تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جردن

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جردن
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در جردن. اگر به دنبال تعمیر فوری و ارزان کولر گازی و اسپلیت در جردن هستید ، تکنو تهویه در کنار شما می باشد. خدمات تخصصی و مقرون به صرفه ما  ، با یک تماس شما ، در سریعترین زمان ممکن ارائه می شود. متخصصین خبره و با تجربه ما در اسرع وقت در خدمت شما خواهند بود. ما اجازه نمی دهیم که گرمای کلافه کننده تابستان ، شما را آزار دهد. همکاران متخصص ما علاوه بر سرعت در ارائه کار ، دقت و کیفیت را نیز در الویت قرار می دهند. در صورت نیاز به هر گونه خدمات در زمینه کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه تماس بگیرید.
پیشنهاد مطالعه مطالب مرتبط :

 

روش نشت یابی کولر گازی

وجود نشتی در سیکل تبرید کولر گازی و اسپلیت ، یکی از اشکالات رایج و اساسی در این دستگاه می باشد. متاسفانه پیدا کردن محل نشتی و رفع آن ، همیشه کار چندان ساده ای نیست. در برخی موارد ، محل نشتی به سادگی نمایان می شود. مشخصه بارز بسیاری از نشتی ها ، وجود روغن و چربی در محل نشت گاز می باشد. اما برای مشخص شدن قطعی آن باید از تزریق گاز نیتروژن یا همان ازت استفاده نمود. استفاده از فشار گاز ازت و تست محل های مشکوک با کف صابون ، از جمله اتصالات و شیرهای سرویس ، بهترین و مناسب ترین راه می باشد. گاهی اوقات نشتی آنقدر کم و کوچک است که به سادگی نمی توان متوجه آن گردید.

اهمیت وکیوم کولر گازی

متاسفانه بسیاری از تعمیرکاران ناشی ، وکیوم کولر گازی را چندان جدی نمی گیرند. حال آنکه پس از پایان نشت یابی و رفع آن و قبل از شارژ مجدد گاز ، حتما باید عملیات وکیوم انجام گردد. زیرا لوله های مسی از هوا پر شده اند. علاوه بر هوا احتمال نفوذ رطوبت نیز بسیار بالاست. وکیوم درست و صحیح کولر گازی ، باعث می شود که هوا و رطوبت از لوله های مسی خارج گردد. وجود هوا در سیکل ، باعث اختلال در عملیات تراکم و کاهش راندمان کولر گازی می شود. رطوبت نیز برای کولر گازی بسیار زیان آور است. زیرا رطوبت می تواند در داخل لوله های مسی ، به خصوص لوله مویی ، یخ زده و مسیر را مسدود کند.

یادآوری می گردد در گذشته نیز با شما درباره مطالب زیر کمی سخن گفته بودیم:

نحوه شارژ گاز کولر گازی

پس از انجام وکیوم صحیح و درست ، نوبت به شارژ گاز کولر گازی می رسد. شارژ گاز صحیح و به اندازه بسیار با اهمیت می باشد. حتما پس از وصل کپسول گاز به گیج ، شیلنگ های گیج را هواگیری نمایید. شارژ گازهای زئوتروپیک مانند R410 ، باید حتما به صورت مایع انجام شود. چون این گازها ترکیبی از دو یا چند گاز می باشند. گازهای دیگر نظیر R22 را می توان به صورت گاز شارژ نمود. حتما سعی کنید شارژ را به دفعات و کاملا آهسته انجام دهید. مقدار مناسب گاز یا مبرد ، روی پلاک کولر گازی نوشته شده است. از تزریق مبرد اضافی جدا خودداری کنید.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در جردن

تکنو تهویه ، نماینده تعداد زیادی از برند های معروف کولر گازی و اسپلیت می باشد. ما علاوه بر ارائه خدمات به برندهایی که نماینده آنها هستیم ، به دیگر برندها نیز خدمات تخصصی خود را ارائه می دهیم. تعدادی از این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در جردن

برندها و مدلهای متنوع زیادی از کولر گازی در بازار ایران یافت می شود. تکنو تهویه به تمامی برندها و مدلهای موجود کولر گازی و اسپلیت در بازار ایران ، خدمات خود را ارائه می دهد. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در جردن

حتما شما هم نام بسیاری از برندهای کولر گازی و اسپلیت ایرانی را شنیده اید. تولید کنندگان ایرانی ، فعالیت زیادی در سالهای اخیر ، در زمینه طراحی و تولید کولر گازی و اسپلیت انجام داده اند. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه به تمامی مدلها و برندهای کولر گازی ، از جمله برندها و مدلهای ایرانی ، خدمات سریع ، مطمئن و با کیفیت خود را ارائه می دهد. در صورت نیاز با تکنو تهویه تماس بگیرید.

خدمات سریع ، آسان و ارزان  سرویس و تعمیر کولر گازی در جردن

اگر در تابستان کولر گازی و اسپلیت شما دچار اشکال شود ، قطعا سرعت عمل در ارائه خدمات ، به همراه کیفیت مطلوب آن ، برای شما مهم خواهد بود. به همین منظور دفتر تکنو تهویه واقع در جردن ، در تمامی ساعات شبانه روز در خدمت شما می باشد. ساکنین محترم منطقه جردن و مناطق اطراف ، تنها به اندازه یک تماس با ما فاصله دارند. متخصصین تکنو تهویه ، خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را ، سریع ، ارزان و مطمئن به شما ارائه می کنند. قطعا از تماس با تکنو تهویه پشیمان نخواهید شد.

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا