تعمیر چیلر در تهران

تعمیر چیلر در تهران
تعمیر چیلر در تهران

تعمیر چیلر در تهران، یکی از خدماتی که تکنو تهویه به مشتریان ارزشمند خود ارائه می دهد ، تعمیر چیلر در تهران است. چیلر از تجهیزات پر کاربرد در تهران می باشد. تکنو تهویه با تجربه ای که از سالها ارائه خدمات به مشتریان خود به دست آورده ، درک کاملی از نیازهای شما دارد. ارائه خدمات مناسب و مقرون به صرفه همواره هدف اصلی تکنو تهویه بوده است. ما به دنبال کسب رضایتمندی شما عزیزان می باشیم. در همین راستا در این مقاله ، مطالب مفیدی در زمینه چیلر به شما عزیزان ارائه می دهیم. در گذشته نیز در مورد خدمات تکنو تهویه با شما مطالبی را درمیان گذاشته بودیم . البته تکنو تهویه به صورت تخصصی خدمات مربوط به نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) و نمایندگی چیلر تویو TOYO را ارائه می دهد. سایر برندهایی که توسط این تیم دارای خدمات می باشند در ادامه این مطلب عنوان شده اند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

تعمیر چیلر هواخنک در تهران

چیلر هواخنک کاربرد زیادی در صنعت تهویه مطبوع دارد. این چیلر ها به واسط اینکه جهت کندانس مبرد از گردش هوای اجباری استفاده می کنند ، هواخنک نامیده می شوند. در واقع وجه تمایز آنها در داشتن فن و کندانسور هواخنک آلو مینیومی و یا مسی می باشد. فن ها هوا را از بین فین های کندانسور عبور داده و باعث کندانس مبرد در کندانسور می شوند. این چیلرها باید در محیط باز نظیر پشت بام نصب شوند.

 

تعمیر چیلر آب خنک در تهران

چیلر آب خنک جهت عملیات کندانسینگ مبرد ، از آّب در گردش استفاده می کند. این چیلرها به کندانسور های پوسته لوله مجهز هستند. آّب پس از خنک شدن در برج خنک کن ، توسط پمپ وارد کندانسور می شود. این آب پس از جذب گرمای مبرد ، مجددا وارد کندانسور می شود. دمای آب در این سیکل باید بین 30 تا 35 درجه سانتیگراد باشد. آب برج خنک کن معمولا وارد لوله کندانسور می شود. مبرد نیز در پوسته جریان دارد.

یکی دیگر از خدمات تخصصی ما تعمیر مینی چیلر و تعمیر کمپرسور چیلر می باشد. همچنین جهت تعمیر و نگهداری چیلر می توانید با ما تماس بگیرید.

 

تعمیر برج خنک کن در تهران

برج خنک کن یا کولینگ تاور ، وظفیه خنک کردن آب در گردش کندانسور را بر عهده دارد. برج های خنک کن در انواع مخروطی ، مکعبی ، مداربسته ، مدار باز ، جریان هوای متقاطع ، مخالف ، فایبر گلاس و فلزی تولید می شوند. این برجها دارای فن جهت گردش هوا می باشند. در برجهای مدار باز ، آب از بالا وارد برج می شود. پس از عبور از پکینگ ها ، با گردش هوا خنک می شود. سپس در تشت برج جمع شده و مجددا توسط پمپ به کندانسور چیلر هدایت می شود.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در تهران

نمایندگی چیلر در تهران ، تکنو تهویه می باشد. تکنو تهویه متخصص چیلر در برندها و مدلهای مختلف می باشد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ،

بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) . گودمن (Goodman). گلدایران (Goldiran) . اورینت (Orient) . فرسکو (Fresco) . موراکو (Moraco) . وایو (Vayu) . فرولی (Ferroli) . فراست (Frost) . بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشد. چیلرها در تهران کاربرد زیادی دارند. گاهی این چیلرها به صورت چهار فصل طراحی می شوند. چیلرها به صورت ماژولار نیز طراحی می شوند. معمولا در ظرفیت های زیاد از روش ماژولار استفاده می شود.

 

تعمیر چیلر در تهران با تکنو تهویه

تعمیر چیلر در تهران با تکنو تهویه ، گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد. در بسیاری از ساختمان های بلند مرتبه تهران از چیلر جهت تهویه مطبوع استفاده شده است. در این خصوص هم چیلرهای هواخنک و هم چیلرهای آب خنک کاربرد دارند. تکنو تهویه در تمامی برندها ، مدلها و کاربری ها ، آماده ارائه خدمات به شما می باشد. کافیست تا با تکنو تهویه تماس بگیرید و خیال خود را از بابت چیلر ارزشمند خود راحت کنید. همچنین جهت تعمیرات چیلر و مینی چیلر با یک تماس در کنار شما خواهیم بود.

برای دریافت اطلاعات فنی در زمینه سیستم های تهویه مطبوع می توانید از صفحات تکنو تهویه در فضای مجازی استفاده نمایید:

5/5 - (10 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا