تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ظفر

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ظفر

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ظفر. اگر شما هم یکی از همشهریان محترم ما که ساکن منطقه ظفر هستند ، می باشید ، جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت خود ، می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید. تکنو تهویه ، بزرگترین ، به روز ترین و مجهز ترین مرکز ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در منطقه ظفر می باشد. کادر فنی ما در این مرکز ، از بهترین تعمیرکاران و متخصصین کولر گازی و اسپلیت در شهر تهران ، تشکیل شده است. بنابراین با خیالی آسوده می توانید از خدمات تکنو تهویه ، در زمینه کولر گازی و اسپلیت ، استفاده نمایید.

مطالب مرتبط :

 

برد اصلی کولر گازی

عملکرد یک کولر گازی و اسپلیت ، دارای فرایند پیچیده ای می باشد. چرا که در سیستم یک کولر گازی ، موارد متعددی باید بررسی شود. علاوه بر آن باید به قطعات مختلف ، فرمان قطع و وصل صادر گردد. بررسی و کنترل این فرایند پیچیده ، به عهده برد کولر گازی می باشد. در کولر های گازی ساده تر ، معمولا تنها یک برد روی سیستم موجود است. این برد روی پنل کولر گازی نصب می شود. این برد باید اطلاعات مربوط به سیستم را دریافت نماید. این اطلاعات از طریق سنسور ها به برد ارسال می شود. سپس بر اساس این اطلاعات ، برد فرمان لازم را به فن ها و کمپرسور صادر می کند.

 

برد اینورتر کولر گازی

در نسل جدید کولر های گازی که به اینورتر معروف هستند ، یک برد مجزا برای کمپرسور وجود دارد. این برد که به برد اینورتر معروف می باشد ، روی واحد بیرونی نصب می شود. وظیفه برد اینورتر ، تامین و کنترل برق کمپرسور می باشد. کمپرسور کولر های گازی اینوتر ، معمولا از نوع DC هستند. البته کمپرسورهای AC نیز وجود دارند. برد اینورتر از برد های بسیار پیشرفته به حساب می آید. در صورت معیوب شدن این برد ، کمپرسور روشن نخواهد شد. جهت روشن شدن کمپرسور ، برد داخلی یا برد اصلی دستگاه ، فرمان استارت را برای برد اینورتر ارسال می کند. برد اینورتر با تامین برق مناسب ، بر اساس فرمانی که از برد اصلی می گیرد ، کمپرسور را روشن می نماید.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

تعمیر برد کولر گازی در ظفر

با توجه به مواردی که مطرح شد ، مشخص گردید که وظیفه پیچیده کنترل عملکرد کولر گازی با برد این دستگاه می باشد. بنابراین اگر برد کولر گازی معیوب گردد ، قطعا یا عملکرد این دستگاه دچار اختلال شده و یا اصلا روشن نمی شود. اما قبل از اینکه بخواهید خرابی کولر گازی را به گردن برد آن بیاندازید ، باید قسمت های مختلفی را بررسی کنید. ابتدا باید از سالم بودن و عملکرد صحیح سنسورها اطمینان حاصل کنید. سنسورهای دما در تمامی مدلهای کولر گازی موجود هستند. اما برخی از آنها به سنسور فشار نیز مجهز می باشند. اگر سنسورها و ارتباطات برد درست باشند ، آن وقت برد را برای تعمیر به شرکت تکنو تهویه ارسال نمایید.

 

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در ظفر

دفتر شرکت تکنو تهویه در ظفر ، نمایندگی برندهای مختلف کولر گازی و اسپلیت می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در ظفر

برندهای معروف کولر گازی ، اکثرا تکنولوژی پیچیده ای دارند. برای تعمیر ، سرویس و نگهداری آنها ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در ظفر

در سالهای اخیر و به واسطه عدم واردات مناسب کولر های گازی خارجی ، بسیار از شرکتهای ایرانی اقدام به طراحی و تولید کولر گازی و اسپلیت نموده اند. این کولر های گازی دارای برندها و مدلهای متنوعی می باشند. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه در زمینه ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به انواع برندها و مدلهای کولر گازی ایرانی ، فعالیت می کند.

 

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در ظفر

شرکت تکنو تهویه بزرگترین مرکز خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در منطقه ظفر ، قادر است که خدمات سریع ، آسان و ارزان خود در زمینه کولر گازی را ، در تمامی ساعات شبانه روز خدمت شما عزیزان ارائه نماید. آنچه که ما را از تمامی رقبا متمایز می کند ، افتخار همکاری با یک تیم بسیار با تجربه و متخصص می باشد. همین تجربه و تخصص است که به ما این امکان را داده ، تا همواره جزو بهترینها باشیم. اگر می خواهید که خدمات سریع ، آسان و ارزان تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی را تجربه نمایید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا