تعمیر کولر گازی و اسپلیت در صادقیه

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در صادقیه
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در صادقیه. فصل تابستان با تمام زیبایی هایش ، گرمای طاقت فرسایی دارد. به همین دلیل لزوم کارکرد صحیح کولر گازی بسیار احساس می شود. اگر شما ساکن صادقیه هستید و به مشکل خرابی کولر گازی بر خورد کرده اید ، اصلا جای نگرانی نیست. زیرا تکنو تهویه در کنار شما می باشد. متخصصین با تجربه تکنو تهویه ، در اسرع وقت خود را برای تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت شما می رسانند. پس در صورت نیاز با تکنو تهویه تماس بگیرید. در ادامه با ما باشید.
مطالب مرتبط جهت مطالعه بیشتر :

 

موتور فن پنل کولر گازی

یکی از اجزا و قطعات اصلی در پنل کولر گازی ، الکتروموتور فن می باشد. این الکتروموتور وظیفه چرخاندن فن و گردش باد را به عهده دارد. خرابی این قطعه باعث می شود که فن از کار افتاده و در نهایت گردش و پرتاب باد متوقف شود. در چنین مواردی باید الکتروموتور را به طور کامل بررسی نمود. ابتدا باید از عدم گیر کردن موتور و بلبرینگهای آن اطمینان حاصل نمود. در وحله دوم باید از اتصالات برقی و رسیدن برق به آن اطمینان حاصل کرد. تست سیم پیچ الکتروموتور نیز باید حتما صورت بگیرد.
در نهایت درصورت اطمینان از سالم بودن الکتروموتور باید به سراغ برد رفت. الکتروموتور های فن انواع مختلفی دارند. برخی از آنها با برق AC کار می کنند. برخی دیگر با برق DC کار می کنند. موتورهای AC معمولا دارای خازن هستند. موتورهای فن کولر گازی غالبا دارای سه تا پنج دور هستند. دور موتور را می توان با تنظیمات کنترل از راه دور ، کم و یا زیاد کرد.

پروانه فن پنل کولر گازی

پروانه فن پنل کولر گازی ، یک پروانه کشیده با تعداد زیادی پره می باشد. به این نوع از پروانه های فن ، کراس فلو (Cross Flow) می گویند. تعداد زیاد پره ها ، باعث می شود که گردش باد در تمامی قسمتهای خروجی پنل یکسان باشد. این پروانه از یک طرف دارای شفت نگهدارنده انتهایی است که در بوش مخصوص قرار می گیرد. از طرف دیگر نیز دارای یک بوش است که شفت موتور فن در آن قرار گرفته و با پیچ مخصوص محکم می شود. بالانس بودن این پروانه بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا در صورت نا بالانسی ، پنل دچار لرزش و صدا می شود. یکی از دلایل نا بالانسی ، شکستن پره های پروانه می باشد. شکستن پره ها باعث می شود که پروانه به یکطرف سنگینی کرده و ایجاد لرزش نماید.
دلیل دیگر لرزش پروانه ، خوردگی بوش نگهدارنده می باشد. خوردگی بوش باعث حرکت شفت پروانه و لرزش پنل می شود. دلیل دیگر نا بالانسی نیز شل بودن شفت انتهایی خود پروانه می باشد. البته لرزش فن و نا بالانسی آن از ناحیه بوش و شفت موتور فن نیز اتفاق می افتد. تعویض پروانه فن تنها با باز کردن پنل و اواپراتور میسر می شود. هنگام تعویض پروانه حتما به انتخاب و خرید سایز درست توجه نمایید. زیرا سایز پروانه پنل های کولر گازی ، با هم متفاوت می باشد.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر کولر گازی در صادقیه

اگر به دنبال نمایندگی معتبر انواع برندها و مدلهای کولر گازی در صادقیه و مناطق اطراف آن می گردید ، تکنو تهویه یکی از بهترین و نزدیک ترین نمایندگی ها به شما می باشد. ما فارق از مدل ، برند ، نوع ، سال ساخت و مشکل به وجود آمده ، خدمات خود را به بهترین شکل ارائه می کنیم. بخشی از برندهایی که تکنو تهویه پشتیبانی می کند شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ،
بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در صادقیه و آریا شهر با تکنو تهویه

شعبات نمایندگی تکنو تهویه ، تقریبا در تمامی نقاط تهران بزرگ قرار دارند. زیرا الویت اصلی ما کیفیت و سرعت در ارائه خدمات می باشد. بنابراین رسالت ما حکم می کند که در تمامی نقاط تهران دفاتر فعال داشته باشیم. یکی از دفاتر فعال ، با سابقه و خوشنام تکنو تهویه در منطقه صادقیه و آریا شهر قرار دارد. خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری تجهیزات تهویه مطبوع ، از جمله کولر گازی و اسپلیت ، یکی از خدمات قابل ارائه توسط دفتر تکنو تهویه در صادقیه و آریا شهر می باشد. در صورت خرابی کولر گازی خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت کنار شما خواهند بود.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا