تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دولت

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دولت
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در دولت. نیاز به کولر گازی در اوج گرمای تابستان ، بیش از هر زمان دیگری احساس می شود. بسیار پیش آمده که همشهریان محترم ما در منطقه دولت ، به خدمات فوری ، ارزان و با کیفیت در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی نیاز پیدا کرده اند. تکنو تهویه با راه اندازی دفتر نمایندگی خود در منطقه دولت ، در چند قدمی شما می باشد. چنانچه به خدمات با کیفیت و فوری در زمینه تعمیر ، نگهداری و سرویس کولر گازی و اسپلیت نیازمند شدید ، کافیست تا با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در کوتاهترین زمان ، در محل حضور پیدا می کنند.
مطالب مرتبط  :

 

نگهداری صحیح از کولر گازی

همواره پیشگیری بهتر از درمان می باشد. این مثل قدیمی را همه ما بارها شنیده ایم. این مثل درباره کولر گازی و اسپلیت نیز صدق می کند. اگر شما به طور صحیح از کولر گازی خود نگهداری کنید ، قطعا از بروز عیوب بسیاری جلوگیری خواهید کرد. نگهداری از کولر گازی کار چندان پیچیده ای نیست. کافیست موارد کوچکی که در ادامه به شما خواهیم گفت را رعایت نمایید. رعایت درست مواردی که برای شما بیان می کنیم ، بسیار راحت است. اما همین موارد کوچک ، از بسیاری عیوب سخت و هزینه های سر سام آور جلوگیری می کند. در ادامه با ما باشید.

تنظیم صحیح دمای کولر گازی

تنظیم دمای کولر گازی ، شاید در نگاه اول ، کار چندان پیچیده و مهمی به نظر نرسد. خیلی از افراد اهمیت این موضوع را درک نکرده اند. تنظیم صحیح دمای کولر گازی و اسپلیت ، علاوه بر کاهش هزینه های برق مصرفی ، باعث کاهش استهلاک و جلوگیری از خرابی های پر هزینه و دردسر ساز می شود. اگر دمای کولر گازی را بیش از حد پایین آورید ، باعث کار کرد یکسره کمپرسور ، با تمامی توان می شود. این کار استهلاک کمپرسور و مصرف برق را افزایش می دهد. دمای مناسب برای آسایش بدن انسان حدود 23 درجه سانتیگراد می باشد. پس بهتر است دمای کولر گازی را در این محدوده تنظیم کنید.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

شتشوی فیلتر پنل کولر گازی

کولر های گازی و اسپلیت ها ، با گردش مداوم هوای محیط و کاهش چند درجه ای دمای آن ، اتاق را خنک می کنند. اگر مسیر گردش هوای کولر گازی و اسپلیت ، به هر دلیل مسدود و یا مختل شود ، علاوه بر کاهش راندمان ، آسیب های دیگری نیز به همراه دارد. یکی از این آسیب ها ، یخ زدگی اواپراتور و لوله های مسی می باشد. آسیب دیگری که بسیار پرهزینه خواهد بود ، برگشت مایع به کمپرسور و خرابی آن است. برای جلوگیری از این موارد ، باید فیلتر پنل کولر گازی ، به صورت دوره ای شستشو و تمیز شود. کثیفی این فیلتر به ظاهر ساده ، از گردش هوای کولر گازی جلوگیری می کند.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در دولت

بزرگترین و به روزترین نمایندگی تعداد زیادی از برندهای کولر گازی و اسپلیت در منطقه دولت ، تکنو تهویه می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در دولت

تنوع برندهای خارجی در بازار کولر گازی ایران بسیار زیاد است. اما تیم تکنو تهویه قادر به ارائه خدمات به تمام آنها می باشد. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در دولت

در سالهای اخیر ، طراحی و تولید کولر گازی و اسپلیت در ایران ، بسیار رواج داشته است. شرکتهای بسیاری با برندهای مختلف و بعضا مشهور ، اقدام به تولید کولر گازی و اسپلیت در انواع مختلف نموده اند. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. چنانچه شما یکی از این کولرهای گازی ایرانی را خریداری کرده اید و به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری از آنها نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید.

خدمات سریع ، آسان و ارزان  سرویس و تعمیر کولر گازی در دولت

تعمیر سریع ، ارزان و با کیفیت کولر گازی و اسپلیت ، از دغدغه های ساکنین محترم منطقه دولت می باشد. گرمای طاقت فرسای هوا در تابستان های تهران ، سرعت در ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی را ضروری ساخته است. به همین دلیل است که تکنو تهویه دفتر نمایندگی خود در منطقه دولت را راه اندازی کرده است. تیم متخصص و با تجربه ما قادر است تا تمامی نیاز های شما در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را پاسخگو باشد. فاصله ما با شما ، تنها به اندازه یک تماس تلفنی می باشد.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا