تعمیر کولر گازی و اسپلیت در میرداماد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در میرداماد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در میرداماد. مجموعه برتر خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در میرداماد ، شرکت بزرگ تکنو تهویه می باشد. ما دارای یک تیم بسیار با تجربه و متخصص در تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت در کلیه مناطق تهران هستیم. چرا که همواره اقدام به جذب بهترین تعمیرکاران کولر گازی و اسپلیت در کل تهران نموده ایم. این امر باعث این شده است که خدمات خود را با سرعت بالا و کیفیت عالی به همراه قیمت ارزان به شما ارائه نماییم. جهت استفاده از این خدمات ، در هر ساعت از شبانه روز ، می توانید با تکنو تهویه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

 

دمپر پنل کولر گازی

کولر های گازی و اسپلیت ها ، انواع مختلفی دارند. آنها بسته به نوع و محل نصب ، شامل ایستاده ، زمینی ، دیواری ، سقفی و پرتابل می شوند. در بسیاری از این مدلها ، مانند مدل دیواری ، محلی که باد سرد از آن خارج می شود ، دارای دو یا چند پره می باشد. این پره ها در واقع همان دمپر پنل کولر گازی هستند. با حرکت این دمپرها ، جهت خروج باد نیز تغییر می کند. می توان آنها را در حالت اتوماتیک تنظیم کرد. در این حالت با حرکت بالا و پایین خود ، باد را به تمامی قسمتهای اتاق پرتاب می کنند. حرکت این دمپرها توسط یک موتورالکتریکی کوچک انجام می شود. خرابی این موتور از حرکت آنها جلوگیری می کند.

 

رفع نشتی آب پنل کولر گازی در میرداماد

بارها مشاهده شده است که از زیر پنل کولر گازی ، آب نشت کرده و به پایین چکه می کند. دلیل این امر تخلیه نشدن آبی است که بر اثر تقطیر رطوبت هوا روی فین های اواپراتور ایجاد می شود. عدم تخلیه آب پنل ، دلایل زیادی دارد. یکی از این دلایل ، ایجاد لجن و آلودگی در کانال تخلیه آب می باشد. این لجن ها باعث گرفتگی لوله درین می شوند. دلیل دیگر می تواند از پارگی شیلنگ درین پنل کولر گازی باشد. اگر از یک مخزن جهت جمع آوری آب پنل استفاده می کنید ، باید بدانید که پر شدن آن مخزن نیز می تواند دلیل نشتی آب از کولر گازی باشد.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

پمپ درین کولرگازی چیست؟

یکی از مواردی که باید هنگام نصب کولر گازی به آن اهمیت بدهید ، تخلیه آب ناشی از تقطیر رطوبت هوا در پنل کولر گازی می باشد. ممکن است که شما برای اینکار از یک لوله و یا شیلنگ بلند بهره ببرید. و یا حتی گاهی اوقات دیده شده که آب حاصل از تقطیر باید به محلی بالاتر از نصب کولر گازی انتقال یابد. اما چون تخلیه این آب از پنل کولر گازی ، به صورت ثقلی می باشد ، عملا انتقال آن از طریق لوله ها و شیلنگ های بلند امکان پذیر نیست. بنابراین شما باید از یک تجهیز جداگانه جهت اینکار استفاده نمایید. نام این تجهیز پمپ درین می باشد. این پمپ ها قادرند که آب را در لوله ها و شیلنگهای بلند پمپ کرده و به محلی دورتر انتقال دهند.

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در میرداماد

تکنو تهویه بزرگترین و کارآمدترین مرکز مجاز تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در میرداماد می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در میرداماد

نمایندگی بزرگ برندهای معروف کولر گازی و اسپلیت در میرداماد ، شرکت تکنو تهویه می باشد. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در میرداماد

تعمیر ، سرویس و نگهداری کولرهای گازی و اسپلیت ایرانی خود در میرداماد را به تکنو تهویه بسپارید. ما با یک تیم متخصص و با تجربه ، در سریعترین زمان ممکن ، خدمات استثنایی و با کیفیت خود را به شما عزیزان ارائه می نماییم. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تمامی خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به انواع برندها و مدلهای کولر گازی ایرانی در منطقه میرداماد ، در هر ساعت از شبانه روز که شما نیازمند آن باشید ، ارائه می شود.

 

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در میرداماد

خدمات سریع ، آسان ، ارزان و با کیفیت تعمیر و سرویس کولر گازی در میرداماد را ، از تکنو تهویه بخواهید. مرکز تخصصی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در میرداماد ، در تمامی ساعات شبانه روز ، در خدمت شما می باشد. همکاری ما با بهترین تعمیرکاران کولر گازی و اسپلیت تهران ، باعث شده است که کیفیت و سرعت در ارائه خدمات را ، همزمان با هم داشته باشیم. اگر تمایل ندارید که هزینه های تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی شما افزایش پیدا کند ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. در آخر توصیه می کنیم که مراقب سوءاستفاده تعمیرگاه های غیر مجاز کولر گازی باشید.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا