب چیلر مناسب به شما کمک می کند تا در هزینه ها صرفه جویی کنید ، زمان خرابی را کاهش دهید و راندمان عملیاتی را بهبود بخشید.

چیلرهای آب خنک

همه چیلرهای آب خنک از آب یک برج خنک کننده خارجی برای دفع گرمای مبرد گازی در کندانسور قبل از تغییر فاز به مایع استفاده می کنند.

چیلرهای هوا خنک

به جای آب خنک کننده ، چیلرهای هوا خنک از هوای محیط برای دفع گرما از مبرد در کندانسور استفاده می کنند.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در اندرزگو

تکنو تهویه نمایندگی چیلر در اندرزگو و محله های دیگر شمال تهران می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ،

بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. چنانچه ساکن منطقه اندرزگو هستید و از چیلر به عنوان سیستم تهویه مطبوع استفاده می کنید ، برای تعمیر ، سرویس و نگهداری آن می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در اندرزگو با تکنو تهویه

تکنو تهویه هموار با بهره گیری از متخصصین با تجربه و کاربلد ، ارائه کننده بهترین خدمات در زمینه چیلر و مینی چیلر به ساکنین محترم اندرزگو می باشد. ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز تهرانی در تمام نقاط تهران می باشیم. خدمات ما به صورت کاملا تخصصی و مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می شود. ما همیشه سعی می کنیم تا علاوه بر ارائه بهترین خدمات ، هزینه های مازاد شما را نیز کاهش دهیم. با ما تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا