تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نیاوران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نیاوران
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در نیاوران. تکنو تهویه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری اسپلیت و کولر گازی را در منطقه نیاوران به شما عزیزان ارائه می کند. همچنین ما در زمینه انواع تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع قادر به ارائه خدمات مطلوب و کم هزینه می باشیم. کولر گازی و اسپلیت یکی از انواع تجهیزاتی است که تکنو تهویه در ارائه خدمات مطلوب و کم هزینه به آن ، فعال می باشد. در ارائه خدمات مطلوب به کولر های گازی و داکت اسپلیت ، کیفیت و هزینه حرف اول را می زند. تکنو تهویه با در نظر گرفتن تمام این موارد ، یک انتخاب مناسب خواهد بود. در ادامه مطلب ، کولر های گازی و اسپلیت ها را بیشتر بشناسید.
مطالب مرتبط :

 

بردکولر گازی و اسپلیت

کولر های گازی و اسپلیت ها ، برای کنترل عملکرد خود ، به برد کنترل نیاز دارند. این برد در انواع کولر گازی ، متفاوت می باشد. برخی از کولرهای گازی و اسپلیت ، تنها دارای یک برد کنترل در پنل داخلی می باشند. این برد از طریق سنسورهای دما وضعیت کولر گازی را بررسی می کند. در صورت نیاز به استارت ، فرمان آن را برای کنتاکتور کمپرسور و فن ارسال می کند. این ساده ترین نوع برد کنترلر است که معمولا روی کولر گازی و اسپلیت های کوچکتر نصب می شود.
برخی از کولر های گازی دارای یک برد در واحد بیرونی نیز هستند. در این نوع کولر ها ، کنترل تجهیزات بیرونی در اختیار این برد است. برد داخل صرفا دمای سنسورهای داخلی و فرمان استارت را کنترل می کند. در کولر های گازی و اسپلیت های اینورتر ، یک برد اینورتر نیز وجود دارد. این برد مسئول تامین ولتاژ و جریان مناسب برای کمپرسور می باشد. ارتباط این بردها با هم ، گاهی اوقات از طریق پورت سریال انجام می شود. به یاد داشته باشید که تعمیر برد کار پیچیده ای می باشد. پس دستگاه خود را به هرکسی نسپارید.

برد کولر گازی چه چیزهایی را کنترل می کند؟

برد کولر گازی و اسپلیت جهت عملکرد صحیح ، ابتدا نیاز به کسب اطلاعاتی از دستگاه دارد. ساده ترین کولرهای گازی و اسپلیت دارای سه سنسور دما هستند. یکی سنسور دمای لوله یا سنسور پایپ کندانسور است. این سنسور در واقع دمای مبرد داخل لوله کندانسور را چک می کند. سنسور پایپ اواپراتور یا پنل داخلی یکی دیگر از سنسور های دما می باشد. این سنسور نیز دمای مبرد در اواپراتور را چک می کند. سنسور دمای محیطی سومین سنسور در کولرهای گازی ساده است.
وظیفه آن گزارش کردن دمای محیط به برد جهت استارت کولر گازی و اسپلیت است. کولرهای گازی و اسپلیت های پیشرفته تر ، ممکن است دارای سنسور دمای بیرون ، سنسور فشار کندانسور و سنسور فشار اواپراتور نیز باشند. برد از طریق این سنسورها ، اطلاعات لازم را کسب می کند. سپس قطعاتی نظیر کمپرسور ، فن کندانسور ، فن اواپراتور و شیر چهار راهه برقی توسط برد کنترل می شوند. البته منطق کنترل و نحوه عملکرد برد در کولر ها و اسپلیت های مختلف ، با هم تفاوت  دارد. اما ساختار عملکرد و کنترل ، غالبا یکسان می باشد.

تکنو تهویه ، نمایندگی اسپلیت و کولر گازی در نیاوران

تکنو تهویه نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع اسپلیت و کولر گازی در نیاوران و محله های دیگر شمال تهران می باشد. ما سالهاست که در زمینه تمامی برندها و مدلهای اسپلیت و کولر گازی ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ،
جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در نیاوران با تکنو تهویه

تکنو تهویه ارائه کننده برتر خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در کلیه نقاط تهران ، به خصوص نیاوران می باشد. ما با بهره گیری از سالها تجربه خود در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت ، سعی داریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه کنیم. یکی از محله هایی که تکنو تهویه در آنجا خدمات مطلوب و مقرون به صرفه خود را ارائه می کند ، نیاوران و مناطق اطراف می باشد. همشهریان عزیز ما در نیاوران ، با نام و خدمات تکنو تهویه کاملا آشنایی دارند. چنانچه دارای کولر گازی و اسپلیت هستید ، با یک تماس می توانید از خدمات مطلوب ما در این زمینه بهره مند شوید.
منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا