تعمیر چیلر در رسالت

تعمیر چیلر در رسالت

تعمیر چیلر در رسالت. چنانچه ساکن رسالت هستید و از چیلر و مینی چیلر استفاده می کنید ، جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید. تکنو تهویه در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما می باشد. خدمات فنی تکنو تهویه در تمامی زمینه های تاسیسات و تهویه مطبوع و در تمامی نقاط تهران بزرگ ارائه می شود. در ادامه مطلب با ما باشید.

مطالب مرتبط :

 

انواع اواپراتور چیلر

اواپراتور چیلر در انواع مختلفی وجود دارد. در چیلرهای با ظرفیت پایین و مینی چیلرها ، معمولا از نوع پلیتی یا صفحه ای استفاده میشود. در چیلرهای با ظرفیت متوسط به بالا از نوع پوسته و لوله یا شل اند تیوپ استفاده می شود. همچنین جهت چیلرهای با ظرفیت بالا از اواپراتور های فلادد استفاده می شود.

 

اواپراتور صفحه ای چیلر

این اواپراتور ها معمولا از جنس استیل می باشند. آنها از صفحات به هم چسبیده استیل تشکیل شده اند. این صفحات دارای دو مسیر جداگانه برای حرکت سیال هستند. در یکی مبرد جریان دارد. در دیگری آب در حرکت است. جهت حرکت سیالها به صورت مخالف یکدیگر می باشد. آب گرمای خود را به مبرد منتقل می کند. پس از خنک شدن وارد لوله ها شده و پمپ آن را به فن کوئل ها ارسال می کند. این سیکل به صورت چرخشی در حال تکرار می باشد.

 

اواپراتور پوسته لوله یا شل اند تیوپ

این اواپراتور ها از دو قسمت پوسته و لوله تشکیل شده اند. معمولا لوله ها از جنس مس هستند. آنها به صورت U شکل در داخل پوسته قرار دارند. در این اواپراتور ها مبرد در داخل لوله ها در جریان است. آب نیز دور لوله ها و در داخل پوسته جریان دارد. جهت انتقال مناسب گرما از آب به مبرد ، از صفحاتی به نام بافل استفاده می شود. بافل باعث تغییر جریان مستقیم آب می شوند. در اواپراتور های پوسته لوله ، ورود مبرد معمولا از پایین لوله ها می باشد. آب نیز از بالای پوسته وارد می شود.

 

اواپراتور فلادد

اواپراتور فلادد نیز بسیار شبیه به نوع پوسته و لوله می باشد. با این تفاوت که مبرد بجای لوله ، در پوسته جریان دارد و به طور کامل دور لوله ها را احاطه کرده است. اینکار باعث جذب گرمای بیشتری از آب خواهد شود. مبرد پس از خروج از شیر انبساط ، معمولا از پایین وارد پوسته اواپراتور می شود. آب نیز از مسیر بالای لوله ها وارد می شود. دمای طراحی ورود آب معمولا 12 درجه سانتیگراد می باشد. آب پس از انتقال گرما ، دمایی در حدود 7 درجه سانتیگراد خواهد داشت.

 

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در رسالت

تکنو تهویه با داشتن یک تیم متخصص ، آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری دوره ای انواع چیلر و مینی چیلر می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، با طراحی های گوناگون فعال می باشیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،

تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. چنانچه به خدمات تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیر چیلر در رسالت با تکنو تهویه

نمایندگی تکنو تهویه در رسالت ، در تمامی ساعات شبانه روز ، در خدمت شما خواهد بود. ما در زمینه تمامی تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع فعالیت می کنیم. یکی از این تجهیزات که کاربرد زیادی نیز دارد ، چیلر و مینی چیلر می باشد. تخصص ، تعهد ، تجربه و اخلاق مداری در تکنو تهویه ، حرف اول و آخر را می زند. در صورت نیاز به خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا