تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اندرزگو

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اندرزگو
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در اندرزگو. تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی ، از خدمات ویژه تکنو تهویه به همشهریان ساکن اندرزگو می باشد. امروزه استفاده از کولر گازی و اسپلیت رواج زیادی یافته است. به همین دلیل نیاز همشهریان عزیز تهرانی به تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت بسیار زیاد می باشد. تکنو تهویه ارائه دهنده انواع خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در تمام نقاط تهران می باشد. یکی از خدمات بسیار خوب ما ، تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت می باشد. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر کولر گازی می پردازیم . با ما همراه باشید.
مطالب مرتبط :

 

دلیل وجود لرزش و صدا در پنل کولر گازی

شاید شما هم به مشکل لرزش و صدا در پنل کولر گازی برخورد کرده باشید. این یکی از مشکلات شایع در کولرهای گازی و اسپلیت ها محسوب می شود. معمولا مشکل صدا و لرزش از بوش های بلوور فن می باشد. این بوش ها به مرور زمان دچار خوردگی می شوند. گاهی نیز از ناحیه نگهدارنده بوش شکسته می شوند. خوردگی و شکستگی بوش باعث ایجاد صدا و لرزش در پنل می شود. البته خود موتور فن نیز ممکن است صدای نا هنجار ایجاد کند. در چنین مواردی معمولا با تعویض بوش بلوور مشکل حل می شود. دلیل دیگر لرزش پنل ، شکستگی پره های بلوور می باشد. شکستن پره ها ، بلوور را دچار نا بالانسی می کند. این مورد باعث ایجاد لرزش های بدی در پنل کولر گازی می شود. در این موارد باید بلوور فن تعویض گردد.

اهمیت تمیز کردن فیلتر پنل کولر گازی

یکی از مواردی که اکثرا به آن توجهی نمی شود ، تمیز کردن فیلتر پنل کولر گازی می باشد. شاید در نگاه اول تمیز کردن این قطعه چندان مهم جلوه نکند. اما واقعیت بر خلاف این است. ریشه بسیاری از مشکلات جدی و پر هزینه در کولر گازی ، مربوط به همین فیلتر به ظاهر ساده می باشد. زمانی که این فیلتر با گرد وغبار پوشیده شده و کثیف می شود ، از عبور جریان هوا جلوگیری می کند. عدم عبور هوا باعث خنک نشدن فضای مورد نظر می شود. در این موارد کولر گازی روشن است ، اما شما هیچ باد خنکی احساس نمی کنید. اما موضوع فقط به خنک نشدن شما ختم نمی شود. عدم تبادل گرمای هوا با مبرد داخل اواپراتور پنل ، باعث می شود که مبرد به صورت مایع به کمپرسور باز گردد.
در این حالت معمولا شیر سرویس کمپرسور برفک می زند. علاوه بر آن ، برگشت مایع می تواند باعث آسیب جدی به کمپرسور کولر گازی شود. مشکل دیگری که در صورت تمیز نکردن فیلتر کولر گازی صورت می گیرد ، ورود گرد و غبار به داخل فین های اواپراتور می باشد. این مورد باعث گرفتگی فین ها می شود. این گرفتگی به مرور باعث پرتاب آب از پنل کولر گازی و اسپلیت خواهد شد. ضمن اینکه برای شستن پنل و سرویس آن در این موارد ، معمولا باید آن را باز کرد و دیگر با تمیز کردن فیلترها مشکل حل نمی شود. پس می بینید که تمیز کردن یک فیلتر ساده ، از چه مشکلاتی می تواند جلوگیری نماید.
 

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در اندرزگو

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در اندرزگو و محله های دیگر شمال تهران می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلهای کولر گازی ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،
ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. چنانچه ساکن منطقه اندرزگو هستید و از کولر گازی استفاده می کنید ، برای تعمیر ، سرویس و نگهداری آن می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تعمیر کولر گازی در اندرزگو با تکنو تهویه

تکنو تهویه با بهره گیری از متخصصین با تجربه و متعهد ، ارائه کننده خدمات تخصصی و مقرون به صرفه در زمینه کولر گازی به ساکنین محترم اندرزگو می باشد. منخصصین ما در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت همشهریان عزیز در تمام نقاط تهران می باشند. خدمات ما به صورت کاملا تخصصی و مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه می شود. ما همیشه سعی می کنیم تا علاوه بر ارائه بهترین خدمات ، از تحمیل هزینه های مازاد ، به شما عزیزان خودداری کنیم. با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا