تعمیر چیلر در ولیعصر

تعمیر چیلر در ولیعصر

تعمیر چیلر در ولیعصر. انواع مختلفی از چیلرها و مینی چیلرها در تهران استفاده می شود. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات ویژه به این چیلرها و مینی چیلرها می باشد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که در تولید و ساخت چیلر استفاده می شود ، سرویس و نگهداری آن باید توسط متخصصین این حوژه انجام بگیرد. همچنین تعمیر چیلر نیز به تخصص بسیار بالایی نیاز دارد. تکنو تهویه این متخصصین خبره و با تجربه را در اختیار دارد. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید.

مطالب مرتبط :

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در ولیعصر

تکنو تهویه نمایندگی چیلر در ولیعصر و مناطق دیگر تهران می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلها ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ،

یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. متخصصین تکنو تهویه آماده ارائه خدمات در زمینه تمامی این برندها می باشند. تجربه ما باعث می شود که تعمیر چیلر شما در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه انجام بگیرد. ما از نیازهای شما کاملا آگاه هستیم و این آگاهی از سالها تجربه خدمت در زمینه چیلر و مینی چیلر ایجاد شده است. جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر خود در ولیعصر و تمامی نقاط تهران با ما تماس بگیرید.

تعمیر چیلر در ولیعصر با تکنو تهویه

ولیعصر از خیابانهای اصلی و قدیمی تهران است. مراکز تجاری و مسکونی بسیار زیادی در این خیابان وجود دارد. تقریبا اکثر آنها جهت تهویه و تامین هوای خنک در تابستان از چیلر استفاده می کنند. تکنو تهویه طرف قرارداد تعمیر ، نگهداری و سرویس چیلر بسیاری از این مراکز می باشد. شما نیز با اعتماد به تکنو تهویه ، می توانید با خیالی آسوده از تهویه چیلر خود لذت ببرید. ما رضایتمندی شما را نشانه گرفته ایم. با ما تماس بگیرید.

مبرد مورد استفاده در چیلرها

مبردهای مورد استفاده در سیستم های چیلر به دلیل اثرات نامطلوب انواع مبرد قدیمی بر لایه ازن ، به تدریج با جایگزین های جدیدتر و سازگار با محیط زیست تعویض می شوند.

خواص مبرد

مبردهای موجود در حال حاضر در مقایسه با یکدیگر دارای مزایا و معایب متعددی هستند. توجه به این نکته ضروری است که هیچ یک از مبردهایی که در چیلرها استفاده می شود ، تمام معیارهای مخلوط انجماد شیمیایی کامل را برآورده نمی کند.

از نظر تئوری ، نوع ایده آل مبرد چیلر دارای تمام ویژگی های زیر است. توجه داشته باشید که بسیاری از این معیارها به برنامه و کاربری منحصر به فرد شما بستگی دارد.

خواص ترمودینامیکی مناسب

یک مبرد ایده آل باید دارای ویژگی های حرارتی زیر باشد:

  • نقطه جوش درست زیر دمای مایع خنک کننده مورد نظر
  • گرمای تبخیر بالا
  • چگالی متوسط ​​به شکل مایع
  • چگالی بالا در حالت گازی
  • دمای بحرانی بالا

خاصیت غیر خورندگی مبرد

مبردهایی که باعث خوردگی اجزای مکانیکی سیستم های تبرید که از طریق آنها مبرد به گردش در می آید ، نمی شوند ، بسیار مطلوب هستند. زیرا هزینه تعمیر و نگهداری چیلرهای صنعتی را کاهش می دهند.

رتبه ایمنی بالا

بهترین مبرد باید غیر سمی و غیر قابل اشتعال باشد. علاوه بر این، باید حداقل اثرات نامطلوب بر لایه اوزون داشته باشد و بر بار تغییرات آب و هوایی اضافه نشود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا