تعمیر چیلر در میرداماد

تعمیر چیلر در میرداماد
تعمیر چیلر در میرداماد. چیلرها و مینی چیلرها در واقع وظیفه خنک کردن آب را به عهده دارند. آنها مستقیما محیط را خنک نمی کنند. این آب سرد تولیدی چیلر است که در فن کوئل ها جریان دارد. وظیفه گردش آب سیستم نیز با پمپ های چیلر می باشد. این سیستم گسترده و پیچیده نیازمند مراقبت و نگهداری ویژه می باشد. سرویس های دوره ای مطلوب باعث کاهش مشکلات سیستم تهویه با چیلر می شود. تکنو تهویه برای این کار برنامه ای مدون و چک لیست هایی متناسب با سیستم شما در نظر می گیرد. همچنین چنانچه چیلر دچار خرابی شد ، تکنسین های خبره ما ، در سریعترین زمان و با کمترین هزینه مشکل را مرتفع می کنند. در ادامه چیلرها را بیشتر بشناسید.
مطالب مرتبط:

 

سیستم آب سرد چیلر

برای یک سیستم آب سرد مبتنی بر چیلر ، لازم است که شرایط نصب ، کاربری سیستم و هزینه اولیه و جاری مد نظر قرار گیرد. همچنین در صورت امکان گسترش سیستم در آینده ، این مورد باید در لوله کشی و انتخاب چیلرها لحاظ گردد. در این صورت باید سیستم به گونه برنامه ریزی شود که در بارهای جزئی ، راندمان مطلوبی داشته باشد.
همچنین می توان دو سیستم جداگانه را تحت شرایطی به هم متصل نمود. در این صورت این دوسیستم باید با هم هماهنگ کار کنند. در این شرایط کنترل بار و ظرفیت چیلرها باید به صورت هوشمند عمل نماید.

سایز لوله کشی چیلر

سایز لوله کشی تاثیر مستقیم بر هزینه اولیه و استهلاک و شرایط سیستم دارد. هر چه سیستم بزرگتر باشد ، چالش انتخاب سایز مناسب لوله ، سخت تر خواهد شد. ΔT آب سیستم تاثیر مستقیم بر اندازه ، روش و نوع لوله کشی دارد.

مصرف آب در چیلرها

تقریبا تمامی سیستم های بزرگ ، آب خنک هستند. با توجه به حجم لوله کشی سیستم ، قطعا مقدار آب زیادی مورد نیاز می باشد. به خصوص در مدار برج خنک کن که در بیشتر موارد ، لوپ باز است. به دلیل تبخیر آب در برج خنک کن ، مصرف آب در این سیستم نسبتا زیاد است. شاید در برخی مکان ها ، تامین این حجم زیاد آب چندان کار راحتی نباشد. به خصوص که به دلیل ایجاد رسوب در کندانسور آب خنک ، حتما باید از آب با املاح و سختی پایین استفاده کرد. در موارد نادری ، اگر در سیستم از یک مبدل حرارتی میانی استفاده شود ، یا اگر چیلر با لوله های مخصوص ساخته شده باشد ، می توان از آب نمک یا آب شور استفاده کرد.

تامین برق چیلر

برای چیلرهای کوچک می توان از برق شهری استفاده کرد. اما گاهی سیستم چنان بزرگ است که استفاده از برق شهری چندان توجیه اقتصادی ندارد. در این موارد بهتر است از ژنراتور استفاده نمود. برای به حداقل رساندن مصرف انرژی ، چیلرها باید دارای بالاترین راندمان ممکن باشند.

کنترل سیستم های بزرگ

طراحان سیستم‌های آب سرد متوسط ​​و بزرگ معمولا مزایا و معایب کنترل‌های دیجیتال مستقیم (DDC) را در مقابل کنترل‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی (PLC) در نظر می‌گیرند. هر کدام از این سیستم های کنترلی دارای مزیا و معایبی هستند.
PLC ها معمولا سرعت کنترل بیشتری دارند. همچنین امکان بررسی تمام داده های سیستم را ، طبق برنامه نوشته شده دارند. اما برنامه نویسی و کارکردن با آنها قدری پیچیده می باشد. از این رو نیاز به دانش فراوان دارد. برعکس ، کنترل های DDC دارای برنامه نویسی آسان و عملکرد کاربر پسند هستند. اما عملکرد محدودتری نسبت به PLC ها دارند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در میرداماد

پیچیدگی زیاد چیلرهای امروزی ، تعمیر ، سرویس و نگهداری آنها را بسیار سخت و پیچیده نموده است. به همین دلیل نیاز است که چیلر و مینی چیلر خود را به یک تیم متخصص و با تجربه بسپارید. ما پشتیبانی مطمئن برای تمامی مدلها و برندهای چیلر می باشیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ،
پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. تمایز ما تخصص و تعهد پرسنل با تجربه ما می باشد. پس با خیالی آسوده می توانید به ما اطمینان کنید.

تعمیر چیلر در میرداماد با تکنو تهویه

شعبه خدمت رسانی ما در میرداماد ، همواره در کنار شما می باشد. در صورت نیاز به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر ، در هر ساعت از شبانه روز ، می توانید با ما تماس بگیرید. تیم فنی و متخصص ما در اسرع وقت در کنار شما خواهد بود. تکنو تهویه خدمات خود را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید. در هر کجای تهران بزرگ که باشید ، ما در کنار شما هستیم. با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا