تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دروس

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دروس
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دروس. کیفیت مناسب و سرعت در ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در دروس ، الویت اصلی بسیاری از ساکنین محترم این منطقه از تهران می باشد. قطعا خرابی کولر گازی ، آن هم در اوج تابستان ، یک مشکل بزرگ به حساب می آید. اما اصلا جای نگرانی نیست. با یک تماس ساده با دفتر تکنو تهویه در منطقه دروس ، خیلی فوری و با کیفیت ، مشکل کولر گازی شما بر طرف خواهد شد. تیم متخصص و باتجربه ما ، آمادگی آن را دارد که در سریعترین زمان ممکن در کنار شما باشد.
مطالب مرتبط :

 

دلیل خاموش نشدن کولر گازی

خاموش نشدن کولر گازی ، یکی از عیوب شایع در این دستگاه می باشد. پس از اینکه دمای اتاق به دمای تنظیم شده در کولر گازی برسد ، کمپرسور یا واحد بیرونی خاموش می شود. اگر کمپرسور کولر گازی پس از رسیدن به دمای مورد نظر ، خاموش نشود ، باعث یخ زدن اواپراتور و لوله های مسی خواهد شد. معمولا دلیل خاموش نشدن کمپرسور ، اشکال در سنسور دما می باشد. اگر سنسور دما را به خوبی تشخیص ندهد ، فرمان خاموشی برای کمپرسور صادر نمی کند. دلیل دیگر عدم خاموشی کولر گازی ، اشکال در برد دستگاه می باشد. خرابی کنتاکتور نیز در این امر بی تاثیر نیست.

کنتاکتور کولر گازی چیست؟

کنتاکتور در واقع یک کلید می باشد. با این تفاوت که این کلید به وسیله نیروی مغناطیسی عمل می کند. کنتاکتور دارای یک بوبین است. زمانی که فرمان برای کنتاکتور صادر می شود ، در واقع این بوبین برق دار خواهد شد. برق دار شدن بوبین باعث ایجاد میدان مغناطیسی در آن می شود. این میدان مغناطیسی یک هسته آهنی را جذب می کند. جذب شدن هسته آهنی باعث وصل شدن تعدادی کنتاکت می شود. به کنتاکتور کلید مغناطیسی نیز می گویند. در کولر گازی معمولا از کنتاکتورهای دارای دو کنتاکت استفاده می شود. ولتاژ بوبین کنتاکتور کولر گازی معمولا 220 ولت می باشد.

مطالعه مطالب زیر می تواند به یادگیری بیشتر کمک نماید:

خرابی کنتاکتور کولر گازی

یکی از قطعاتی که امکان خرابی بالایی دارد ، کنتاکتور کولر گازی است. همانطور که قبلا گفته شد ، کنتاکتور کولر گازی وظیفه روشن کردن و ارسال برق به کمپرسور را به عهده دارد. اگر بوبین کنتاکتور خراب شود و نتواند نیروی مغناطیسی مورد نیاز را ایجاد نماید ، کمپرسور روشن نمی شود. در صورت عدم تامین برق مورد نیاز بوبین نیز کنتاکتور توان وصل برق را ندارد. ممکن است که کنتاکت های کنتاکتور دچار جرقه زدگی شوند. اصطلاحا به این حالت خال زدگی می گویند. در این حالت نیز کنتاکت ها توان عبور برق را ندارند. در صورت اتصال کنتاکت ها به یکدیگر ، کمپرسور دائما روشن می ماند.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در دروس

اگر به دنبال یک نمایندگی معتبر و با سابقه ، جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در دروس هستید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین با تجربه تکنو تهویه تنها با یک تماس ، در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر کولر گازی به محل مورد نظر مراجعه می نمایند. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در دروس

بازار کولر گازی در ایران ، مملو از برندها و مدل های گوناگون می باشد. بدون توجه به برند و مدل کولر گازی ، شما می توانید تعمیر و سرویس آن را به ما بسپارید. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در دروس

این روزها تنوع زیادی از کولرهای گازی و اسپلیت ایرانی در بازار وجود دارد. شرکت های ایرانی زیادی اقدام به تولید کولر گازی و اسپلیت نموده اند. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. اگر شما مالک یک کولر گازی ایرانی هستید ، نگران تعمیر ، سرویس و نگهداری آن نباشید. تکنو تهویه با داشتن کادری مجرب ، جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع  کولر گازی و اسپلیت ، در کنار شما می باشد.

خدمات سریع ، آسان و ارزان  سرویس و تعمیر کولر گازی در دروس

یکی از الویت های اصلی کسانی که از تکنو تهویه تقاضای اعزام نیروی متخصص در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را دارند ، سرعت در ارائه خدمات می باشد. تکنو تهویه با دانستن اهمیت این موضوع برای مشتریان محترم ، همواره سعی در ارائه فوری و سریع خدمات به شما می نماید. البته این بدان معنی نیست که ما کیفیت را فدای سرعت می کنیم. بلکه تکنو تهویه کیفیت ، سرعت ، تعهد ، تخصص و هزینه پایین را با هم و به عنوان یک پکیج به شما عزیزان ارائه می نماید. متخصصین ما همواره بر اساس همین اصول ، آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا