تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پاسداران

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پاسداران
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پاسداران. چنانچه به دنبال راه حلی آسان ، فوری و در دسترس جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در پاسداران هستید ، ما به شما تماس با تکنو تهویه را پیشنهاد می کنیم. تیم فنی و متخصص تکنو تهویه ، تنها با یک تماس ، سریعتر از آنچه تصور می کنید ، در کنار شما خواهند بود. متخصصین ما علاوه بر سرعت در ارائه خدمات ، برای کیفیت و کاهش هزینه شما نیز اهمیت ویژه ای قائل هستند. تکنو تهویه آنچه را که شما در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت نیاز دارید ، در اسرع وقت و با کیفیت بالا و هزینه پایین ارائه می نماید.
مطالب مرتبط :

 

انواع کمپرسور کولر گازی

مهمترین قطعه در یک کولر گازی کمپرسور می باشد. کمپرسور وظیفه گردش مبرد در سیکل تبرید و ایجاد تراکم را به عهده دارد. کمپرسور در واقع گاز یا مبرد را از قسمت اواپراتور یا همان پنل کولر گازی ، ساکشن کرده و پس از انجام تراکم ، آن را به کندانسور ارسال می کند. اندازه یک کمپرسور به توان برودتی آن بستگی دارد. معمولا از سه نوع کمپرسور در کولر های گازی استفاده می شود. اولین و قدیمی ترین نوع آن ، کمپرسورهای پیستونی هستند. کمپرسور نسل های جدیدتر کولر گازی ، از نوع روتاری می باشد. در کولرهای گازی با ظرفیت بالاتر که در سالهای اخیر تولید می شوند ، از کمپرسور اسکرال استفاده می شود.

تعمیرکمپرسور کولر گازی

بسیاری از مردم ، واحد بیرونی کولر گازی را کمپرسور می نامند. در حالی که کمپرسور تنها یکی از قطعات واحد بیرونی کولر گازی می باشد. در صورت وجود مشکل در یکی از قطعات واحد بیرونی ، می توان با تعویض آن قطعه مشکل را بر طرف کرد. اما کمپرسور کولر گازی قابل تعمیر نیست. زیرا کمپرسورهای کولر گازی از نوع بسته یا هرمتیک می باشند. یعنی بدنه بیرونی کمپرسور قابل باز شدن نمی باشد. در صورت خرابی کمپرسور کولر گازی ، که یکی از قطعات واحد بیرونی می باشد ، باید آن را با نمونه مشابه تعویض نمود. جهت تعویض کمپرسور کولر گازی با تکنو تهویه تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

خازن کمپرسور کولر گازی

همانطور که گفته شد ، کمپرسورهای کولر گازی انواع مختلفی دارند. این تنوع علاوه بر توان کمپرسور ، نوع کمپرسور و ظرفیت کمپرسور ، شامل برق مصرفی آن نیز می شود. در کولر های گازی با ظرفیت پایین ، معمولا از کمپرسورهای تکفاز استفاده می شود. کمپرسورهای تکفاز ، دارای یک موتور الکتریکی تکفاز می باشند. موتورهای تکفاز برای ایجاد میدان مغناطیسی و گردش روتور ، نیاز به یک خازن دارند. این خازن وظیفه ایجاد اختلاف فاز در سیم پیچهای استاتور را به عهده دارد. این خازن معمولا از نوع روغنی و دائم کار می باشد. در صورت خرابی آن ، کمپرسور از کار می افتد.

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در پاسداران

با توجه به اینکه انواع مختلفی از کولر گازی در پاسدارن مورد استفاده قرار می گیرد ، جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری از آنها ، باید به یک تیم متخصص مراجعه نمایید. تکنو تهویه دارای یک تیم متخصص در زمینه انواع کولرهای گازی در برندها و مدلهای مختلف می باشد. تعدادی از این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) می باشند.

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در پاسداران

در حال حاضر برندهای زیادی از کولر گازی در بازار ایران وجود دارد که تکنو تهویه برای تمامی آنها خدمات مطلوب ، فوری و کم هزینه ارائه می کند. در ادامه به تعدادی از معروفترین آنها اشاره می کنیم. جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در پاسداران

علاوه بر برندهای بیشمار کولر گازی و اسپلیت خارجی که در بازار ایران وجود دارد ، در سالهای اخیر شرکت های ایرانی زیادی نیز اقدام به طراحی و تولید کولر گازی و اسپلیت نموده اند. البته بیشتر قطعات اصلی به کار برده شده در آنها ، همچنان خارجی می باشد. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه در زمینه انواع کولر گازی و اسپلیت ایرانی نیز ارائه کننده خدمات تخصصی تعمیر ، سرویس و نگهداری می باشد.

خدمات سریع ، آسان و ارزان  سرویس و تعمیر کولر گازی در پاسداران

بسیاری از همشهریان تهرانی ساکن در منطقه پاسداران ، به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری فوری ، باکیفیت و کم هزینه کولر گازی و اسپلیت نیاز پیدا می کنند. به خصوص اگر خرابی کولر گازی در تابستان اتفاق بیفتد ، حضور فروی و سریع یک تعمیرکار خبره و باتجربه ، بسیار ضروی می نماید. به همین دلیل تکنو تهویه سالهاست که دفتر ارائه کننده خدمات فنی خود در زمینه تعمیر ، نگهداری و سرویس انواع تجهیزات تاسیساتی و تهویه مطبوع در پاسداران را راه اندازی کرده است. جهت اعزام فوری کارشناس تعمیر کولر گازی ، کافیست تا با ما تماس بگیرید.

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا