تعمیر چیلر در نوبنیاد

تعمیر چیلر در نوبنیاد

تعمیر چیلر در نوبنیاد. اگر شما از چیلر و مینی چیلر جهت تهویه و ایجاد سرمایش در فصل تابستان استفاده می کنید ، با خدمات تکنو تهویه می توانید از عملکرد صحیح دستگاهتان مطمئن باشید. تکنو تهویه با سالیان دراز تجربه و داشتن نیروهای متخصص وکاربلد در کنار شما می باشد. در هرساعتی از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید. کیفیت و قیمت مناسب از ویژگی های بارز خدمات تکنو تهویه می باشد. با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در نوبنیاد

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر چیلر در نوبنیاد و محله های اطراف می باشد. برندها و مدلهای مختلف چیلر در ایران وجود دارد. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ،

کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. متخصصین تکنو تهویه با داشتن تخصص در تمامی این برندها و مدلها در خدمت شما می باشد. ما در تمامی مناطق تهران و در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما هستیم. با ما خیالتان از بابت هزینه و کیفیت آسوده خواهد بود.

تعمیر چیلر در نوبنیاد با تکنو تهویه

نوبنیاد و محله های اطراف از مناطقی می باشد که تکنو تهویه در آنجا دفتر نمایندگی دارد. خدمات ما شامل تمامی تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع می باشد. چیلر یکی از تجهیزات پرکاربرد در این زمینه می باشد. تقریبا بیشتر برجهای بلند مرتبه از چیلر جهت تهویه مطبوع استفاده می کنند. این چیلر ها مدلها و طراحی های متفاوتی دارند. ما در تمامی آنها متخصصین ماهر و کاربلد در اختیار داریم. پس با ما تماس بگیرید. چیلر ها دارای مصارف صنعتی نیز هستند. در ادامه بیشتر با چیلر صنعتی آشنا شوید.

انواع چیلر برای مصارف صنعتی و تجاری

سیستم های چیلر برای کنترل دما و سرمایش در چندین صنعت ضروری هستند. انتخاب نوع مناسب چیلر صنعتی برای خنک‌سازی فرآیند و فضا می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد ، زمان خرابی را به حداقل برساند و راندمان عملیاتی را بهبود بخشد.

ما در ادامه به معرفی انواع مختلف چیلرها برای کاربردهای تجاری و صنعتی و همچنین مزایا و معایب هر کدام می پردازیم. هدف این است که به شما در تصمیم گیری آگاهانه برای خرید کمک کنیم.

انواع چیلرهای صنعتی بر اساس نوع کندانسور

دو نوع عمده از چیلرهای صنعتی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از: چیلرهای هوا خنک ، چیلرهای آب خنک می باشد. بیایید هر دو نوع را با دقت بیشتری بررسی کنیم:

چیلرهای آب خنک

رایج ترین انواع چیلرهای آبی از آب یک برج خارجی برای خنک کردن مبرد گازی در کندانسور استفاده می کنند. مبرد پس از دفع گرمای خود، دچار تغییر فاز شده و به مایع تبدیل می شود و مجدداً در سیستم به گردش در می آید.

مزایای چیلر آب خنک

چیلرهای آب خنک عموما راندمان بیشتری نسبت به چیلرهای هوا خنک دارند

آنها نسبت به سیستم های خنک کننده هوا عملکرد آرام تری دارند

آنها برای سرمایش در مقیاس کوچک و تجاری مناسب هستند

در موتورخانه کوچک و با فضای کم قابل نصب هستند

ویژگی های منفی چیلر آب خنک

نصب و نگهداری چیلرهای آب خنک به دلیل وجود برج آب خنک کننده اضافی، مخازن و پمپ آب می تواند هزینه بر باشد.

از آنجایی که آنها به منبع ثابتی از آب برای خنک کردن نیاز دارند، ممکن است برای مکان هایی با کمبود یا محدودیت آب مناسب نباشند

سیستم های خنک شونده با آب به تصفیه آب کندانسور یا سختی گیر نیاز دارند تا از تشکیل رسوبات معدنی در سیستم جلوگیری شود.

چیلرهای هوا خنک

چیلرهای هوا خنک از هوای محیط برای دفع گرما از مبرد در کندانسور قبل از تراکم و گردش مجدد استفاده می کنند. علاوه بر این، فن های هوا متصل به دستگاه به سرعت بخشیدن به فرآیند تقطیر در کندانسور کمک می کند.

چیلرهای هوا خنک برای کاربردهایی مناسب هستند که گرمای کندانسور مشکلی ایجاد نمی کند ، زیرا تمایل دارند مقدار قابل توجهی گرما را در محل تولید کرده و در هوا رها کنند. بنابراین به محیط نصب باز مانند پشت بام نیاز دارند.

مزایای چیلر هواخنک

در ظرفیت و اندازه های مختلف در دسترس هستند

چیلرهای هوا خنک بسته به اندازه و ظرفیت چیلر برای خنک سازی در مقیاس کوچک و تجاری در دسترس هستند.

نصب و نگهداری آن ها نسبت به سیستم های خنک کننده با آب ارزان تر است

با معکوس کردن سیکل گرمای خارج شده از کندانسور چیلر را می توان برای گرم کردن در دوره های سرد استفاده کرد که باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی اضافی می شود.

ویژگی های منفی چیلر هواخنک

چیلرهای هوا خنک از فن های خنک کننده استفاده می کنند که مقداری صدا تولید می کنند

طول عمر یک چیلر هوا خنک می تواند کمتر از یک چیلر آب خنک باشد.

مقایسه چیلرهای هوا خنک و آب خنک

در حالی که اجزای چیلرهای هوا خنک و آب خنک اکثراً یکسان هستند (کندانسور، شیر انبساط، اواپراتور و کمپرسور)، تفاوت اصلی در نحوه خنک شدن مبرد در کندانسور است.

در یک چیلر هوا خنک ، مبرد داغ وارد شده به کندانسور در معرض هوای اتمسفر قرار می گیرد که قبل از اینکه به حالت مایع متراکم شود ، گرما را دفع می کند. از طرفی در چیلر آب خنک ، گاز مبرد داغ به مبدل حرارتی یا کندانسور آب خنک فرستاده می شود و مبرد با استفاده از آب برج خنک کننده خنک می شود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا