تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرمانیه

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرمانیه
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در فرمانیه. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تعمیر . سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در مناطق شمالی تهران ، شامل فرمانیه و محله های اطراف می باشد. تکنو تهویه با کادری متخصص و مجرب ، همواره سعی می کند که خدمات مطلوب خود در زمینه کولر گازی و اسپلیت را با کمترین هزینه به شما ارائه دهد. متخصصین و تکنسین های تکنو تهویه ، همگی دارای گواهینامه فنی و مهارت در زمینه کولر گازی و اسپلیت هستند. در هرساعت از شبانه روز ، می توانید با مشاورین تکنو تهویه تماس گرفته و علاوه بر مشاوره رایگان ، درخواست خود را جهت اعزام تکنسین خبره ، ثبت نمایید. در ادامه  با ما همراه باشید.
مطالب مرتبط :

 

دلیل ریزش آب از پنل کولر گازی چیست؟

ریزش آب از پنل کولر گازی ، بسیار شایع می باشد. هنگامی که کولر گازی و اسپلیت در حالت سرمایش فعال است ، رطوبت هوای در گردش ، روی اواپراتور تقطیر می شود. این به دلیل نقطه شبنم پایین ایجاد شده توسط اواپراتور می باشد. قطرات آب تشکیل شده روی اواپراتور ، کم کم سنگین شده و به پایین سرازیر می شوند. در پایین ترین قسمت پنل ، درست پشت دمپر ، یک ناودانی قرار دارد. آب به این ناودانی هدایت شده و از طریق مجرای انتهایی آن که به لوله درین وصل می باشد ، به بیرون می ریزد.
چنانچه هر کجای این مسیر دچار انسداد شود ، آب از درین خارج نشده و در ناودانی جمع می شود. با پر شدن ناودانی ، آب از آن سر ریز خواهد شد. برای رفع مشکل باید مسیر آب بررسی شود. بسیار پیش آمده که مسیر درین با لجن و آشغال مسدود شده و آب از ناودانی خارج نمی شود. در این موارد باید پنل باز شده و مسیر با استفاده از جریان آب باز شود. همچنین ناودانی باید شسته شود. اگر آب درین درون بطری می ریزد ، از خالی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

دلیل پرتاب آب از کولر گازی

بسیار پیش آمده است که به همراه باد ، آب نیز از کولر گازی پرتاب می شود. همانطور که قبلا گفته شد ، نقطه شبنم روی اواپراتور بسیار پایین است. بنابراین رطوبت موجود در هوا ، روی اواپراتور تقطیر می شود. قطرات آب تشکیل شده ، باید بتوانند به سادگی روی فین ها سر خورده و به داخل ناودانی ریخته شوند. اگر فین ها دارای گرد و غبار و کثیفی باشند ، این قطرات روی فین ها جمع شده و به پایین هدایت نمی شوند. با سنگین تر شدن آنها ، بجای ریزش در ناودانی ، روی بلوور فن و مسیر باد ریزش می کنند.
بلوور فن نیز آنها را به همراه باد به بیرون پرتاب می کند. پس در نتیجه کثیفی پنل داخلی و اواپراتور آن ، باعث چنین مشکلی خواهد شد. در این مواقع راه کار شستن اواپراتور و پنل داخلی می باشد. البته جهت جلوگیری از بروز این مشکل . بهتر است که به طور منظم فیلترهای پنل داخلی شسته شوند. در این صورت گرد و غبار روی فین های اواپراتور نفوذ نمی کند.

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در فرمانیه

تکنو تهویه سالهاست که به عنوان نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت ، فعالیت می نماید. تجربه ما ، چراغ راه ارائه خدمات مطلوب و کم هزینه به شما می باشد. خدمات ما به تمامی برندها و مدلهای مطرح کولر گازی و اسپلیت ارائه می گردد. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) . گری (Gree ) . وستن ایر (Westen Air) . وسترن (Western) . گرین (Green) . کیسان ، تک الکتریک . ایران رادیاتور . میتسوبیشی (Mitsubishi ) . مهر اصل . داکتینو . وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) . ترین (Trane) . ایولی (evvoli) . امریکن پرو (American Pro) . بوتان . بوش (Bosch) . بلواستار (Blue Star) . بوتالی (Bootali) .
همچنین برند ها و مدل های : بومن (Bowman) . پامکو (Pamco) . پارس برودت . جی پلاس (Gplus) . وست پوینت (Westpoint) . ساری پویا . تهویه . تویو (Toyo) . ریم (Rheem) . رود (Ruud) . رویال کول (Royal Cool) . ریوکو (Ryoko) . کولکس (Coolex) . کیوتک (Q-tech) . آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) . یورو ایر (Euro Air) . یورو انرژی (Euroenergy) . ساراول . ساران . سام (Sam) . گودمن (Goodman ) . گلدایران (Goldiran ) . اورینت (Orient ) . فرسکو (Fresco ) . موراکو (morocco ) . وایو (Vayu) . کلیماونتا (Climaveneta) . سنچوری (Century) . ماکسا (MAXA) . راتا (Rata) . بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. خدمات تخصصی شامل تمام مدل های فوق می باشد . خدمات تخصصی با رعایت اصول فنی ارائه می گردد . البته مطابق با نقشه های فنی همان مدل .

تعمیر کولر گازی در فرمانیه با تکنو تهویه

به دلیل کاربرد زیاد اسپلیت و کولر گازی در فرمانیه ، تکنو تهویه سالهاست که دفتر فنی خود در این منطقه را راه اندازی کرده است. تیم فنی ما در هر زمانی که شما نیاز دارید ، آماده ارائه خدمات تعمیر . سرویس و نگهداری انواع اسپلیت و کولر گازی می باشند. قطعا انتخاب تکنو تهویه جهت تعمیر کولر گازی و اسپلیت . بسیار هوشمندانه خواهد بود. ما در کسب رضایت مشتریان خود . همواره نمره قبولی گرفته ایم. آمار ثبت شده در دفاتر تکنو تهویه . حکایت از این موضوع دارد. ما می دانیم که بقای مجموعه تکنو تهویه . به رضایتمندی شما از خدمات ما وابسته است. اصول مورد توجه در تکنو تهویه :

  • تعرفه منصفانه برای مشتریان گرامی
  • خدمات تخصصی و سریع
  • رعایت اصول اخلاقی در مراودات با مشتریان
  • تامین قطعات یدکی اصلی و با کیفیت
  • ارائه مشاوره صادقانه به مشتریان

منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا