تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پونک

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پونک
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در پونک. یافتن یک تعمیرکار خوب کولر گازی که در اسرع وقت مشکل دستگاه را مرتفع کند ، همواره از دغدغه های ساکنین منطقه پونک می باشد. البته باید در نظر داشت که پیشرفت تکنولوژی ، باعث شده که تعمیر کولر گازی و اسپلیت کار چندان راحتی نباشد. اما نگران نباشید. تکنو تهویه دارای متخصصین زبده و کار بلد در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی می باشد. بنابراین در اسرع وقت می توانیم خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهیم. ما علاوه بر اهمیتی که برای کیفیت بالای خدمات قائل هستیم ، برای کاهش هزینه های مازاد نیز ، تلاش زیادی می کنیم. سعی تکنو تهویه بر این است که بهترین و مقرون به صرفه ترین خدمات را به مشتریان ارزشمند خود در پونک و مناطق دیگر تهران ارائه نماید. در ادامه این مقاله با کولر گازی و اسپلیت بیشتر آشنا خواهید شد.
مطالب مرتبط :

 

مبنای ظرفیت کولر گازی چیست؟

همه ما هنگام خرید کولر گازی با اعدادی مانند 24000 یا 30000 و اعداد مشابه برخورد کرده ایم. این اعداد نمایانگر ظرفیت سرمایش کولر گازی می باشند. هر چه عدد بزرگتر باشد ، ظرفیت کولر گازی بیشتر است. اما مبنای این اعداد چیست؟ وقتی یک فروشنده به شما می گوید که این کولر گازی مثلا 24000 است ، در واقع مفهوم آن این است که کولر گازی مذکور ، 24000 BTU ظرفیت سرمایشی دارد. یعنی 24000 BTU از گرمایش محیط در هر ساعت را می تواند جذب کند. هر 12000 BTU معادل یک تن تبرید می باشد. حال که با مفهوم این اعداد آشنا شدید ، شاید برایتان این سوال ایجاد شده باشد که بر چه اساسی  باید ظرفیت مناسب را انتخاب کرد؟

نحوه محاسبه ظرفیت کولر گازی با نرم افزار

در پاسخ به این سوال باید گفت که قبل از خرید کولر گازی ، شما باید سرمایش مورد نیاز محیط مد نظر خود را حساب کنید. محاسبه تخصصی و اصولی سرمایش مورد نیاز ، کار چندان راحتی نیست. نرم افزار های گوناگونی برای این کار وجود دارد که معروفترین آنها در ایران کریر می باشد. در این نرم افزار ها شما باید اطلاعات مربوط به نوع سازه  اعم از مساحت ، جنس دیوارها ، جنس سقف ، شماره طبقه ، محدوده جغرافیایی ، زاویه تابش خورشید ، نوع سیستم روشنایی ، نوع کاربری و موارد بسیار متعدد دیگر را وارد نمایید. سپس نرم افزار ظرفیت مناسب مورد نیاز شما را ارائه می کند.

روش سرانگشتی محاسبه کولر گازی

اما دسترسی به این نرم افزار ها و کار با آنها ، چندان راحت نیست. از طرفی دیگر ، برای کسی که قصد خرید یک کولر گازی را دارد ، استفاده از این نرم افزارها ، شاید چندان مقرون به صرفه نباشد. به همین دلیل ، در چنین مواردی با توجه به تجربه نصب و استفاده از سیستم تهویه مطبوع انتخابی ، در منطقه مورد نظر ، اعداد ثابتی را برای هر مترمربع بنا در نظر می گیرند. این عدد برای کولر گازی در تهران 400 BTU برای هر مترمربع می باشد. البته شما می توانید جهت اطمینان از عملکرد صحیح کولر گازی ، یک ضریب اطمینان در نظر بگیرید.
مثلا 25 درصد بالاتر از این عدد محاسبه و انتخاب نمایید. با این حساب برای یک آپارتمان 60 متری معمولی در تهران ، یک کولر گازی 24000 مناسب می باشد. در صورت نیاز با در نظر گرفتن 25 درصد ضریب اطمینان ، ظرفیت مورد نظر به 30000 می رسد. با این ظرفیت ، اگر برند و مدل مناسبی را انتخاب کنید ، قطعا تابستان خنکی را تجربه خواهید کرد.

تکنو تهویه ، نمایندگی کولر گازی در پونک

منطقه پونک ، از مناطق تحت پوشش خدمات تکنو تهویه در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت می باشد. خدمات تخصصی و مقرون به صرفه ما به تمامی کولر های گازی با برندها و مدلهای مختلف ، فارق از سال کارکرد و یا مشکل به وجود آمده ، تعلق می گیرد. این برندها شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ،
بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می باشند.

تعمیر کولر گازی در پونک با تکنو تهویه

هر آنچه که شما از خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت مد نظر دارید ، ما به بهترین شکل ممکن و در کوتاهترین زمان به شما ارائه می کنیم. تکنو تهویه دارای سالها تجربه و تخصص در این زمینه می باشد. تکنو تهویه ارائه کننده خدمات تاسیساتی و تهویه مطبوع در منطقه پونک و دیگر محله های شمال تهران است. ما با داشتن سالها تجربه و آگاهی از نیازهای شما به خدمات عالی و مناسب ، می توانیم بهترین انتخاب برای شما باشیم. وجود هزاران مشتری وفادار و راضی ، دلیلی بر این ادعای ماست. این مشتریان ارزشمند ، چراغ راه ما برای خدمات رسانی مناسب به شما می باشند. از تماس با تکنو تهویه پشیمان نخواهید شد.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا