تعمیر چیلر در تهرانپارس

تعمیر چیلر در تهرانپارس
تعمیر چیلر در تهرانپارس. چیلرها انواع مختلفی دارند. تفاوت آنها در ظرفیت ، طراحی و نوع تجهیزات به کار رفته در آنها می باشد. شاید اصول تبرید به طور کلی در تمام تجهیزات تبرید تراکمی یکسان باشد. اما انتخاب نوع تجهیزات و طراحی چیلر ، تعیین کننده کاربری و راندمان آن می باشد. با این مقدمه باید گفت که برای تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلرها ، نیاز به دانش و تخصص می باشد. متخصصین تکنو تهویه در این امر همواره پیشگام بوده اند. آنها با تسلط کافی به مبانی تهویه مطبوع و داشتن دانش به روز ، چیلر و مینی چیلر شما را در بهترین شرایط حفظ می کنند. پس پیشنهاد می کنیم که جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. در ادامه در رابطه با چیلرها توضیح بیشتری خواهیم داد.
مطالب مرتبط :

 

اواپراتور چیلر

محل نصب اواپراتور بعد از شیر انبساط می باشد. وظیفه اواپراتور در چیلر ، جذب گرمای موجود از آب است. با جذب گرما از آب ، در واقع آب سرد تولید می شود. این آب سرد توسط پمپها به فن کوئل ها انتقال می یابد. سپس با گردش هوای محیط از فن کوئل ، مجددا گرما جذب آب می شود. آب گرم شده برای خنک شدن مجددا وارد اواپراتور می شود.

انتقال آب سرد چیلر به هواساز

یکی از تجهیزاتی که از آب سرد چیلر استفاده می کند ، هواسازها هستند. هواسازها نیز مانند فن کوئل ها دارای کویل آب سرد می باشند. با این فرق که آنها یک واحد تهویه مطبوع کامل هستند. یعنی علاوه بر کویل و فن ، دارای فیلترهای متنوع نیز می باشند. آب سرد توسط پمپها به کویل هواسازها منتقل می شود. هواسازها معمولا دارای کانال کشی هستند. هوای برگشتی از محیط از طریق کانال به هواساز باز می گردد. سپس گرمای خود را به آب سرد جاری در کویل انتقال می دهد. پس از خنک شدن از طریق یک کانال دیگر وارد محیط می شود. این سیکل تا خنک شدن کامل محیط ادامه دارد.

لزوم عایق بودن اواپراتور چیلر

عایق بودن اواپراتور چیلر بسیار حائز اهمیت است. زیرا این اواپراتور است که با جذب گرما از آب ، آب سرد تولید می کند. اگر اواپراتور عایق نباشد ، گرمای محیط و تجهیزات درون اتاقک چیلر ، نظیر کمپرسور ، نیز جذب آب می شود. هزینه تولید آب سرد در چیلر ، به دلیل مصرف بالای انرژی بسیار گران تمام می شود. بنابراین با عایق کردن اوپراتور ، مانع از جذب گرمای محیط نصب چیلر ، به خصوص کمپرسورها می شویم. برای خنک کردن کمپرسورها و دیگر تجهیزات گرما زا ، می توان از هوای محیط استفاده کرد. علاوه بر اواپراتور ، لوله های منتقل کننده آب سرد نیز باید عایق شوند. زیرا آنها نیز مستعد جذب گرمای هوای اطراف می باشند. معمولا جنس عایق اواپراتور از نوع پلیمری وینیل نیترات است. ضخامت آن را نیز در حدود 19 میلی متر در نظر می گیرند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در تهرانپارس

با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی ، چیلرها نیز پیشرفت زیادی کرده اند. تغییرات زیادی که در طراحی آنها ، به خصوص سیستم کنترل چیلرها به وجود آمده ، لزوم مسلط بودن به دانش به روز را ایجاد کرده است. به خصوص اینکه برندها و مدلهای زیادی در این صنعت وجود دارد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ،
کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. بنابراین توصیه می کنیم که تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر خود را به کارشناسان شرکت تکنو تهویه بسپارید. متخصصین ما مسلط به دانش و تکنولوژی به روز در زمینه چیلر و مینی چیلر می باشند. ما ارائه کننده برتر خدمات در حوزه چیلر و مینی چیلر هستیم.

تعمیر چیلر در تهرانپارس با تکنو تهویه

دفتر نمایندگی تکنو تهویه در تهرانپارس با ارائه انواع خدمات در زمینه چیلر و مینی چیلر در خدمت ساکنین محترم تهرانپارس و مناطق اطراف می باشد. علاوه بر تهرانپارس در هر کجای تهران بزرگ که باشید ، می توانید از خدمات مطلوب تکنو تهویه استفاده نمایید. با ما تماس بگیرید و خیال خود را از بابت چیلر و مینی چیلر ارزشمند خود راحت نمایید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا