تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ونک

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ونک
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در ونک. چنانچه کولر گازی شما خراب شده و از گرما در عذاب هستید ، با تکنو تهویه ، بزرگترین و مجهزترین مجموعه ارائه کننده خدمات تخصصی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در ونک تماس بگیرید. تکنسین های مجرب و متخصص ما در سریعترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر شما می رسانند. تیم متخصص تکنو تهویه ، سرعت در ارائه خدمات را ، با کیفیت در آمیخته است. ما هرگز کیفیت را فدای سرعت نمی کنیم. ما سالهاست که خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی را به مشتریان خود در سراسر تهران ارائه می کنیم. رضایت آنها نشانی از کیفیت کار ماست.
مطالب مرتبط :

 

هزینه تعمیر کولر گازی در ونک

هزینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در ونک ، کاملا به نوع ایراد و شرایط دستگاه بستگی دارد. اما تکنو تهویه تضمین می کند که بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت در زمینه تعمیر کولر گازی به شما ارائه نماید. ما در اولین قدم به بررسی مشکل می پردازیم. سپس کم هزینه ترین و بهترین راه حل را به مشتری ارزشمند خود ، پیشنهاد می کنیم. هر اقدامی که از سوی تکنسین های تکنو تهویه صورت بگیرید ، قطعا شما در جریان آن قرار خواهید گرفت. ما با ارتباطات خوبی که در بازار قطعات تهویه مطبوع داریم ، بهترین قطعات را با نازلترین قیمتها برای کولر گازی شما نصب خواهیم کرد.

اهیمت عایق کاری لوله مسی کولر گازی

هنگام نصب کولر گازی ، باید برای عایق کردن تمامی قسمتهای لوله مسی اهمیت فراوانی قائل شد. زیرا قسمتهایی از لوله مسی که با هوا در تماس هستند ، می توانند سرمای تولیدی را به فضای بیرون انتقال دهند. به خصوص که این مورد به لوله مسی دیسشارژ واحد بیرونی مرتبط باشد. عدم عایق کاری لوله ساکشن نیز ، باعث بالا رفتن دمای سوپرهیت و گرم شدن کمپرسور می شود. گرم شدن کمپرسور باعث اورلود دستگاه خواهد شد. در این مواقع دستگاه باد گرم تولید می کند. اگر لولهای مسی زیر پنل عایق نشوند ، شاهد ریزش آب از پنل کولر گازی خواهید بود.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

چر آمپر مصرفی کولرهای گازی سه فاز کمتر است؟

اگر روی پلاک واحد بیرونی کولر گازی را بخوانید ، متوجه خواهید شد که آمپر مصرفی دستگاه در حالت بار کامل نوشته شده است. آمپر مصرفی در واقع نشان دهنده جریان مصرفی دستگاه می باشد. چنانچه آمپر مصرفی یک کولر گازی تکفاز با یک کولر گازی سه فاز در همان ظرفیت مقایسه شود ، خواهید دید که آمپر کولر گازی سه فاز بسیار کمتر از نوع تکفاز آن می باشد. این به دلیل رابطه ولتاژ و جریان در محاسبه توان مصرفی دستگاه می باشد. در کولر گازی سه فاز ، ولتاژ دستگاه 380 ولت است. در حالیکه در نوع تکفاز ولتاژ دستگاه 220 ولت است. این باعث افزایش جریان مصرفی کولر گازی می شود.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در ونک

برندهای مختلفی از کولر گازی و اسپلیت در ونک استفاده می شود که تکنو تهویه نمایندگی تعمیر و سرویس تمامی آنها می باشد. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در ونک

اگر کولر گازی شما از برندهای معروف و مطرح دنیا می باشد ، خدمات تعمیر و سرویس آن را از تکنو تهویه بخواهید. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در ونک

کولرهای گازی و اسپلیت ایرانی این روزها بازار خوبی پیدا کرده اند. قیمت مناسب تعدادی از آنها باعث این اقبال شده است. البته تحریم و وارد نشدن قانونی کولر های گازی و اسپلیت ها نیز ، چندان در استقبال مردم از این برندهای ایرانی ، بی تاثیر نبوده است.. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. ما با تخصص و تجربه ای که داریم ، ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به کولر گازی های ایرانی نیز هستیم.

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در ونک

سریعترین و با تجربه ترین تیم فنی ارائه کننده خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر های گازی و اسپلیت در منطقه ونک ، از آن تکنو تهویه می باشد. روزانه تعداد زیادی از ساکنین محترم منطقه ونک جهت دریافت خدمات فنی ، تاسیساتی و تهویه مطبوع با تکنو تهویه تماس می گیرند. خوشبختانه رضایت بالای این مشتریان عزیز ، همواره از افتخارات تیم تکنو تهویه بوده است. ما بهترین تیم تخصصی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت را کنار هم جمع کرده ایم. این باعث شده است که بتوانیم کیفیت را با سرعت عمل در ارائه خدمات ادغام کنیم. در صورت نیاز با تکنو تهویه تماس بگیرید.

5/5 - (10 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا