تعمیر چیلر در پونک

تعمیر چیلر در پونک
تعمیر چیلر در پونک. تعمیر صحیح و مناسب چیلر ، همواره از دغدغه های مالکان این تجهیز می باشد. تکنولوژی پیشرفته در چیلر باعث شده که تعمیر این دستگاه کار چندان راحتی نباشد. اما نگران نباشید. تکنو تهویه با بهر گیری از متخصصین زبده و کار بلد ، تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر را در اسرع وقت برای شما انجام خواهد داد. علاوه بر کیفیت بالای خدمات در شرکت تکنو تهویه ، قیمت بسیار مناسب نیز از دیگر ویژگی های تکنو تهویه می باشد. ما همواره سعی می کنیم تا بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را به مشتریان ارزشمند خود در پونک و مناطق دیگر تهران ارائه نماییم. در ادامه این مقاله با سیستمهای مبتنی بر چیلر بیشتر آشنا خواهید شد.
مطالب مرتبط :

 

اجزای سیستم تهویه با چیلر

سیستم های تهویه مبتنی بر آب سرد نظیر چیلر ، از این بخش های کاربردی تشکیل شده اند:
1- چیلرهایی که آب یا سیال را خنک می کنند
2- بارهایی گرمایی که اغلب توسط فن کوئل ها جذب می شوند و گرما را از هوا به آب منتقل می کنند
3- پمپ ها و لوله های توزیع آب سرد که آب سرد را به فن کوئل ها می فرستند
4- پمپ های کندانسور آب خنک ، لوله ها و برج های خنک کننده یا فن های کندانسور که گرما را از چیلر به آب یا هوای محیط دفع می کنند.
5- کنترل هایی که عملکرد اجزای مکانیکی را با هم به عنوان یک سیستم هماهنگ می کند

هدف از به کارگیری چیلر

در بیشتر موارد، هدف چیلر سردتر کردن آب است. برخی از چیلرها مخلوطی از آب و سایر مواد شیمیایی را خنک می کنند که معمولاً برای جلوگیری از یخ زدگی در کاربردهای دمای پایین به آن اضافه می شود. سایر افزودنی ها ممکن است برای اصلاح خواص سیال مورد استفاده قرار گیرند و در نتیجه آن را برای کاربرد مورد نظر مناسب تر کنند. اما به طور معمول چیلر و مینی چیلر را به عنوان تجهیزی برای سرد کردن آب می شناسند.

کار چیلر چیست؟

چیلر گرمای استخراج شده از آب سرد را به اضافه گرمای تراکم (در چرخه تراکم بخار) یا گرمای جذب (در مورد چیلر جذبی) به هوای محیط (هوا خنک) یا به مدار دیگری از آب (آب خنک) منتقل می کند. اگر کمپرسور با مبرد خنک شود ، چیلر گرمای تولید شده توسط موتور را نیز دفع می کند. کندانسورهای هوا خنک از فن ها برای تسهیل خنک سازی توسط هوای محیط استفاده می کنند. کندانسورهای آب خنک معمولا از یک برج خنک کننده تبخیری استفاده می کنند.

سیستم توزیع در چیلر

پس از سرد شدن آب، از طریق پمپ ها، لوله ها و شیرها (سیستم توزیع) به فن کوئل ها توزیع می شود. اما تجهیزات دیگری نیز هستن که نیاز به خنک شدن دارند و باید به طریقی گرما را از آن تجهیز به آب منتقل نمود. سپس آب گرم شده به چیلر برگردانده می شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی چیلر در پونک

تکنو تهویه نمایندگی چیلر در پونک و محله های دیگر تهران می باشد. ما به تمامی چیلرها با برندها و مدلهای مختلف ، خدمات مناسب و مقرون به صرفه ارائه می کنیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ،
ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. پونک از محله های شمال تهران می باشد. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در این منطقه است. ما با سالها تجربه خود ، از نیازهای شما به خدمات عالی و مناسب آگاه هستیم. با ما تماس بگیرید و از این خدمات استفاده نمایید.

تعمیر چیلر در پونک با تکنو تهویه

هر آنچه که شما از خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر مد نظر دارید ، ما به شما ارائه می کنیم. تکنو تهویه دارای سالها تجربه و تخصص در این زمینه می باشد. ما از نیازهای شما آگاهی داریم. چرا که تا به حال هزاران درخواست و مشتری در زمینه چیلر و مینی چیلر داشته ایم. این مانند چراغ راهی برای ما می باشد. از تماس با تکنو تهویه پشیمان نخواهید شد. جهت تعمیر چیلر در پونک فقط یک تماس با تکنو تهویه نیاز دارید .
منابع مطالعاتی 

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا