تعمیر چیلر در شرق تهران

تعمیر چیلر در شرق تهران

تعمیر چیلر در شرق تهران. خدمات ویژه تکنو تهویه در شرق تهران باعث شده است که ساکنین این منطقه حساب ویژه ای روی متخصصین این شرکت باز کنند. کاربرد چیلر در مجتمع های مسکونی و کارگاه ها و کارخانه های صنعتی این منطقه بسیار بالا می باشد. به همین دلیل تقاضای تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر از این منطقه بسیار بالا می باشد. تکنو تهویه همواره بهترین پاسخ را به حجم بالای تقاضای همشهریان عزیز در این منطقه داده است. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد چیلر ارائه خواهد شد.
مطالب مرتبط : شعب تکنو تهویه و نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شرق تهران

تعمیر اواپراتور چیلر در شرق تهران

اواپراتور چیلر در واقع همان تجهیزی می باشد که آب را خنک می کند. مدل های مختلفی از این تجهیز وجود دارد. اواپراتور صفحه ای و پلیتی از انواع اواپراتور می باشد. اواپراتور های پلیتی معمولا به صورت استیل تولید می شوند. این اواپراتورها معمولا در مینی چیلرها کاربرد دارند. اواپراتور های پوسته لوله ، در انواع بدنه استیل  و فولادی تولید می شوند. لوله های آنها از جنس مس می باشد. این اواپراتور ها در دو نوع DX و فلادد موجود هستند.

تعمیر برد چیلر در شرق تهران

برد چیلر از قطعات اصلی و بسیار مهم آن می باشد. اما تمامی چیلرها از برد برخوردار نیستند. بسیاری از آنها دارای کنترلر هوشمند می باشند. برخی از مدلها دارای برد اختصاصی جهت کنترل عملکرد چیلر هستند. معمولا این بردها قابل تعمیر هستند. به شرط آنکه آسیب جبران ناپذیزی ندیده باشند. این برد ها معمولا مجهز به میکروکنترلر می باشند. نوع و تعداد برد ، به برند و تعداد مدار تبرید آن بستگی دارد. برخی از چیلرها برای هر مدار تبرید ، یک برد مجزا دارند. تعداد ورودی ها و خروجی های هر برد نیز با توجه به کاربری و نوع چیلر تعیین می شود.

تعمیر کنترلر چیلر در شرق تهران

کنترلر چیلر نیز همانند برد ، از تجهیزات اصلی جهت کنترل عملکرد سیستم می باشد. از معروف ترین برندهای کنترلر ، می توان به دانفوس و کرل اشاره کرد. این کنترلرها با داشتن ورودی ها و خروجی های زیاد ، امکان بررسی و کنترل چیلر را فراهم می کنند. پرشر سوییچ ها و سنسورهای دما با اتصال به این کنترلر ، دیتای مورد نیاز را به آن گزارش می دهند. کنترلر نیز بر اساس این دیتا ، عملکرد چیلر را کنترل می کند. برنامه نویسی این کنترلرها کار تخصصی و پیچیده ای می باشد. این کار با توجه به نوع ، کاربری و ظرفیت چیلر انجام می شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در شرق تهران

به دلیل کاربرد گسترده چیلر در شرق تهران ، تکنو تهویه همواره از فعالیت بالایی در این منطقه برخوردار بوده است. متخصصین ما خدمات گسترده و ویژه ای جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر در شرق تهران ارائه می دهند. در ارائه خدمات با کیفیت به شما ، نوع ، برند و مدل چیلر چندان اهمیتی ندارد. ما خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به انواع چیلر در برندها و مدلهای مختلف ارائه می دهیم. برخی از این مدلها و برندها شامل کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ،
جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. در صورت نیاز به خدمات مطلوب و با کیفیت با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در شرق تهران با تکنو تهویه

تکنو تهویه در شرق تهران بسیار شناخته شده می باشد. ما در زمینه ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری تمامی تجهیزات تهویه مطبوع به کل مناطق تهران ، خصوصا شرق تهران فعال هستیم. یکی از بهترین و خاص ترین خدمات تکنو تهویه ، تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر می باشد. چنانچه خواهان خدمات تخصصی ، مناسب ، با کیفیت و مقرون به صرفه هستید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.
منابع خارجی جهت مطالعه بیشتر

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا