تعمیر کولر گازی و اسپلیت در کلاهدوز

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در کلاهدوز

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در کلاهدوز. مجهزترین و بزرگترین نمایندگی تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در کلاهدوز ، در اختیار تکنو تهویه می باشد. شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت خود ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. متاسفانه رشد قارچ گونه تعمیرگاه های غیر مجاز کولر گازی در سرار تهران ، پیدا کردن یک مرکز مطمئن را کمی دشوار کرده است. اما شما نگران نباشید. تکنو تهویه با سابقه درخشان سالها خدمت رسانی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی ، با یک تماس ، در اسرع وقت در کنار شما خواهد بود.

مطالب مرتبط :

 

کولر گازی با گاز R22 بهتر است یا R410 ؟

همانطور که اغلب شما می دانید ، کولر گازی و اسپلیت با سیکل تبرید تراکمی کار می کند. در سیکل تبرید تراکمی ، سیالی که وظیفه جذب گرما از محیط را به عهده دارد ، مبرد نامیده می شود. اکثر ما مبرد را با نام گاز می شناسیم. مبردهای مختلفی در کولرهای گازی استفاده می شوند. R404 ، R22 ، R410 و R407 از متداول ترین آنها می باشند. اما بیشتر کولر گازی های قدیمی از گاز R22 استفاده می کنند. ولی به دلیل آسیبی که R22 به لایه ازن می رساند ، این مبرد در حال حذف از صنعت تهویه مطبوع می باشد. به همین دلیل در کولرهای گازی امروزه از مبرد R410 استفاده می شود.

 

مزایا و معایب کولر گازی با گاز R410

اکثر کولرهای گازی که از گاز R410 استفاده می کنند ، از نوع اینورتر می باشند. به علت مزایای گاز R410 استفاده از آن ، رواج زیادی یافته است. اولین مورد از مزایای آن مربوط به قیمت مناسب این گاز می باشد. دومین مورد به رابطه فشار و دمای این مبرد محبوب ارتباط دارد. این مبرد در فشارهای بالاتری به جوش می آید. البته نسبت به گاز R22 . این باعث می شود که راندمان کلی سیستم افزایش یابد. در کولرهای گازی ، مزیت این مورد در به دست آوردن سابکول مناسب تر نمود می کند. اما این گاز عیبی هم دارد. این عیب ، زئوتروپیک بودن این مبرد می باشد. یعنی اگر کمی از گاز کولر گازی شما نشت کند ، مجبورید که کل مبرد را تخلیه و شارژ کامل انجام دهید.

جهت آشنایی با سایر خدمات تکنو تهویه میتوانید مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

نحوه شارژ گاز R410

همانطور که گفته شد ، مبرد یا گاز R410 از نوع زئو تروپیک می باشد. گازهای زئو تروپیک از دسته گازهای ترکیبی به حساب می آیند. یعنی دو یا چند گاز مختلف ، با خصوصیات ترمودینامیک مختلف ، با هم ترکیب شده و تشکیل یک گاز را می دهند. این خصوصیات ترمودینامیک مختلف باعث می شود که یکی از گازهای ترکیبی ، در دمای پایینتری به جوش بیاید. بنابراین وقتی گاز کولر گازی نشت می کند ، یکی از گازهای ترکیبی بیشتر از بقیه از کولر خارج می شوند. این یعنی به هم خوردن ترکیب مبرد و کاهش شدید راندمان. اینجاست که باید کل گاز را خالی کرده و شارژ مبرد زئوتروپیک ، نظیر R410 را ، حتما به صورت مایع انجام دهید.

 

نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی در کلاهدوز

اگر خواهان استفاده از بزرگترین و به روزترین مرکز خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی در کلاهدوز هستید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. تعدادی از برندهای مورد پیشتیبانی تکنو تهویه شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet) می باشند.

همچنین می توانید مطالب زیر را نیز مطالعه فرمایید:

 

تعمیر برندهای معروف کولر گازی در کلاهدوز

جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری برندهای جدید و معروف کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه تماس بگیرید. برخی از این برندها به این شرح هستند: جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، وست پوینت (Westpoint) ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، گودمن (Goodman ) ، اورینت (Orient )

 

تعمیر کولر گازی و اسپلیت ایرانی در کلاهدوز

چنانچه شما هم یکی از برندهای کولر گازی ایرانی را خریداری کرده اید و به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی احتیاج دارید ، با تکنو تهویه تماس بگیرید. تعدادی از این برندهای ایرانی شامل سارائیل ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، مهر اصل ، داکتینو ، بوتان ، پارس برودت ، ساری پویا ، تهویه ، ساراول ، ساران ، جی پلاس (Gplus) ، سام (Sam) ، گلدایران (Goldiran ) می باشند. تکنو تهویه در زمینه ارائه خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری به انواع برندها و مدلهای کولر گازی ایرانی در منطقه کلاهدوز ، فعالیت می کند.

 

خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در کلاهدوز

قطعا بزرگترین و بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات سریع ، آسان و ارزان سرویس و تعمیر کولر گازی در کلاهدوز ، تکنو تهویه می باشد. ما یک تیم مجرب و متخصص در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت ، ایجاد کرده ایم که بتوانیم بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه نماییم. تکنو تهویه سرعت ، کیفیت و ارزانی را ، سه ضلع مثلث خدمات رسانی خود قرار داده است. با این ترکیب ، ما هدفی به جز ارائه خدمات خوب و کسب رضایتمندی شما نخواهیم داشت. با تکنو تهویه تماس بگیرید و خدمات متفاوت ما را تجربه نمایید.

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا