تعمیر چیلر در گیشا

 

تعمیر چیلر در گیشا

تعمیر چیلر در گیشا. تعمیر ، سرویس و نگهداری چیلر از خدمات اصلی و مهمی است که تکنو تهویه به مشتریان محترم خود ارائه می کند. ما با داشتن دفاتر مختلف در تمامی مناطق اصلی تهران ، از جمله گیشا ، قادر هستیم تا در سریعترین زمان ممکن به نیازهای شما پاسخ دهیم. چیلر و مینی چیلر از تجهیزات ارزشمند و گران قیمت تهویه مطبوع می باشند. بنابراین اهمیت به سرویس به موقع آنها بسیار ضروری می باشد. تکنو تهویه با بهره مندی از نیروهای متخصص و باتجربه ، قادر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماید. در ادامه مقاله با مطالب تخصصی در مورد چیلر با شما خواهیم بود.
مطالب مرتبط :

 

تأثیر دمای آب بر عملکرد چیلر

در یک چیلر مناسب و بدون مشکل ، با کاهش دمای آب خروجی از اواپراتور ، دما و فشار مبرد در اواپراتور نیز باید کاهش یابد. برعکس ، با افزایش دمای آب خروجی ، دما و فشار مبرد نیز افزایش می‌یابد. هنگامی که دمای آب سرد خروجی تغییر می کند ، کاری که کمپرسور باید انجام دهد نیز تغییر می کند. اثر تغییر دمای آب سرد بر مصرف انرژی می تواند بین 1.8 تا 4 درصد در هر درجه سانتیگراد باشد. به خاطر داشته باشید که همیشه مصرف انرژی کل سیستم مبتنی بر آب سرد را در نظر بگیرید. یادآوری این نکته مهم است که اگرچه کاهش دمای آب خروجی چیلر می تواند باعث افزایش کارکرد آن بشود ، اما ممکن است انرژی کلی سیستم را کاهش دهد. زیرا آب سردتری در فن کوئل ها جریان یافته و باعث افزایش سرعت انتقال گرما شود.

تأثیر دبی آب سرد چیلر

اواپراتور به شدت نسبت به دبی آب حساس است. زیرا جریان بیش از حد می تواند منجر به سرعت بالای آب ، فرسایش مبدل ، ایجاد لرزش یا صدا شود. همین قدر که دبی بالا مضر است ، دبی پایین نیز چیلر را دچار مشکل می کند. جریان ناکافی آّب راندمان انتقال حرارت را کاهش می دهد و باعث عملکرد ضعیف چیلر می شود. در چنین مواردی ممکن است چیلر خطای آنتی فرایز یا ضد یخ زدگی صادر کند. به خاطر داشته باشید که در خیلی از موارد جریان پایین به دلیل ایجاد رسوب در اواپراتور می باشد. بنابراین همواره سعی کنید که دبی آب چیلر در محدود متناسب با ظرفیت آن باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر چیلر در گیشا

مهم نیست که چیلر شما از چه برند و یا مدلی می باشد. حتی قدیمی و جدید بودن آن نیز اهمیت ندارد. زیرا ما با بهره گیری از متخصصین خبره و با تجربه ، به تمامی برندها و مدل ها خدمات و سرویس های ویژه ای ارائه می دهیم. این برندها شامل ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، توشیبا(Toshiba)  ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi)  ، پاناسونیک  (Panasonic)، سامسونگ  (Samsung)، الجی (LG) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، گری (Gree) ، ٌاجنرال (Ogeneral) ، وستن ایر (Westen air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (Evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bush) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، جی پلاس (Gplus) ،
وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Reem) ، راتا (Rata) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-Tech) ، آکس (Aux) ، بیومن (Baumen) ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euroair) ، یورو انرژی (Euro Energy) ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman)، گلدایران (Goldiran) ، اورینت (Orient) ، فرسکو (Fresco) ، موراکو (Moraco) ، وایو (Vayu) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) ، مهر اصل ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، سارائیل می باشند. در هر کجای تهران بزرگ که باشید ، کافیست که با شماره تلفن های ویژه ما تماس حاصل کنید. ما در اسرع وقت در کنارتان خواهیم بود. چیلر و مینی چیلر شما فوق العاده با ارزش است. بنابراین آن را به دست افراد بی تجربه نسپارید.

تعمیر چیلر در گیشا با تکنو تهویه

همشهریان ما در محله گیشا ، با نام تکنو تهویه آشنایی دارند. زیرا ما در آنجا دفتر ویژه ارائه خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع داریم. چنانچه شما در این منطقه ساکن هستید و نیاز به خدمات تعممیر ، سرویس و نگهداری چیلر دارید ، کافیست با ما تماس بگیرید. ما هماسیه دیوار به دیوار شما هستیم. اعتماد به ما ، خیال شما را از بابت دستگاه ارزشمندتان راحت می کند.
مطالعه بیشتر

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا