تعمیر چیلر در شمال تهران

تعمیر چیلر در شمال تهران

نمایندگی تعمیر چیلر در شمال تهران. تکنو تهویه نمایندگی تعمیر چیلر در شمال تهران ، ارائه دهنده خدماتی متمایز در این زمینه به شما عزیزان می باشد. تکنو تهویه با داشتن پرسنل مجرب ، متخصص و متعهد ، همواره ارائه دهنده بهترین خدمات در کلیه مناطق تهران می باشد. تماس با شرکت تکنو تهویه قطعا بهترین و آخرین راه کار شما خواهد بود. در ادامه این مطلب به معرفی و شناخت بیشتر چیلر می پردازیم.

مطالب مرتبط :

چیلر چیست

چیلر ها به طور کلی تجهیزاتی برای تولید برودت می باشند. اما آنچه که ما با نام چیلر می شناسیم ، در واقع وظیفه خنک کردن آب در گردش را بر عهده دارد. این آب توسط یک سری پمپ در یک سیستم بسته به گردش در می آید. تجهیزاتی در این سیکل قرار دارند که جهت تولید سرما ، از این آب خنک استفاده می کنند. یکی از این تجهیزات فن کوئل می باشد. گرمای محیط توسط فن کوئل جذب آب در گردش می شود. این آب با ورود مجدد به چیلر خنک شده و مجددا به فن کوئل باز می گردد.

لوله کشی چیلر در شمال تهران

جهت گردش آب در چیلر و تجهیزات متصل به آن ، نیاز به لوله کشی داریم. معمولا جنس لوله کشی چیلر ، فولادی یا مانیسمان می باشد. اما گاهی از کلکتور مشترک چیلر و برای اراسال آب به فن کوئل ها ، از لوله های پنج لایه یا پلی پروپیلن استفاده می شود. کلکتور مشترک معمولا برای تغییر فصل استفاده می شود. تقریبا همیشه یک خط از دیگ آبگرم به کلکتور متصل می باشد. شیر های چیلر و دیگ آبگرم در فصل مناسب خود باز یا بسته می شوند.

فلو سوئیچ چیلر

فلو سوئیچ چیلر یکی از تجهیزات بسیار مهم در چیلر می باشد. این تجهیز در واقع یک کلید حساس به جریان آب می باشد. فلو سوئیچ معمولا روی خط برگشت نصب می شود. هنگامی که پمپ گردش آب روشن می شود ، تحریک فلو سوئیچ ، جریان آب را به برد چیلر گزارش می دهد. در صورت نبود گردش آب ، فلوسوئیچ به برد گزارش داده و برد اعلام خطا می کند. این عمل به دلیل جلوگیری از بروز یخ زدگی در اواپراتور چیلر می باشد.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در شمال تهران

نمایندگی چیلر در شمال تهران شرکت تکنو تهویه می باشد. برندهای مختلفی تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع می باشند. شاخص ترین آنها ، عبارتند از کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ،

بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. یکی از این تجهیزات چیلر می باشد. این چیلر ها در انواع هواخنک و آب خنک تولید می شوند. تکنو تهویه ارائه دهنده خدمات ویژه جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر در تمامی نقاط تهران می باشد.

تعمیر چیلر در شمال تهران با تکنو تهویه

تعمیر چیلر در شمال تهران از نیاز های مبرم ساکنین محترم این منطقه می باشد. تکنو تهویه ارائه دهنده خدمات ویژه به انواع چیلرهای آبخنک و هواخنک در این منطقه و تمامی مناطق تهران می باشد. فارق از برند و مدل چیلر ، با تماس با تکنو تهویه قطعا خدماتی ویژه را تجربه خواهید کرد. متخصصین ما دارای تجربه فراوان در زمینه تعمیر برندهای مختلف چیلر می باشند. امتیاز ما تخصص ، تجربه و تعهد می باشد.

منابع خارجی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا