تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سعادت آباد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سعادت آباد
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سعادت آباد. تکنو تهویه در سعادت آباد ، خدمات گوناگونی در زمینه های مختلف تاسیسات و تهویه مطبوع ارائه می کند. یکی از این زمینه ها تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت با برندهای مختلف می باشد. این روزها استفاده از کولر گازی به دلیل مزایای بسیار زیاد آن گسترش فراوانی یافته است. اما متاسفانه سرویس و نگهداری آن ، چندان جدی گرفته نمی شود. تکنو تهویه با دانش و تجربه بالای متخصصین خود ، تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی را برای شما آسان می کند. ما با دانش به روز و تجربه سالها تلاش خود ، به شما در داشتن یک کولر گازی و اسپلیت بی نقص و با راندمان بالا کمک می کنیم. با خواندن ادامه مقاله ، کولر گازی را بهتر بشناسید.
مطالب مرتبط :

 

دلیل کاهش سرمای کولر گازی چیست؟

تعداد زیادی از کسانی که با تکنو تهویه تماس می گیرند ، از کاهش سرمای کولر گازی خود ، گله مند هستند. در واقع این یک مشکل بسیار شایع در کولرهای گازی و اسپلیت ها می باشد. کاهش سرمای کولر گازی ، دلایل گوناگونی می تواند داشته باشد. اولین مورد مربوط به کثیف بودن فیلترهای پنل کولر گازی می شود. کثیفی فیلترها ، از گردش هوا جلوگیری می کند. این باعث عدم خنک کردن محیط می شود. مورد بعدی می تواند از تنظیمات اشتباه دستگاه باشد. اگر کولر گازی را در حالت فن قرار دهید ، سرمایی برای شما تولید نمی کند. دلیل دیگر کاهش سرما ، به کثیف بودن کندانسور کولر گازی باز می گردد. کثیف بودن کندانسور ، باعث عدم گردش هوا و کاهش راندمان کولر گازی می شود.
این مورد می تواند باعث خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور نیز بشود. در این صورت قطعا با کاهش سرما روبرو می شوید. گرم بودن محیط کمپرسور نیز از دلایل دیگر کاهش سرمای کولر گازی می باشد. نشتی گاز و کمبود آن ، دلیل دیگر کاهش سرمای دستگاه می باشد. متاسفانه یکی دیگر از دلایل کاهش سرمای کولر گازی که این روزها زیاد دیده می شود ، استفاده از گازهای تقلبی توسط تعمیرکاران ناشی می باشد. شارژ این گازهای تقلبی فشار دستگاه را بالا می برد ، اما قطعا سرمایی ایجاد نمی کند. پس مراقب تعمیرکاران ناشی و نابلد باشید.

گاز تقلبی ، بلای جان کولر گازی

همانطور که اشاره شد ، این روزها گاز تقلبی به وفور در بازار یافت می شود. متاسفانه راهکار مشخصی برای تشخیص این گازها وجود ندارد. تنها راه این است که گاز را از شرکت های معتبر نظیر تکنو تهویه ، تهیه نمایید. و یا از متخصصین این شرکتها جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی کمک بگیرید. گازهای تقلبی دارای ناخالصی های زیادی هستند. این ناخالصی ها ، بسیار تراکم ناپذیرند. یعنی کمپرسور نمی تواند آنها را متراکم کند. بنابراین اختلاف فشار مناسبی بین کندانسور و اواپراتور ایجاد نمی شود. بنابراین با این گازها رسیدن به دمای پایین تقریبا غیر ممکن است. علاوه بر این وجود ناخالصی های بسیار زیاد در این گازها ، باعث خراب شدن روغن کمپرسور نیز می شود.
این باعث می شود که اصطکاک در کمپرسور بالا رفته و خوردگی در قطعات متحرک ایجاد شود. اینها مواردی بود که به اختصار برای شما بیان کردیم. قطعا مشکلات ایجاد شده در گازهای تقلبی به مراتب بیش از اینها می باشد. پس به هر تعمیرکاری اعتماد نکنید.

تکنو تهویه ، نمایندگی و تعمیر کولر گازی در سعادت آباد

تکنو تهویه نمایندگی برندهای مختلف کولر گازی در سعادت آباد تهران می باشد. ما خدمات خود را در زمینه تمامی برندها و مدلهای متنوع کولر گازی و اسپلیت به همشهریان تهرانی ارائه می کنیم. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،
ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در سعادت آباد با تکنو تهویه

اکثر همشهریان محترم ما از خدمات تکنو تهویه در زمینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت در سعادت آباد استفاده کرده اند. متخصصین ما در دفتر نمایندگی تکنو تهویه در سعادت آباد ، در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. کولر گازی و اسپلیت خود را جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری به متخصصین تکنو تهویه بسپارید. ما کیفیت مطلوب خدمات و هزینه پایین آن را برای شما تضمین می کنیم. ما همواره بهترین راه کار را در ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی ، در نظر می گیریم. هدف اصلی ما رضایت شما خواهد بود.
منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا