تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شیخ بهایی

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شیخ بهایی

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در شیخ بهایی. تکنو تهویه نیازمندی شما به تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را در سریعترین زمان ممکن رفع می کند. خدمات فوری و تخصصی ما در زمینه تمامی مدلهای کولر گازی می باشد. ما با آگاهی کامل از آنچه که شما ممکن است به آن نیاز پیدا کنید ، تیم فنی خود را تشکیل داده ایم. بنابراین با افتخار اعلام می کنیم که قادریم تا بهترین خدمات در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را به شما ارائه می کنیم. تخصص و تجربه ما باعث کاهش زمان و هزینه تعمیر کولر گازی در شیخ بهایی خواهد شد.

 

چرا سرویس کولر گازی مهم است؟

متخصصین تکنو تهویه ، با توجه به سالها تجربه خود در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت ، به شدت به شما توصیه می کنند که سرویس کولر گازی خود را جدی بگیرید. به خصوص سرویس سالیانه که در آغاز فصول گرم انجام می شود ، بسیار حائز اهمیت می باشد. سرویس مناسب و صحیح کولر گازی باعث حفظ راندمان و افزایش طول عمر قطعات کولر گازی می شود. علاوه بر آن ، سرویس صحیح کولر گازی و اسپلیت ، کاهش مصرف برق را نیز به دنبال خواهد داشت. بهتر است سرویس سالیانه چیلر ، هنگام آغاز فصل گرما انجام شود. این کار به عملکرد صحیح کولر گازی ، کمک شایانی می نماید.

پیشنهاد مطالعه مطالب مرتبط :

 

چطور باید سرویس کولر گازی را انجام داد؟

شاید شما هم تمایل داشته باشید که سرویس و نگهداری سالیانه کولر گازی و اسپلیت خود را شخصا انجام دهید. اما از نحوه صحیح انجام اینکار اطلاعی ندارید. اصلا جای نگرانی نیست. زیرا ما به شما روش صحیح سرویس کولر گازی را خواهیم گفت. در ابتدا از خاموش بودن کلید مینیاتوری و قطع بودن برق اطمینان حاصل کنید. در مرحله بعد درب پنل کولر گازی را باز کرده و فیلترهای آن را ، خارج کنید. آنها را با آب بشویید. قبل از نصب مجدد فیلترها ، از تمیزی فین ها و محل نصب فیلترها مطمئن شوید. اگر فین ها دارای آلودگی کمی هستند ، با یک برس نرم آنها را تمیز کنید. اما اگر گرفتگی و آلودگی آنها زیاد است ، حتما با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

سرویس کندانسور کولر گازی

پس از شستن فیلترها ، تمیز کردن پنل و فین های اواپراتور و نصب مجدد فیلترها ، حالا باید به سراغ کندانسور کولر گازی و اسپلیت خود بروید. سرویس کندانسور کمی مشکل تر از پنل کولر گازی می باشد. در ابتدا از قطع بودن برق دستگاه اطمینان حاصل کنید. ممکن است در برخی موارد نصاب کولر گازی برای واحد بیرونی ، کلید مینیاتوری مجزا نصب کرده باشد. پس از اطمینان از قطع برق ، نوبت به شستن کندانسور کولر گازی می باشد. با یک شیلنگ آب که دارای فشار مناسبی باشد ، فین های کندانسور را به طور کامل شستشو دهید. تمام آلودگی و گرد و غبار سطح فین ها باید حذف شود. پس از شستشو اجازه دهید که کندانسور خشک شود.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در شیخ بهایی

اگر ساکن منطقه شیخ بهایی هستید و نیاز به تعمیر و نگهداری کولر گازی و اسپلیت پیدا کرده اید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در شیخ بهایی

بسیاری از ساکنین منطقه شیخ بهایی ، از برندهای معروف کولر گازی استفاده می کنند. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات به این برندها می باشد. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در شیخ بهایی

کولرهای گازی و اسپلیت های ایرانی ، مهمان تازه وارد بازار تهویه مطبوع ایران می باشند. این کولرهای گازی و اسپلیت ها ، تولیدات جدید برخی از شرکت های سرشناس ایرانی هستند. بسیاری از همشهریان عزیز تهرانی ما ، که در منطقه شیخ بهایی ساکن هستند ، از این کولرهای گازی ایرانی استفاده می کنند. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی ایرانی ، در برندهای مختلف می باشد.

 

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در شیخ بهایی

قطعا گرمای تابستان شهر تهران ، بسیار آزار دهنده می باشد. به خصوص اگر کولر گازی و اسپلیت شما خراب شود. قطعا در چنین مواقعی ، این گرما آزار دهنده تر خواهد شد. در این مواقع آنچه که برای شما مهم خواهد بود ، قطعا پیدا کردن سریع و فوری یک تعمیرکار خوب کولر گازی است. شاید در نگاه اول پیدا کردن یک تعمیرکار با تجربه کولر گازی ، آن هم خیلی سریع و فوری ، قدری مشکل به نظر برسد. اما اصلا جای نگرانی نیست. تکنو تهویه با یک تیم متخصص و با تجربه ، می تواند این نگرانی شما را به طور کامل مرتفع نماید. تنها کافیست که با ما تماس بگیرید. در کوتاهترین زمان ممکن ، تکنسین با تجربه ما ، کنار شما خواهد بود.

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا