تعمیر چیلر در ملاصدرا

تعمیر چیلر در ملاصدرا
تعمیر چیلر در ملاصدرا. چیلرها انواع مختلفی دارند. آنها دارای ساختار پیچیده ای هستند. در ساخت چیلرها از انواع کمپرسورها استفاده می شود. اسکرال ، اسکرو ، پیستونی و روتاری از انواع کمپرسورها هستند. همچنین کندانسور چیلرها می تواند از نوع هواخنک یا آب خنک باشد. با چنین تنوع زیادی در زمینه چیلر ، قطعا شما به یک تیم متخصص در این زمینه نیاز دارید. سرویس و نگهداری چیلرها بسیار مهم می باشد. در صورت سرویس و نگهداری دوره ای ، جلوی بسیاری از مشکلات گرفته خواهد شد. سرویس و نگهداری دوره ای چیلر خود را به تکنو تهویه بسپارید. چنانچه به تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر نیاز پیدا کردید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. در ادامه با ما باشید.
مطالب مرتبط:

 

سری یا موازی بستن چیلرها

معمولا روش نصب موازی چیلرها ، کاربرد بیشتری دارد. اگر تعداد چیلرهای در سیستم زوج باشد ، می توان در شرایطی خاصی آنها را به صورت سری نصب نمود. در روش سری ، راندمان چیلرها افزایش می یابد. زیرا چیلر ورودی آب را تا دمای بالاتری نسبت به چیلر خروجی خنک می کند. در کاربرد هایی که ΔT پایین است ، نباید از روش سری استفاده کرد. روش سری در ΔT بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

عملکرد چیلرها در بارهای جزئی

چیلرها در بارهای جزئی عملکرد متفاوتی دارند. این عملکرد به تعداد چیلرها ، کمپرسور و مدار تبرید و نحوه کنترل چیلر باز می گردد. در بارهای جزئی می توان از درایو های دور متغیر برای پمپها استفاده نمود. همچنین درایوهای دور متغیر را برای فن های کندانسور و فن های برج نیز می توان استفاده کرد. سرعت پمپ و فن ها بسته به مقدار نیاز سیستم به آب سرد تغییر می یابد. کنترلر چیلر نیز می تواند متناسب با ظرفیت ، کمپرسورها را در مدار وارد و یا خارج کند. کارکرد چیلرهای ماژولار نیز شبیه به همین مورد می باشد.

پیچیدگی کنترل در سیستم هایی با چند چیلر

در سیستم هایی که دارای چند چیلر می باشند ، منطق و اجزای کنترل سیستم پیچیده تر می شوند. زیرا کنترل تعدای چیلر در شرایط بار کامل و بار جزئی ، نیاز به اطلاعات زیادی از سیستم دارد. نکته حائز اهمیت این است که سیستم هایی با چند چیلر ، نیاز به یک اپراتور ماهر دارند. این اپراتور باید قادر باشد که عملکرد سیستم در شرایط مختلف را درک کرده و به آن شناخت داشته باشد. البته در این سیستم ها برای کمک به اپراتور ، معمولا اعلان های ویژه ای توسط کنترلر صادر می شود. همین امر باعث پیچیده تر شدن منطق کنترل خواهد شد.

فعال کردن چیلرها بر اساس ساعت کارکرد

در سیستم های دارای چند چیلر ، می توان منطق کنترل را به صورت های مختلف تنظیم نمود. یکی از این حالت ها کنترل بر اساس ساعت کارکرد چیلرها می باشد. به این معنی که چیلر با ساعت کارکرد کمتر ، اول به مدار می آید. همچنین می توان چیلرها را بر اساس سیستم مستر و اسلیو نیز به مدار آورد. گاهی بعضی از چیلرها شرایط چندان مناسبی ندارند. در این حالت منطق کنترل باید بهترین چیلر را اول به مدار وارد کند. به عنوان مثال شما ممکن است یک چیلر قدیمی و یک چیلر جدید را با هم در یک مدار نصب کنید. در این حالت ، ترجیح می دهید که چیلر جدید اول وارد مدار شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در ملاصدرا

با توجه به پیچیده تر شدن طراحی چیلرها ، لزوم استفاده از خدمات سرویس و نگهداری دوره ای آنها بسیار احساس می شود. نگهداری مناسب از چیلرها ، احتمال خرابی آنها را به شدت کاهش می دهد. زیرا اپراتور می تواند از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری نماید. البته به شرط داشتن دانش به روز و تخصص بالا. با توجه به تنوع بالای برند ها و مدل ها در چیلر و مینی چیلر ، لزوم به روز نگهداشتن دانش تکنسین ها بسیار احساس می شود. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ،
تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ،جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تکنو تهویه دارای پرسنل آشنا به تکنولوژی پیچیده چیلرها می باشد. همین امر باعث شهرت بسیار زیاد شرکت تکنو تهویه شده است. به همین دلیل شما می توانید که با خیالی آسوده ، تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید.

تعمیر چیلر در ملاصدرا با تکنو تهویه

تکنو تهویه در ملاصدرا و مناطق اطراف آن دارای شعبه خدمات رسانی می باشد. ما در زمینه تاسیسات و تهویه مطبوع دارای متخصصین خبره و با تجربه هستیم. رویکرد ما ارائه خدمات مناسب با هزینه پایین می باشد. آنچه که شما نیاز دارید ، تخصص ، تعهد و تجربه در زمینه تعمیر چیلر و مینی است. تکنسین های ما دارای چنین ویژگی هایی هستند. پس در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا