تعمیر چیلر در نیاوران

تعمیر چیلر در نیاوران

تعمیر چیلر در نیاوران. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر چیلر در نیاوران است. خدمات ما در زمینه انواع تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع می باشد. چیلر و مینی چیلر از انواع تجهیزاتی است که تکنو تهویه در ارائه خدمات به آن ، فعال می باشد. چیلرها انواع مختلفی دارند. آنها قادر به تامین آب خنک جهت استفاده در کاربری های مختلف ، از جمله تهویه مطبوع می باشند. در ادامه مطلب به توضیحات بیشتر در این مورد می پردازیم.

مطالب مرتبط :

سرویس فصلی چیلر در نیاوران

چیلرهای مورد استفاده در تهویه مطبوع ، معمولا در زمستان غیر فعال هستند. به جز موارد معدودی که به صورت چهار فصل استفاده می شوند. اما در پروسه های خاص صنعتی ، چیلرها جهت تولید آب سرد ، در زمستان نیز کاربرد دارند. بهتر است در ابتدای فصل بهار و هنگام تغییر فصل موتورخانه ، چیلرها سرویس شوند. این سرویس شامل شستن کندانسور ، شستن صافی ها ، بررسی شیرها ، بررسی پمپ ها ، بررسی فشار گاز سیکل و مواردی از این دست می باشد.

موتورخانه چیلر در نیاوران

چیلرهای تراکمی به طور کلی در دو نوع آب خنک و هواخنک تولید می شوند. چیلرهای آب خنک نیازی به نصب در فضای باز ندارند. به همین دلیل معمولا آنها را در موتورخانه نصب می کنند. به همین دلیل به موتورخانه هایی که دارای چیلر هستند ، موتورخانه چیلر می گویند. در این موتورخانه ها ، آبگرم و آبسرد به صورت جداگانه و با استفاده از کلکتور تغییر فصل در فن کوئل ها جریان می یابند. معمولا در این موارد پمپ گردش آب بین دیگ آبگرم و چیلر مشترک می باشد.

شستشوی سیکل چیلر در نیاوران

سیکل گردش آب چیلر بسیار مهم می باشد. زیرا آب در گردش که جهت فن کوئل ها استفاده می شود ، در این سیکل جریان دارد. لوله کشی این سیکل معمولا از نوع فولادی می باشد. در این سیکل آب بین فن کوئل ها و چیلر در گردش است. گردش آب به وسیله پمپ سیرکوله انجام می پذیرد. این سیکل باید در ابتدا و اواسط هر فصل بازدید شود. ذرات معلق و لجن تشکیل شده در سیکل ، در صافی ها جمع می شوند. بنابراین سیکل باید بررسی و پاکسازی شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در نیاوران

تکنو تهویه نمایندگی چیلر در نیاوران و محله های دیگر شمال تهران می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ،

یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. نیاوران از جمله مناطقی می باشد که تکنو تهویه در آن فعالیت زیادی دارد. جهت بهره مندی از خدمات ما ، کافیست که با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در نیاوران با تکنو تهویه

تکنو تهویه ارائه کننده متمایز خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در تهران است. یکی از محله هایی که تکنو تهویه فعالیت زیادی در آنجا دارد ، نیاوران و مناطق اطراف می باشد. همشهریان عزیز ما در این مناطق ، با تکنو تهویه کاملا آشنایی دارند. مالکین محترم و دارندگان چیلر و مینی چیلر ، با یک تماس می توانند از خدمات مطلوب ما بهره مند شوند.

منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا