تعمیر چیلر در شهران

تعمیر چیلر در شهران
تعمیر چیلر در شهران. تکنو تهویه در شهران ، خدمات متعددی به همشهریان ساکن این منطقه ارائه می دهد. یکی از این خدمات ، تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر می باشد. چنانچه چیلر و مینی چیلر شما ، دچار مشکل شده است ، در تمامی ساعات شبانه روز ، می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما به در اسرع وقت در کنار شما خواهیم بود. در ادامه مطلب ، راجع به چیلر بیشتر می آموزید.
مطالب مرتبط :

 

نحوه کار اواپراتور چیلر

وظیفه اواپراتور در چیلر ، جذب گرمای آب در گردش سیستم می باشد. این گرما توسط مبردی که در جهت مخالف آب ، در اواپراتور جریان دارد ، جذب می شود. مبرد با جذب گرمای آب به جوش آمده و کم کم از حالت مایع به حالت بخار تبدیل می شود. برای درک این مطلب ، بدن خود را تصور کنید که هنگام گرما دچار تعریق می شود. عرق بدن روی سطح پوست شما را به طور کامل می پوشاند. زمانی که عرق بدن شروع به تبخیر می کند ، گرمای بدن شما را دفع کرده و باعث خنک شدن بدن شما می شود. شبیه به همین اتفاق نیز در اواپراتور روی می دهد.

سطح تبادل گرما در اواپراتور

تمام گرمای موجود در آب ، توسط اواپراتور جذب می شود. آب و مبرد در دو مسیر جدا از هم و به صورت مخالف هم ، جریان دارند. آنها توسط دیواره نازک لوله ها از هم جدا می شوند. بنابراین هیچ برخورد مستقیمی با هم ندارند. سطح تبادل گرما را همین دیواره لوله ها تعیین می کند. هرچه این سطح بیشتر باشد ، تبادل گرما نیز بیشتر خواهد شد. به همین دلیل است که ، هر چه چیلر ظرفیتش بیشتر می شود ، اواپراتور آن نیز بزرگتر خواهد شد. چون تبادل گرمای بیشتر ، به سطوح انتقال حرارت بیشتر نیاز دارد.

مسیر مبرد و آب داخل اواپراتور

در اواپراتور های پوسته لوله ، مبرد از پایین وارد لوله می شود. آب هم از بالا وارد پوسته می شود. این باعث خنک شدن بیشتر آب خروجی می شود. در اواپراتورهای فلادد ، مسیر ورود و خروج آب و مبرد ، برعکس اواپراتور پوسته و لوله می باشد. یعنی مبرد از پایین وارد پوسته می شود. آب نیز از بالا وارد لوله خواهد شد. در اواپراتور صفحه ای نیز معمولا مبرد از پایین وارد شده و آب نیز از بالا وارد می شود. تقریبا همیشه و در تمامی اواپراتورها ، آب خروجی با مبرد ورودی ، در تماس غیر مستقیم هستند.

دمای ورود و خروج آب در اواپراتور

دمای ورود آب به اواپراتور در طراحی چیلرها ، معمولا 12 درجه سانتیگراد درنظر گرفته می شود. اما با این حال این تنظیمات شما روی چیلر است که دمای ورود آب را تعیین می کند. دمای خروج آب نیز در طراحی چیلرها 7 درجه سانتیگراد در نظر گرفته می شود. معمولا اختلاف دمای ورود و خروج آب در اواپراتورها را 5 درجه سانتیگراد در نظر می گیرند. اگر چیلر شما این اختلاف دما را داشته باشد ، می توان گفت که سیستم گردش آب و چیلر ، تقریبا درست عمل می کنند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در شهران

تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای انواع چیلر و مینی چیلر در تخصص تیم تکنو تهویه می باشد. ما متخصص در تمامی مدلها و برندها هستیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ،
رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. اگر خواهان استفاده از خدمات تخصصی و مقرون به صرفه در زمینه تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای چیلر و مینی چیلر هستید ، با ما تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در شهران با تکنو تهویه

دفتر خدمات رسانی تکنو تهویه ، واقع در شهران ، جهت تعمیر چیلر و مینی چیلر ، همواره در خدمت همشهریان ساکن این منطقه و مناطق اطراف خواهد بود. در هر کجای تهران که هستید و به هرگونه خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع که نیاز پیدا کردید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا