تعمیر چیلر در تجریش

تعمیر چیلر در تجریش

تعمیر چیلر در تجریش ، از خدماتی می باشد که تکنو تهویه به ساکنین محترم این منطقه و مناطق اطراف ارائه می نماید. چیلر و مینی چیلر در تجریش و کلیه محلات منطقه یک کاربرد زیادی دارد. تکنو تهویه همواره ارائه دهنده خدمات ویژه جهت تجهیزات تهویه مطبوع به ساکنین این منطقه می باشد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با چیلر و خدمات تکنو تهویه ، با ما باشید.

همچنین جهت دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر می توانید فشار گاز چیلر و علل بالا یا پایین بودن آن و تعمیر داکت اسپلیت در تجریش را نیز مطالعه فرمایید .

سرویس کندانسور چیلر در تجریش

کندانسور چیلر از اجزای حیاطی و اصلی آن می باشد. کندانسورها به طور کلی در دو نوع آب خنک و هواخنک موجود هستند. هر دوی این کندانسور ها نیاز به سرویس و رسیدگی دوره ای دارند. به خصوص کندانسور آب خنک که آب در گردش برج خنک کن در آن جریان دارد. به دلیل دما و شرایط آب برج خنک کن ، امکان رشد جلبک و باکتری در آن بسیار زیاد است. این جلبک ها می توانند مسیر گردش آب را مختل کنند. بنابراین هم کندانسور و هم برج خنک چیلر باید به صورت دوره ای سرویس شوند.

سرویس برج خنک کن چیلر در تجریش

برج خنک کن از تجهیزات اصلی چیلرهای آب خنک و جذبی می باشد. فرایند تقطیر یا کندانسینگ در چیلر آب خنک ، توسط آب صورت می گیرد. محدود دمایی مناسب این آب 30 تا 35 درجه سانتیگراد می باشد. جهت حفظ دما در این محدوده باید از یک تجهیز جانبی استفاده نمود. نام این تجهیز برج خنک کن یا کولینگ تاور می باشد. آب توسط پمپ به برج خنک کن ارسال و پس از کاهش دما به کندانسور باز می گردد.

تعویض فن برج خنک کن چیلر در تجریش

برج خنک کن جهت کاهش دمای آب ، باید گرمای آن را با هوا تبادل نماید. برای اینکار نیاز به فن دارد. برج های خنک کن انواع مختلفی دارند. اما معمولا فن مورد استفاده در آنها آکسیال می باشد. پروانه این فن ها در انواع مختلف موجود است. معمولا جنس این پره ها از نوع آلومینیوم ، فایبر گلاس یا پلی آمید هستند. توان فن و طول پره ها به ظرفیت برج خنک کن بستگی دارد.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در تجریش

نمایندگی تعمیر چیلر و مینی چیلر در تجریش و شمال تهران تکنو تهویه می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) می باشد .

همچنین برندهای ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل نیز تحت پشتیبانی تکنو تهویه می باشند. در هر کدام از محلات منطقه یک و شمال تهران که ساکن باشید ، تکنو تهویه آماده ارائه خدمات به شما می باشد. کافیست با ما تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در تجریش با تکنو تهویه

برای حفظ و مراقبت صحیح از چیلر خود باید از خدمات یک شرکت معتبر و با تجربه بهره ببرید. تکنو تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه چیلر ، مینی چیلر و تجهیزات مرتبط ، در کنار شما می باشد. در هر ساعتی از شبانه روز ، می توانید با ما تماس گرفته و از خدمات ما استفاده نمایید.

مطالب مرتبط

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا