تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ملاصدرا

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ملاصدرا

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ملاصدرا. بهترین و با کیفیت ترین خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در ملاصدار را ، از شرکت مجهز ، بزرگ و به روز تکنو تهویه بخواهید. ما به واسطه سالها تلاش در زمینه ارائه خدمات با کیفیت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت ، به آنچه که شما نیاز دارید ، آگاهی کامل داریم. این مزیت باعث شده است که ، همواره تکنو تهویه انتخاب اول تمامی همشهریان تهرانی ، به خصوص ساکنین محترم منطقه ملاصدرا باشد. آنچه را که ما در حرف ادعا می کنیم ، در سالها خدمات رسانی مطلوب به عزیزان تهرانی ، اثبات کرده ایم.

مطالب مرتبط :

 

چرا کولر گازی صدای بدی می دهد؟

یک کولر گازی ، از تعداد زیادی قطعات مختلف الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده است. قطعات مکانیکی کولر گازی ، نظیر فن ها و کمپرسور ، به علت متحرک بودن ، دارای لرزش و صدا هستند. اما این لرزش و صدا ، نباید از یک حدی بیشتر بشود. چنانچه این صدا افزایش یافت و تبدیل به یک صدا یا لرزش غیر متعارف شد ، باید سریعا دستگاه را خاموش کرده و از تکنسین های تکنو تهویه کمک بگیرید. دلیل تغییر صدا و افزایش آن ، باید پس از بررسی دقیق قطعه مورد نظر ، اعلام شود. هر چه سریعتر متوجه تغییر صدا و لرزش کولر گازی بشوید ، از به وجود آمدن آسیب های بیشتر ، جلوگیری می کنید.

 

دلیل لرزش و صدای بد پنل کولر گازی

یکی از قسمتهای کولر گازی که احتمال به لرزش افتادن و ایجاد صدای ناخوشایند در آن بالا می باشد ، پنل کولر گازی است. در پنل کولر گازی ، دو قسمت متحرک وجود دارد. یکی دمپر می باشد. دمپرها دارای موتورهای الکتریکی کوچکی هستند که آنها را به بالا یا پایین حرکت می دهد. معمولا دمپرها دچار صدا و لرزش نمی شوند. اما قسمت متحرک دیگر ، یعنی پروانه فن و الکتروموتور پنل کولر گازی ، صدا و لرزش فراوانی می تواند ایجاد کند. اگر فن دچار نابالانسی و شکستگی شود ، لرزش بسیاری در پنل دیده می شود. خوردگی بوشها و بلبرینگ فن پنل ، می تواند باعث ایجاد صدای جیر جیر بشود. این موارد را حتما باید جدی بگیرید. زیرا در صورت عدم تعمیر آن ، پنل کولر گازی آسیب زیادی می بیند.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

دلیل لرزش و صدای بد کمپرسور کولر گازی

در واحد بیرونی کولر گازی که اغلب آن را با نام کمپرسور می شناسند ، قطعات متحرکی مانند فن و کمپرسور وجود دارد. اگر صدا و لرزش نا متعارف در واحد بیرونی مشاهده کردید ، باید حتما با تکنو تهویه تماس بگیرید. این صدا می تواند از کمپرسور کولر گازی باشد. اگر روغن اصطلاحا از کمپرسور فرار کرده و کمپرسور خشک کار کند ، صدای زیادی ایجاد می شود. کمبود گاز نیز باعث گرم شدن کمپرسور و ایجاد صدا می شود. شکستن پروانه فن های کندانسور ، از دیگر دلایل لرزش و صدای بد آن می باشد. شکستن پایه های کولر گازی نیز باعث لرزش در آن می شود.

 

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در ملاصدرا

نمایندگی بزرگ و برتر تعمیر ، سرویس و نگهداری برندهای مختلف کولر گازی در ملاصدار ، تکنو تهویه است. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در ملاصدرا

برندهای معروف کولر گازی ، تکنولوژی پیشرفته ای دارند. بنابراین جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری آنها ، با بزرگترین مرکز خدمات رسانی در ملاصدرا ، یعنی تکنو تهویه ، تماس بگیرید. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool). ریوکو (Ryoko). کولکس (Coolex). کیوتک (Q-tech). آکس (Aux). زانتی (Zaneti). لاویتا (Lavita). لوگرانو (Lograno). یورو ایر (Euro Air). یورو انرژی (Euroenergy). گودمن (Goodman ). اورینت (Orient)

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در ملاصدار

این روزها کولرهای گازی و اسپلیت ایرانی ، مورد استقبال زیادی قرار گرفته اند. به همین دلیل تکنو تهویه اقدام به ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولرهای گازی ایرانی نموده است. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به انواع برندها و مدلهای کولر گازی ایرانی در منطقه ملاصدرا ، در تمامی ساعات شبانه روز ، انجام می شود.

 

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در ملاصدرا

اکثر همشهریان عزیز تهرانی ، تکنو تهویه را با خدمات سریع ، آسان و ارزان تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت ، می شناسند. ما با سالها فعالیت مستمر در این عرصه ، توانایی های بالای خود را اثبات کرده ایم. آنچه که باعث بقای ما در صنعت تهویه مطبوع شده است ، رضایتمندی مشتریان پرشمار تکنو تهویه می باشد. این رضایتمندی ما را بر آن داشته است که برای حفظ این ارزش ، بهبود مستمر خدمات تعمیر ، تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ملاصدرا را ، در دستور کار خود قرار دهیم. به همین دلیل است که پس از سالها خدمت رسانی ، ما همچنان با انگیزه در این راه تلاش می کنیم.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا