تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرشته

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرشته
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرشته. یکی از تجهیزات بسیار کارآمد در زمینه ایجاد سرمای مناسب در تابستان کولر گازی و اسپلیت می باشد. اما برای اینکه کیفیت سرمای ایجاد شده توسط این کولرهای گازی و اسپلیت ها همیشه بالا باشد ، نباید از سرویس و نگهداری آنها غافل شوید. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات متمایز و مقرون به صرفه در زمینه کولر گازی و اسپلیت می باشد. برای استفاده از خدمات تخصصی و مقرون به صرفه ما ، کافیست که با تلفن های شبانه روزی ما ، تماس بگیرید. تکنو تهویه در منطقه فرشته و مناطق اطراف ، نیاز شما به تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه مرتفع می نماید. ما را همسایه نزدیک خود احساس کنید. در ادامه با ما همراه باشید.
مطالب مرتبط :

 

دلیل برفک زدن لوله های مسی کولر گازی چیست؟

شاید شما هم با لوله های مسی برفک زده کولر گازی برخورد کرده باشید. این مورد در کولرهای گازی بسیار شایع است. البته پیشنهاد می کنم که در صورت برخورد با این مشکل با تکنو تهویه تماس بگیرید. اما اگر مایل هستید که دلایل برفک زدن لوله های مسی کولر گازی را بدانید ، در ادامه با ما باشید. یکی از مهمترین و شایع ترین دلایل برفک زدن لوله های مسی به کثیفی فیلترها مربوط می شود. کثیفی فیلترها باعث می شود که مبرد یا گاز گرمای محیط را جذب نکند. بنابراین با دمای پایین و بدون اینکه سوپرهیت شود ، در لوله ها جریان می یابد. این باعث سرد شدن لوله های مسی و تقطیر رطوبت هوا و در نهایت برفک خواهد شد. دلیل دیگر برفک زدن ، عدم عایق کاری و یا ناقص بودن عایق لوله ها می باشد.
در این شرایط سرمای لوله ها باعث برفک رطوبت هوا می شود. یکی دیگر از دلایل برفک زدن ، گرفتگی در مسیر گاز می باشد. در صورت گرفتگی مسیر گاز ، فشار مبرد کاهش یافته و باعث برفک می شود. دلیل مهم دیگر برفک زدن ، وجود نشتی و کاهش مبرد در کولر گازی می باشد. همانطور که گفته شد ، برفک زدن لوله های مسی ، دلایل زیادی دارد. برای رفع این مشکل حتما با متخصصین تکنو تهویه تماس بگیرید.

چرا کمپرسور کولر گازی صدا می دهد؟

بسیاری از مشتریان محترم تکنو تهویه ، از صدای زیاد کمپرسور کولر گازی خود ، گله مند هستند. البته در حالت عادی نیز کمپرسور صدای خاصی ایجاد می کند. اما گاهی اوقات این صدا کاملا آزار دهنده و زیاد می شود. دلیل شایع آن ، ناترازی در نصب کمپرسور می باشد. چنانچه کمپرسور به صورت نا تراز نصب شود ، صدای زیادی تولید می کند. دلیل دیگر ، شکستگی پایه کمپرسور می باشد. در این حالت نیز کمپرسور از تراز خارج شده و صدای زیادی ایجاد می کند. شکستگی پروانه فن نیز از دیگر دلایل صدای زیاد کمپرسور می باشد. وجود عیوب مکانیکی در کمپرسور نیز باعث صدای زیاد می شود. شل بودن پیچ های درب و اتصالات نیز گاهی باعث صدا می شود. در صورت برخورد با این مشکل ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در فرشته

نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت در فرشته و شمال تهران تکنو تهویه می باشد. تمامی برندها و مدلهای اسپلیت و کولر گازی در تخصص تکنسین های تکنو تهویه می باشد. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ،
وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) . کیوتک (Q-tech) . آکس (Aux)  . زانتی (Zaneti) . لاویتا (Lavita) . لوگرانو (Lograno) . یورو ایر (Euro Air) . یورو انرژی (Euroenergy) . ساراول . ساران . سام (Sam) . گودمن (Goodman ) . گلدایران (Goldiran ) . اورینت (Orient ) . فرسکو (Fresco ) . موراکو (morocco ) . وایو (Vayu) . کلیماونتا (Climaveneta) . سنچوری (Century) . ماکسا (MAXA) . راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. تکنو تهویه افتخار همکاری با متخصصین خبره و کاربلد در زمینه تمامی برندها و مدلهای کولر گازی و اسپلیت را دارد. با ما تماس بگیرید و از خدمات استثنایی ما بهره مند شوید. تماس با ما قطعا باعث کاهش هزینه های شما خواهد شد.

تعمیر چیلر در فرشته با تکنو تهویه

دفتر فنی ما در منطقه فرشته و دیگر مناطق تهران در خدمت شما همشهریان عزیز می باشد. هدف ما ارائه خدمات ویژه با هزینه مناسب می باشد. در بازار تهویه مطبوع ایران برندهای متنوعی از کولر گازی و اسپلیت وجود دارد. تکنو تهویه خدمات تخصصی خود را در زمینه تمامی این مدلها و برندها ارائه می کند. کولر گازی شما ، در واقع قلب تهویه مطبوع منزل شماست. پس مراقب باشید که آن را به افراد نا وارد نسپارید. متخصصین خبره و با تجربه تکنو تهویه در کنار شما هستند. با تکنو تهویه خدماتی عالی و کم هزینه را تجربه نمایید. با ما تماس بگیرید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا