تعمیر کولر گازی و اسپلیت در مرزداران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در مرزداران
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در مرزداران. شاید شما هم با مشکل خرابی کولر گازی و اسپلیت در مرزداران ، آن هم در اوج گرمای تابستان ، برخورد کرده باشید. تحمل گرمای شدید تابستان در چنین شرایطی ، قطعا بسیار دشوار خواهد بود. در این مواقع است که نیاز به حضور سریع و فوری یک تعمیرکار با تجربه بسیار احساس می شود. خوشحالیم اعلام کنیم که تکنو تهویه ، برای رفع این نیاز شما دفتر نمایندگی خدمات خود در منطقه مرزداران را راه اندازی کرده است. ما بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران کولر گازی و اسپلیت را دعوت به کار کرده ایم. فقط به دلیل اینکه بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم.
پیشنهاد مطالعاتی مطالب مرتبط :

 

هزینه تعمیر کولر گازی در مرزداران

از ما درباره هزینه تعمیر کولر گازی و اسپلیت در مرزداران ، سوالات زیادی پرسیده می شود. در پاسخ به این سوال باید پرسید که شرایط نصب یونیت بیرونی کولر گازری به چه صورت است. آیا واحد بیرونی به راحتی در دسترس تعمیرکار می باشد و یا در شرایط بد و خطرناکی نصب شده است. پس از آن از نوع ایراد به وجود آمده سوال پرسیده می شود. سوالاتی که کارشناسان ما از شما می پرسند ، به این شرح می باشد. آیا کولر گازی روشن می شود. آیا پرتاب باد از پنل انجام می شود. و آیا باد کاملا گرم است. آیا واحد بیرونی روشن می شود. با توجه به سوالات فوق ، می توان به صورت حدودی از هزینه تعمیر کولر گازی آگاهی یافت.

دلیل باد گرم زدن کولر گازی

اگر کولر گازی شما نیز در حال حاضر باد گرم می زند ، پس به ادامه این مطلب توجه نمایید. دلایل باد گرم زدن کولر گازی و اسپلیت بسیار زیاد است. اول باید دید که آیا واحد بیرونی دستگاه روشن می شود و یا خیر. در صورت روشن نشدن واحد بیرونی کولر گازی باد گرم می دهد. اگر واحد بیرونی روشن می شود ، باید دید که کمپرسور آن نیز فعال است یا خیر. زیرا این کمپرسور است که مبرد خنک را به پنل داخلی ارسال می کند. اگر کمپرسور روشن شود و باز هم باد گرم ایجاد شود ، احتمال وجود نشتی در سیستم بسیار زیاد می باشد. زیرا اگر مبرد در کولر گازی نباشد ، تولید سرما نیز غیر ممکن می شود.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

دلیل ضعیف شدن کمپرسور کولر گازی

بارها دیده شده است که کمپرسور کولر گازی روشن است. گاز یا مبرد نیز در سیستم وجود دارد. اما سرمایی ایجاد نمی شود. در چنین شرایطی احتمال ضعیت شدن کمپرسور وجود دارد. در واقع کمپرسور توانایی ایجاد فشار را ندارد. اگر فشارهای ناحیه دیسشارژ و ساکشن را اندازه گیری نمایید ، معمولا با فشار یکسانی در هر دو ناحیه برخورد خواهید کرد. در چنین شرایطی با قطعیت می توان گفت که کمپرسور ضعیف شده است. اما جهت اطمینان ، بهتر است که کمپرسور را خارج از مدار نیز تست نمایید. برای تست خارج از مدار ، کمپرسور باید بتواند به راحتی فشار دیسشارژ را به حدود 800 PSI برساند.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در مرزداران

بهترین نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت در مرزداران ، شرکت تکنو تهویه می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در مرزداران

تکنو تهویه برندهای مختلفی از تولیدکنندگان مطرح کولر گازی و اسپلیت در دنیا را پشتیبانی می کند. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در مرزداران

خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند در عرصه تولید کولر گازی و اسپلیت نیز قدم های مثبتی بردارند. این قدمها به تولید کولر گازی و اسپلیت ایرانی در برندها و مدلهای مختلف منجر شده است. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل. داکتینو. بوتان. پارس برودت. ساری پویا. تهویه. ساراول. ساران. جی پلاس (Gplus). سام (Sam). گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه خدمات تخصصی خود را به برندهای ایرانی در مدلها و انواع مختلف نیز ارائه می کند. اگر کولر گازی ایرانی خریده اید ، در صورت نیاز با تکنو تهویه تماس بگیرید.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در مرزداران

خدمات سریع ، آسان و ارزان تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی را از بزرگترین و مجهزترین مجموعه خدماتی تهران ، یعنی تکنو تهویه در خواست نمایید. ما در تمامی مناطق تهران از جمله مرزداران ، دفتر خدماتی خود را راه اندازی کرده ایم. حضور بهترین تکنسین ها و تعمیرکاران حوزه کولر گازی و اسپلیت ، در مجموعه تکنو تهویه ، از افتخارات ما می باشد. ما بهترین پاسخگو به نیازهای شما در زمینه کولر گازی و داکت اسپلیت می باشیم. در هر زمانی که به تعمیرکار با تجربه در زمینه کولر گازی و اسپلیت احتیاج پیدا کردید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. تعمیرکاران خبره تکنو تهویه ، به سرعت در کنار شما خواهند بود.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا