تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ستارخان

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ستارخان
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ستارخان. نیاز به خدمات رسانی سریع و کم هزینه در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در ستارخان همواره احساس می شود. به همین دلیل تکنو تهویه ، ارائه کننده برتر خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری در زمینه انواع کولر گازی ، سالهاست که دفتر نمایندگی خود ، واقع در ستارخان را راه اندازی کرده است. چنانچه به خدمات مناسب در این زمینه نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. ما متخصصین خبره خود را در کوتاهترین زمان ممکن به محل شما اعزام خواهیم کرد. کولر گازی خود را به دست افراد تازه کار نسپارید و برای آسایش خود ، بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را از تکنو تهویه بخواهید. در ادامه با ما باشید.
پیشنهاد مطالعه مطالب مرتبط :

 

دلیل بوی بد کولر گازی

شاید شما هم هنگام استفاده از کولر گازی ، متوجه بوی بد ناشی از آن شده باشید. این بو قطعا بسیار آزار دهنده می باشد. اما دلیل این بوی بد چیست؟ در ادامه مختصری در این باره صحبت می کنیم. عامل اصلی بوی بد کولر گازی ، وجود قارچ و کپک روی سطح اواپراتور ، فیلترها و داخل ناودانی تخلیه آب می باشد. وجود رطوبت در پنل کولر گازی و ایجاد دمای مطلوب ، محیطی بسیار مناسب را برای رشد میکروارگانیسم های زنده ، نظیر کپک ها ، ایجاد کرده است. بنابراین رشد کپک در پنل کولر گازی چندان دور از ذهن نمی باشد. دلیل دیگر انتشار بوی بد از کولر گازی ، به محیط و محل نصب آن باز می گردد. اگر محیط نصب پنل آلوده باشد ، این آلودگی جذب پنل شده و ایجاد بوی نا خوشایند می کند.
مثلا اگر در محیط نصب ، استعمال دخانیات نظیر سیگار بالا باشد ، بوی سیگار روی فیلتر و اواپراتور باقی می ماند. یا در محیط های کارگاهی که دارای بوی مخصوصی هستند نیز این اتفاق می افتد. دلیل دیگر بوی بد ، وجود لاشه موجودات زنده است. اگر سوارخی که پشت پنل جهت عبور لوله های مسی ایجاد شده است مسدود نباشد ، می تواند محلی برای ورود موجودات زنده ، نظیر مارمولک ها باشد. لاشه این حیوانات نیز می تواند دلیل بوی بد کولر گازی باشد. اما آنچه که واضح است ، این است که تنها راه جلوگیری و رفع مشکل بوی بد کولر گازی ، سرویس دوره ای به موقع و اصولی می باشد. با اینکار شما با مشکل بوی بد مواجه نمی شوید. برای سرویس دوره ای کولر گازی ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

سرویس در جای پنل کولر گازی

سرویس در جای پنل کولر گازی ، در شرایط خاصی امکان پذیر می باشد. اگر پنل دارای آلودگی و گرفتگی زیادی نباشد ، می توان با اسپری های مخصوص ، نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد. همچنین از کاور های مخصوص شستشوی در جای پنل نیز ، می توان استفاده کرد. اما به شرط آنکه صاحبخانه خیلی حساس نبوده و تکنسین نیز کار خود را به درستی انجام دهد. ولی در شرایطی که آلودگی و گرفتگی پنل ، خیلی زیاد باشد ، قطعا بهترین راه کار ، باز کردن پنل و شستشوی آن در بیرون از منزل و یا در کارگاه می باشد.
با اینکار می توانید تک تک قطعات را جدا کرده و سرویس اساسی و اصولی را انجام دهید. توصیه تکنو تهویه به شما ، ابتدا سرویس دوره ای منظم می باشد. اینکار از گرفتگی های بعدی جلوگیری می کند. در صورت گرفتگی نیز بهتر است که پنل را باز شده و شستشوی مناسب انجام شود.

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در ستارخان

وجود انواع برندها و مدلهای مختلف کولر گازی در بازار ایران ، لزوم به روز شدن دانش متخصصین این حوزه را افزایش می دهد. دانش ، تخصص و تجربه بالا باعث می شود که یک تعمیرکار کولر گازی ، به عنوان یک متخصص ، به راحتی از عهده تعمیر برندها و مدلهای مختلف کولر گازی برآید. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ،
بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در ستارخان با تکنو تهویه

ارائه خدمات تخصصی ، سریع و کم هزینه به ساکنین محترم محله ستارخان از افتخارات تکنو تهویه می باشد. ما در تمامی ساعات شبانه روز ، پاسخگوی نیاز شما عزیزان به هر گونه خدمات تاسیسات و تهویه مطبوع هستیم. تکنو تهویه با برگزاری دوره های ارزشمند تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت ، در ارتقای تخصص و دانش تکنسینهای خود تلاش مستمر داشته است. متخصصین با تجربه ما در زمینه تمامی کولرهای گازی موجود در بازار تخصص ویژه دارند. با سپردن کولر گازی و اسپلیت خود به ما آسودگی خیال را تجربه خواهید کرد.
منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا