تعمیر چیلر در نارمک

تعمیر چیلر در نارمک
تعمیر چیلر در نارمک. طراحی چیلرها به گونه ای می باشد که بتوان بیشترین بازدهی را از آنها به دست آورد. همین امر باعث شده است که ، سازندگان چیلرها و مینی چیلرها ، از تکنولوژی به روز در محصولات خود استفاده کنند. با توجه به اینکه سرویس و نگهداری دوره ای در سلامت چیلرها حرف اول را می زند. بنابراین برای اینکار باید از یک تیم حرفه ای استفاده کنید. چرا که آگاهی از تکنولوژی چیلرها و مینی چیلرها ، نیاز به دانش به روز دارد. تکنو تهویه همواره دانش تیم فنی و مهندسی خود را به روز نگاه می دارد. بنابراین با خیالی آسوده می توانید ، تعمیر ، سرویس و نگهداری دوره ای چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید. در ادامه این مقاله راه کارهای خوبی جهت خرید چیلر مناسب ، ارائه می کنیم.
مطالب مرتبط :

 

تست عملکرد چیلر

معمولا اکثر سازندگان چیلر ، دارای تجهیزاتی جهت تست عملکرد دستگاه در کارخانه می باشند. تست در محل تولید دستگاه ، به شما این امکان را می دهد که ، تحت شرایط کنترل شده ، چیلر خود را تست کنید. از این طریق می توانید متوجه شوید که آیا چیلر مطابق با درخواست و نیاز شما ساخته شده است یا خیر. تست عملکرد چیلر معمولا مطابق با روش‌های تست استاندارد 550/5905 ARI انجام می شود. این تست را می‌توان در کارخانه تحت شرایط کنترل‌شده ، با ابزار دقیق صنعتی و دستگاه‌های جمع‌آوری اطلاعات کامپیوتری انجام داد. این گونه تست ها تضمین می کند که چیلر معیارهای در نظر گرفته شده را برآورده می کند. در غیر این صورت ، قبل از ارسال و نصب در محل پروژه ، اصلاحات مورد نیاز در کارخانه انجام می شود.

محدودیت های تست عملکرد چیلر در محل نصب

چنانچه بخواهی چیلر را در محل نصب تست کنید ، شرایط تست تحت کنترل شما نخواهد بود. این شرایط شامل دمای محیط ، بار وارد شده بر چیلر و محدودیت های موجود در محل می باشد. شاید شما چیلری چهار فصل در خواست کرده باشید. اما آن را در تابستان نصب کنید. در آن شرایط چگونه می توانید وضعیت کار زمستانی چیلر را شبیه سازی کنید؟ پس هرگز به نقاط ضعف دستگاه پی نخواهید برد. اما در شرایط تست کارخانه ، وضعیت تا حد مطلوبی تحت کنترل است.
هدف از این تست ها این است که مشخص شود ، آیا چیلر برای شرایط عملیاتی مورد نیاز مناسب است یا خیر. در محل نصب ، شما تنها در طول زمان می توانید به مشکلات احتمالی چیلر ، پی ببرید.

شرایط تست چیلر در کارخانه

طبق دستورالعمل 22 ASHRAE ، در شرایط تست کارخانه ، باید مواردی که عملکرد چیلر را در شرایط مختلف نشان می دهد تست شود. این موارد به شرح زیر می باشد:
1- تست چیلر در میانگین دمای هوای بیرون در شرایط عملیاتی
2- تست چیلر در بالاترین دمای کارکرد روزانه عملیاتی
3- تست چیلر در پایین ترین دمای کارکرد روزانه عملیاتی
4- تست چیلر در بالاترین سطح رطوبت هوا در شرایط عملیاتی
5- تامین دمای مورد نیاز منبع آب سرد
6- تعیین مجموع تولید آب سرد در روز
7- تعیین مقدار برق مصرفی در شرایط مختلف کارکرد
8- تعیین SEER دستگاه پس از تست در شرایط مختلف عملیاتی
نکته مهم در این تست ها این است که ، حتما داده های اطلاعاتی توسط تجهیزات دقیق و کالیبره شده جمع آوری شود. در این صورت است که می توان به توان و راندمان چیلر در شرایط عملیاتی پی برد.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در نارمک

با توجه به تولید چیلرهای گوناگون ، با کاربری ها و طراحی های متفاوت ، لزوم داشتن دانش در این زمینه بسیار احساس می شود. تکنو تهویه با آگاهی از این امر ، همواره سعی در ارتقای دانش پرسنل خود نموده است. تخصص و تجربه تیم فنی ما ، به یک برند و یا مدل خاص محدود نمی شود. ما در تمامی مدل ها و برند ها متخصص هستیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic)، سامسونگ (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ،
رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. شما می توانید با خیالی آسوده چیلر و مینی چیلر ارزشمند خود را به ما بسپارید. ما بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم.

تعمیر چیلر در نارمک با تکنو تهویه

دفتر نمایندگی تکنو تهویه در نارمک ، در تمام ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد. ما ارائه کننده برتر خدمات در حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع هستیم. یکی از شاخه های فعالیت تیم متخصص تکنو تهویه ، چیلر و مینی چیلر می باشد. تعمیر ، نگهداری و سرویس دوره ای دستگاه خود را به ما بسپارید. قطعا آسایش و آرامش خیال را در بالاترین سطح تجربه خواهید کرد.
با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا