تعمیر چیلر در جنت آباد

تعمیر چیلر در جنت آباد
تعمیر چیلر در جنت آباد. تکنو تهویه جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر در جنت آباد ، در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات تخصصی ، سرعت در ارائه خدمات و هزینه پایین از ویژگی های تکنو تهویه می باشد. تیم تخصصی تکنو تهویه همواره در کنار شما خواهد بود. در ادامه این مقاله از چیلرها برای شما می نویسیم.
مطالب مرتبط :

 

چیلر چیست؟

چیلرها وظیفه خنک کردن آب در حال گردش یک سیستم تهویه مبتنی بر آب را به عهده دارند. آب در حال گردش از اواپراتور چیلر عبور می کند. همزمان با آب ، مبرد نیز در اواپراتور در حال عبور است. گرمای آب توسط مبرد داخل اواپراتور از آن جذب می شود. آب سرد تهیه شده توسط چیلر ، از لوپ یا حلقه لوله کشی داخل ساختمان به فن کوئل ها می رود. در آنجا گرمای محیط مجددا جذب آب می شود. دمای طراحی برای سیستم مبتنی بر آب حدود 7 درجه سانتیگراد است. اختلاف دمای ورود و خروج آب به چیلر نیز در محدود 5 درجه سانتیگراد حفظ می شود.

کاربری چیلرها

چیلرها تنها برای تهویه مطبوع و استفاده در فن کوئل ها ، کاربرد ندارند. در بسیاری از صنایع ، برای خنک کردن گرمای حاصل از فرایندهای صنعتی نیز از چیلر استفاده می شود. گاهی اوقات از چیلرها برای تهیه آب زیر صفری نیز استفاده می شود. در این موارد یا از آب نمک استفاده می شود و یا از ترکیب آب و ضد یخ . یکی از کاربردهای چیلر زیر صفری ، زمین های اسکیت یخ مصنوعی می باشد. از کاربردهای صنعتی نیز می توان به خنک کردن قالب های تزریق پلاستیک اشاره نمود. همچنین خنک کردن مخازن ساخت و پروسس تانک ها نیز با آب سرد چیلر انجام می شود.

اجزای چیلر تراکمی

یک چیلر تراکمی ، دقیقا همان اجزای اصلی سیکل تبرید که مثلا در یک یخچال وجود دارد را دارا می باشد. کمپرسور ،  اواپراتور ، کندانسور و واحد انبساط اجزای اصلی سیکل تبرید هستند. تفاوت اصلی در نوع ، شکل ظاهری و اندازه این تجهیزات می باشد. همچنین به دلیل حساسیت چیلرها ، سیستم های کنترلری آنها نیز پیشرفته تر می باشد.

کمپرسور چیلر تراکمی

کمپرسور ، اصلی ترین جزء سیکل تبرید تراکمی می باشد. آنها انواع مختلفی دارند. کمپرسورهای مورد استفاده در چیلرها معمولا از انواع پیستونی ، اسکرال ، اسکرو و سانتریفیوژ می باشد. کمپرسور در واقع وظیفه ساکشن کردن مبرد از اواپراتور و دیسشارژ آن به کندانسور را بر عهده دارد. آنها بسیار شبیه به پمپها عمل می کنند. کاهش فشار در اواپراتور و رساندن آن به نقطه جوش مبرد ، وظیفه کمپرسور است. افزایش فشار در کندانسور و تبدیل مبرد به مایع پر فشار نیز وظیفه کمپرسور است. مقدار فشار مناسب در اواپراتور و کندانسور به نوع مبرد بستگی دارد. کارکرد صحیح چیلر را می توان از طریق همین فشارها و دمای معادل آنها تشخیص داد.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در جنت آباد

تکنو تهویه با تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر در جنت آباد ، در خدمت شما عزیزان می باشد. ما در زمینه تمای برندها و مدلها ، تخصص ویژه داریم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ،
راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. چیلر و مینی چیلر خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید. قطعا تکنو تهویه با تیم متخصص و باتجربه خود بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.

تعمیر چیلر در جنت آباد با تکنو تهویه

نمایندگی تکنو تهویه در جنت آباد ، ارائه کننده خدمات تخصصی در زمینه چیلر و مینی چیلر می باشد. چنانچه نیازمند خدمات حرفه ای و تخصصی می باشید ، با دفتر تکنو تهویه در جنت آباد تماس بگیرید. ما در اسرع وقت در کنارتان خواهیم بود.
منابع مطالعاتی 

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا