تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ولیعصر

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ولیعصر
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ولیعصر. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در صنعت تهویه مطبوع ، در حال حاضر انواع مختلفی از کولر گازی و اسپلیت در تهران استفاده می شود. تکنو تهویه برترین ارائه کننده خدمات به انواع کولر گازی و اسپلیت می باشد. با توجه به تکنولوژی پیشرفته ای که امروزه در تولید و ساخت کولرهای گازی استفاده می شود ، سرویس و نگهداری آن بسیار حائز اهمیت می باشد. بنابراین سپردن تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت به یک متخصص ، بسیار ضروری است. امتیاز ویژه تکنو تهویه ، همکاری با متخصصین خبره و با تجربه می باشد. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده کولر گازی و اسپلیت خود را به ما بسپارید. در ادامه با تکنولوژی کولرهای گازی بیشتر آشنا می شوید.
مطالب مرتبط :

 

تعمیر کولر گازی اینورتر در ولیعصر

این روزها کولرهای گازی اینورتر ، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. علت این امر تبلیغات زیادی است که در مورد کم مصرف بودن این کولرها انجام می شود. اما آیا این تبلیغات واقعیت دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که کم مصرف بودن کولرهای گازی اینورتر تا حدود زیادی به نوع انتخاب و شرایط استفاده از آن بستگی دارد. برای اینکه بتوانید نگرش درستی به کولرهای گازی اینورتر داشته باشید ، توضیح مختصری از عملکرد آنها ارائه می دهیم.

مزایای کولر گازی اینورتر

اینورتر در کولرهای گازی باعث می شود که کمپرسور استارت نرمی داشته باشد. یعنی موتور الکتریکی داخل کمپرسور ، به آرامی شروع به گردش نماید. این عمل با کنترل برق ورودی به کمپرسور ، توسط برد اینورتر میسر می شود. بنابراین کمپرسور از ضربه و جریان کشی هنگام استارت در امان می ماند. این به طول عمر کمپرسور ، استهلاک کمتر کولر گازی و مصرف برق کمتر بسیار کمک می کند. علاوه بر آن ، کولر های گازی اینورتر هنگام کارکرد ، متناسب با اختلاف دمای تنظیمی با دمای اتاق ، قدرت کمپرسور را کم یا زیاد می کنند.
در واقع گردش موتور الکتریکی داخل کمپرسور را کم یا زیاد می کنند. به این معنی که هرچه اختلاف دمای اتاق با دمای تنظیمی توسط شما بیشتر باشد ، کمپرسور با قدرت بیشتری کار می کند. وقتی دمای اتاق به دمای تنظیمی نزدیک می شود ، قدرت کمپرسور نیز کاهش می یابد. این نیز باعث کاهش استهلاک کمپرسور و صرفه جویی در مصرف برق می شود.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

چه مواقعی خرید کولر گازی اینورتر به صرفه نیست؟

اما این صرفه جویی همه جا اتفاق نمی افتد. در موارد زیر کمپرسور کولر گازی اینورتر با تمام قدرت کار می کند و از نظر مصرف برق ، تفاوتی با کولر گازی معمولی ندارد:

  • مناطقی که روزهای زیادی از تابستان ، هوا بیش از اندازه گرم باشد و کولر گازی به تمام توان خود نیاز داشته باشد.
  • باز بودن دربهای اتاق باعث می شود که دمای محیط پایین نیامده و کولر گازی با تمام توان کار کند.
  • در مکانهایی که رفت و آمد بالایی دارند و یا نفرات زیادی در آنجا حضور دارند ، کولر گازی به تمام توان خود نیاز دارد.
  • مکانهایی که وسایل گرما زای زیادی دارند ، باعث می شود که دستگاه با تمام توان کار کند.
  • خرید کولر گازی با سایز کوچکتر از مقدار مورد نیاز نیز باعث می شود که دستگاه با تمام توان کار کند.

با توجه به مواردی که گفته شد ، بهتر است برای مکانها و مناطقی که کولر گازی در بیشتر مواقع باید با تمام توان کار کند ، هزینه اضافی پرداخت نکرده و از کولر گازی معمولی استفاده کنید.

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در ولیعصر

نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت در ولیعصر ، تکنو تهویه می باشد. ما در زمینه تمامی برندها و مدلهای موجود در بازار ایران ، فعالیت می کنیم. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ،
ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

تعمیر کولر گازی در ولیعصر با تکنو تهویه

بسیاری از مشتریان عزیز تکنو تهویه از خیابان ولیعصر ، با ما تماس می گیرند. ما خدمات خود را به بهترین شکل ممکن به مشتریان عزیز خود ارائه می کنیم. متخصصین تکنو تهویه خدمات خود را در زمینه تمامی برندهای کولر گازی ارائه می دهند. تجربه ما باعث می شود که تعمیر کولر گازی و اسپلیت شما در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه انجام بگیرد. ما نسبت به نیازهای شما کاملا آگاه هستیم و این آگاهی از سالها تجربه خدمت در زمینه کولر گازی و اسپلیت ایجاد شده است. جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت خود در ولیعصر و تمامی نقاط تهران با ما تماس بگیرید. اگر کیفیت ، هزینه و سرعت در ارائه خدمات برای شما مهم است ، پس با تکنو تهویه تماس بگیرید.

5/5 - (8 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا