تعمیر چیلر در کلاهدوز

تعمیر چیلر در کلاهدوز
تعمیر چیلر در کلاهدوز. برای مراقبت صحیح و مناسب از چیلر و مینی چیلر خود به یک تیم حرفه ای و متخصص نیاز دارید. تکنو تهویه می تواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد. پرسنل فنی متخصص و با تجربه ما ، تعمیر ، نگهداری و سرویس چیلر شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد. تجربه چندین سال فعالیت در این حوزه ، ما را به بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات تاسیسات و تهویه مطبوع تبدیل کرده است. به همین دلیل ، نام تکنو تهویه ، یکی از نامهای پر آوازه در صنعت تاسیسات تلقی می شود. هر گونه تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود را به ما بسپارید. ما بهترین پاسخگو به نیازهای شما هستیم. در ادامه مطلب ، از چیلرها بیشتر خواهیم گفت.
مطالب مرتبط:

 

کنترل ظرفیت چیلر سانتریفیوژ

ظرفیت چیلرهای سانتریفیوژ ، از طریق دمپرهای ورودی کمپرسور یا IGV قابل کنترل است. همچنین جهت کنترل ظرفیت این چیلرها ، می توان از درایوهای AFD یا VFD نیز استفاده کرد. در بعضی از چیلرهای سانتریفیوژ ، به صورت ترکیبی از هر دو روش استفاده می شود. از درایوهای کنترل سرعت متغیر یا اینورتر ها ، جهت کنترل دور فن ها و پمپها نیز استفاده می شود. در حال حاضر با پیشرفت سیستمهای کنترلی چیلرها ، از این درایوها در چیلرهای سانتریفیوژ بیشتر استفاده می شود.
در استانداردهایی نظیر ASHRAE ، چیلرها باید بتوانند هم در حالت بار کامل و هم در حالت بار جزئی ، راندمان مناسبی داشته باشند. متاسفانه در چیلرهای سانتریفیوژ ، استفاده از درایوهای سرعت متغیر ، راندمان بار کامل چیلر را کاهش می دهد. این مسئله باعث افزایش مصرف برق و هزینه های عملیاتی آن می شود. اما در شرایط بار جزئی ، درایوهای سرعت متغیر ، با کاهش سرعت کمپرسور ، باعث کاهش مصرف برق و افزایش راندمان چیلر خواهند شد.

مزایای استفاده از درایوها

از مزایای استفاده از درایوهای سرعت متغیر ، در چیلرهای سانتریفیوژ ، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1- با توجه به اینکه بیشتر ساعات کار چیلر ، با بار جزئی می باشد ، درایوها در چیلر سانتریفیوژ ، عملکرد مطلوبی خواهند داشت.
2- کنترل دور فن برج خنک کن و افزایش راندمان آن
3- کنترل پمپ در گردش آب سرد هنگام بارهای جزئی

استفاده از داریوهای سرعت متغیر در پمپ و فن

با کنترل سرعت فن برج خنک کن و پمپ های آب سرد ، می توان هنگام بار جزئی ، راندمان کلی سیستم را افزایش داد. اما واقعیت این است که در نهایت ، شما باید این بهبود راندمان سیستم را ، در کاهش مبلغ قبض برق خود مشاهد کنید. البته غیر از هزینه قبض برق ، هزینه های مربوط به نگهداری و اپراتوری سیستم نیز بسیار مهم هستند. زیرا معمولا عمر درایوها از چیلرها کمتر است.
اما در نهایت این کاربرد مورد نظر شماست که تعیین می کند ، آیا درایو سرعت متغیر ، برای سیستم شما مناسب است و یا خیر. ممکن است که کاربرد مورد نظر شما و محل نصب چیلر ، در مکانی باشد که اکثر اوقات دستگاه با بار کامل فعال باشد. در چنین مواردی استفاده از درایوها چندان توجیه اقتصادی نخواهد داشت. درایوها در چیلرهایی که بیشتر با بار جزئی کار می کنند ، به صرفه خواهد بود.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در کلاهدوز

منطقه کلاهدوز ، از مناطقی می باشد که استفاده از چیلر در آنجا بسیار گسترده است. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر در تهران می باشد. تیم فنی ما خدمات بسیار مطلوبی به تمامی برندها و مدلهای چیلر ارائه می کنند. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ،
آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)،گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. با توجه به افزایش قیمت تجهیزات تهویه مطبوع ، مراقبت از آنها اهمیت مضاعفی پیدا کرده است. بنابراین جهت کاهش هزینه های تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود ، حتما به متخصصین این حوزه مراجعه نمایید. تکنو تهویه با داشتن تیم فنی و مهندسی خبره و با تجربه ، می تواند بهترین ارائه کننده خدمات به چیلر شما باشد.

تعمیر چیلر در کلاهدوز با تکنو تهویه

ما در شعبه تکنو تهویه واقع در منطقه کلاهدوز ، ارائه کننده انواع خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع می باشیم. یکی از این خدمات متنوع ، تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر و مینی چیلر می باشد. قبل از ایجاد مشکل در چیلر و نیازمند شدن به تعمیر آن ، جهت سرویس و نگهداری مناسب دستگاه اقدام نمایید. این امر هزینه های جاری شما را ، به شدت کاهش می دهد. زیرا با سرویس به موقع چیلر و مینی چیلر ، تا حد زیادی می توان از ایجاد مشکل در آن جلوگیری نمود.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا