تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نوبنیاد

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نوبنیاد
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نوبنیاد. چنانچه از کولر گازی و اسپلیت جهت سرمایش یا گرمایش استفاده می کنید ، با خدمات تکنو تهویه می توانید از عملکرد صحیح دستگاهتان ، اطمینان حاصل کنید. تکنو تهویه با سالها تجربه در زمینه کولر گازی و اسپلیت و داشتن نیروهای متخصص ، متعهد و با تجربه در کنار شما می باشد. ما در تمامی ساعات شبانه روز ، پاسخگوی شما هستیم. از ویژگی های بارز خدمات تکنو تهویه ، رعایت حقوق مشتری با کیفیت و قیمت مناسب می باشد. در ادامه درباره کولر گازی بیشتر صحبت می کنیم.
مطالب مرتبط :

چرا فیوز کولر گازی عمل می کند؟

یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکن است بیفتد ، روشن نشدن کولر گازی و اسپلیت در اوج گرمای تابستان می باشد. قطعا حتی تصور این حالت نیز سخت است. اما متاسفانه این اتفاق برای خیلی از دارندگان کولر گازی می افتد. در چنین شرایطی اولین چیزی که باید بررسی کنید ، وصل بودن کلید مینیاتوری یا همان فیوز کولر گازی است. گاهی اوقات ممکن است که به دلیل گرم بودن هوا ، فیوز مینیاتوری نیز گرم شده و عمل کند. اگر با وصل کلید مینیاتوری ، کولر گازی شما مدتی کار کرد و دوباره کلید عمل کرد ، از وصل مجدد آن پرهیز کنید.
چون حتما اشکالی وجود دارد. این مشکل می تواند از خرابی کلید مینیاتوری و یا اشکال در سیم کشی باشد. اما موارد دیگری نیز هستند که باعث عمل کردن کلید مینیاتوری می شوند. یکی از آنها خرابی و یا اتصال در برد کولر گازی می باشد. وجود مشکل در فن ها نیز گاهی اوقات باعث عمل کردن فیوز می شود. خرابی در کمپرسور نیز دلیل دیگر آن است. اما آنچه که مهم است ، این است که از دستکاری کولر گازی خودداری کرده و سریعا با تکنو تهویه تماس بگیرید. دستکاری بی مورد ، باعث افزایش خسارت به کولر گازی می شود.

دلایل روشن نشدن کولر گازی

خیلی از اوقات پیش می آید که کولر گازی روشن نمی شود ، در حالی که فیوز وصل می باشد. در این موارد ابتدا باید باطری کنترل را بررسی کنید. خالی بودن باطری کنترل می تواند دلیل عدم روشن شدن کولر گازی باشد. اگر از باطری مطمئن هستید ، از کنترل دیگری استفاده کنید. خرابی کنترل کولر گازی بسیار شایع است. زیرا به دلیل استفاده زیاد ، دچار استهلاک و خرابی می شود. اما در صورتی که از کنترل مطمئن هستید و باز هم کولر گازی روشن نمی شود. باید ابتدا برق ورودی به دستگاه را چک کنید.
در برخی موارد دیده شده است که فیوز وصل بوده ، اما سیم های برق از ترمینال یا پایه فیوز ، جدا شده اند. چنانچه از برق ورودی اطمینان حاصل کردید ، ابتدا باید برد را چک کنید. خرابی برد می تواند باعث عدم کارکرد کولر گازی شود. کنتاکتور ها و رله ها نیز در مرحله بعدی تست ، قرار دارند. اما پیشنهاد نهایی ما تماس با تکنو تهویه است. قطعا متخصصین ما در سریعترین زمان و به بهترین شکل ، مشکل روشن نشدن کولر گازی شما را رفع می کنند.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در نوبنیاد

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در نوبنیاد و محله های اطراف می باشد. با توجه به اینکه برندها و مدلهای مختلف کولر گازی و اسپلیت در ایران وجود دارد ، بنابراین جهت سرویس کولر گازی ، به یک تیم حرفه ای و متخصص نیاز دارید. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ،
رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند. متخصصین تکنو تهویه با تخصص و تجربه بالای خود ، در تمامی این برندها و مدلها در خدمت شما هستند. ما در تمامی مناطق تهران و در تمامی ساعات شبانه روز ، آماده ارائه خدمات مورد نیاز شما در زمینه کولر گازی و اسپلیت هستیم. با ما خیالتان از بابت هزینه و کیفیت آسوده خواهد بود.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر کولر گازی در نوبنیاد با تکنو تهویه

نوبنیاد و محله های اطراف از مناطقی می باشد که دفتر نمایندگی تکنو تهویه جهت ارائه خدمات تخصصی به انواع کولر گازی و اسپلیت ، در آنجا دایر است. خدمات ما شامل تمامی تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع در تمام نقاط تهران بزرگ می باشد. کولر گازی و اسپلیت یکی از این تجهیزات پرکاربرد است. در حال حاضر تقریبا بیشتر ساختمان های نوساز از کولر گازی و اسپلیت جهت تهویه مطبوع استفاده می کنند. این کولر گازی ها ، مدلها و طراحی های متفاوتی دارند. اما متخصصین ماهر و کاربلد تکنو تهویه بدون توجه به نوع و مدل کولر گازی ، آن را تعمیر می کنند.

5/5 - (10 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا