تعمیر کولر گازی و اسپلیت در غرب تهران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در غرب تهران
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در غرب تهران. اگر ساکن غرب تهران هستید و به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت نیاز دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. نگران هزینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت خود نباشید. ما کیفیت را با نازلترین قیمت به شما ارائه می کنیم. در حال حاضر قیمت تجهیزات تهویه مطبوع ، از جمله کولر گازی و اسپلیت بسیار بالا رفته است. تلاش ما در مجموعه تکنو تهویه ، تعمیر سریع و با کیفیت کولر گازی شما ، با کمترین هزینه ممکن و در کوتاهترین زمان می باشد.
ما ارائه دهنده خدمات ویژه در زمینه تعمیر ، نگهداری و سرویس انواع اسپلیت و کولر گازی می باشیم. کولر گازی و اسپلیت شما از هر برند و مدلی که باشد ، تکنسین های با تجربه تکنو تهویه در سریعترین زمان و با کمترین هزینه ، آن را تعمیر و راه اندازی می کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با کولر گازی و اسپلیت ، توضیحاتی ارائه کرده ایم.
مطالب مرتبط :

 

چرا کولر گازی باد گرم می زند؟

یکی از مشکلات شایع در کولر گازی و اسپلیت ، این است که پنل به جای باد خنک ، باد گرم می زند. ابتدا باید این نکته را متذکر شد که ، باد خنکی که از پنل می آید ، حاصل از گاز خنک شده درون لوله مسی می باشد. این گاز از طریق واحد بیرونی یا کمپرسور جریان دارد. بنابراین اگر کولر گازی و اسپلیت شما باد گرم می زند ، این بدان معنی است که گاز خنک در جریان نیست. پس مستقیما به سراغ کمپرسور یا واحد بیرونی بروید. ابتدا بررسی کنید که آیا کمپرسور روشن است یا خیر.
در صورت خاموش بودن کمپرسور برق دستگاه را بررسی کنید. پس از آن باید دید که آیا از پنل داخلی فرمان روشن شدن صادر می شود یا خیر. برای اینکار بوبین کنتاکتور را چک کنید. اگر فرمان صادر شود و بوبین وصل نکند ، کنتاکتور معیوب است. اگر کنتاکتور و برق اصلی وصل می باشد. باید به سراغ خود کمپرسور بروید. در این صورت احتمال معیوب بودن آن وجود دارد. اگر کمپرسور روشن شده و بلافاصله خاموش می شود ، خازن ، فن کندانسور و خود کمپرسور را بررسی نمایید. اگر فرمان روشن شدن صادر نشد باید به سراغ برد دستگاه و اتصالات بروید.

خازن کمپرسور کولر گازی چیست؟

خازن یک قطعه الکترونیکی بسیار پر کاربرد می باشد. به زبان بسیار ساده و عامیانه ، وظیفه آن ذخیره برق می باشد. اما کاربرد آن بسیار فراتر از این تعریف ساده است. کاربرد خازن به نوع آن و جایی که استفاده می شود بستگی دارد. به طور مشخص در کمپرسور کولر گازی ، وظیفه ایجاد اختلاف فاز ، برای گردش موتور کمپرسور تکفاز به عهده خازن می باشد. این خازن از نوع دائم کار روغنی است. ظرفیت این خازن با توجه به ظرفیت کمپرسور متفاوت می باشد. این ظرفیت می تواند از 30 میکروفاراد به بالا باشد. اگر خازن خراب شود ، کمپرسور یک لحظه روشن می شود و چون توان گردش ندارد ، بلافاصله خاموش خواهد شد. چرا که خازن اختلاف فاز مورد نیاز را ایجاد نمی کند.
برای تست خازن هم می توانید از مولتی متر استفاده کنید و هم از LCR متر. اما ساده ترین و راحت ترین راه ، تعویض آن با نمونه مشابه سالم می باشد. فقط به یاد داشته باشید که حتما از خازن با همان ظرفیت اصلی استفاده کنید. در غیر اینصورت کمپرسور آسیب می بیند. فراموش نکنید که هنگام تعویض خازن ، آن را دشارژ نمایید. زیرا همانطور که گفته شد ، خازن برق را ذخیره می نماید. اگر آن را دشارژ نکنید ، با شوک الکتریکی شدیدی روبرو می شوید. فقط اگر در این زمینه تجربه ندارید ، با جانتان بازی نکنید. بلکه با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در غرب تهران

نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع اسپلیت و کولر گازی در غرب تهران ، تکنو تهویه می باشد. خدمات ما در بالاترین سطح کیفیت و با نازلترین قیمت برای انواع برندها و مدلهای کولر گازی و اسپلیت ، ارائه می شود. خدمات ما شامل برندهای توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ،
پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می شود.

تعمیر کولر گازی در غرب تهران با تکنو تهویه

چنانچه مایل هستید که تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی خود را به یک تیم متخصص و حرفه ای بسپارید ، با دفتر تکنو تهویه واقع در غرب تهران تماس بگیرید. متخصصین با تجربه ما در اسرع وقت مراجعه کرده و تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت شما در غرب تهران را با کمترین هزینه انجام خواهند داد. متخصصین تکنو تهویه با تکنولوژی و سیستم تمامی برندها و مدلهای کولر گازی و اسپلیت ، آشنایی کامل دارند. کافیست تا با تکنو تهویه تماس بگیرید. قطعا خیالتان از بابت ارائه کار با کیفیت و کم هزینه راحت خواهد شد.
منابع مطالعاتی

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا