تعمیر کولر گازی و اسپلیت در گیشا

تعمیر کولر گازی و اسپلیت در گیشا
تعمیر کولر گازی و اسپلیت در گیشا. تقریبا می توان گفت هیچ کس توان تحمل گرمای طاقت فرسای تابستان ، آن هم بدون کولر گازی را ندارد. به همین دلیل هنگام ایجاد مشکل و خرابی برای کولر گازی در گیشا ، دغدغه اصلی پیدا کردن یک تعمیرکار خوب ، در نزدیکی گیشا می باشد. تکنو تهویه این دغدغه شما را به سادگی رفع می کند. ما دارای یک تیم تخصصی در دفتر نمایندگی خود در گیشا هستیم. به محض اینکه با تکنو تهویه تماس بگیرید ، متخصصین ما را در کنار خود خواهید یافت. پس به هیچ وجه نگران خرابی کولر گازی خود نباشید. تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی با تکنو تهویه ، خیال شما را راحت می کند. در ادامه با ما باشید.
محتوای مرتبط :

 

چهار عامل اصلی در سیکل تبرید

همانطور که در مقاله های قبلی ذکر شد ، کولر گازی و اسپلیت بر اساس سیکل تبرید کار می کند. سیکل تبرید بر اساس چهار عامل اصلی یعنی تراکم ، دفع گرمای تراکم و گرمای محیط ، کاهش فشار و جذب مجدد گرمای محیط عمل می کند. ایجاد تراکم در مبرد یا گاز ، وظیفه اصلی کمپرسور می باشد. دفع گرمای تراکم و محیط از مبرد و خنک کردن و تقطیر آن ، وظیفه کندانسور است. کاهش فشار مبرد و سرد کردن آن ، وظیفه لوله مویی یا شیر انبساط است. جذب گرمای محیط توسط مبرد سرد شده نیز به عهده اواپراتور می باشد. این عوامل و تجهیزات ایجاد کننده آنها ، ساختار اصلی سیکل تبرید را شکل می دهد.

نحوه کار کندانسور کولر گازی

همانطور که گفته شد ، وظیفه دفع گرمای تراکم و گرمای جذب شده توسط پنل کولر گازی ، با کندانسور می باشد. مبرد با عبور از لوله های مسی پیچ در پیچ کندانسور ، به مرور گرمای خود را از دست می دهد. ورود  مبرد به کندانسور به صورت گاز می باشد. پس از دفع گرما توسط کندانسور ، در انتهای آن مبرد به صورت مایع در می آید. این مایع اصطلاحا باید سابکول باشد. برای انتقال بهتر گرما توسط کندانسور ، آن را به نوارهای باریک آلومینیومی مجهز می کنند. این نوارها فین نام دارند. هر چه کندانسور بزرگتر باشد ، تبادل گرما در آن بیشتر می شود.

فن کندانسور کولر گازی

تبادل گرما در کندانسور کولر گازی ، باید بین مبرد داخل لوله و هوا صورت بگیرید. برای اینکه این تبادل در بهترین حالت انجام شود ، جهت گردش هوا از یک فن آکسیال استفاده می کنند. این فن وظیفه مکش هوا از روی کندانسور را بر عهده دارد. باید دقت نمود که مانعی در مسیر حرکت هوای فن وجود نداشته باشد. زیرا موانع می توانند گرما را به داخل کندانسور پس بزنند. در برخی از کولر های گازی از فن تک سرعته استفاده می شود. در برخی دیگر از مدلها نیز از فن دو یا چند سرعته استفاده می شود.
برخی از فن ها نیز از نوع DC دور متغیر هستند. تعداد فن های کندانسور به ظرفیت کولر گازی بستگی دارد. برخی از کولر های گازی دارای دو فن کندانسور می باشند. در صورت خرابی فن کندانسور ، گرمای مبرد به هوا انتقال نمی یابد. این باعث افزایش فشار مبرد داخل کندانسور می شود. این افزایش فشار بار کمپرسور را افزایش می دهد. در نتیجه جریان برق کمپرسور افزایش یافته و دستگاه اورلود می کند. بنابراین کارکرد صحیح فن کندانسور بسیار حائز اهمیت می باشد.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر کولر گازی در گیشا

قطعا می دانید که مدلها و برندهای زیادی از کولر گازی و اسپلیت در بازار ایران وجود دارد. تکنو تهویه نماینده بسیاری از این برندها و مدلها می باشد. علاوه بر آن ، ما به واسطه تیم فنی با تجربه و قدرتمندی که داریم ، فارق از برند ، مدل و سال ساخت ، قادریم تا بهترین خدمات را به شما ارائه نماییم. بخش کوچکی از برندهایی که ما پشتیبانی می کنیم ، شامل ، توشیبا (Toshiba) ،‌ هایسنس (Hisense) ، هیتاچی (Hitachi) ، پاناسونیک (Panasonic) ، سامسونگ (Samsung) ، الجی (Lg) ، دایکین (Daikin) ، مدیا (Midea) ، اجنرال (O’general) ، گری (Gree ) ، وستن ایر (Westen Air) ، وسترن (Western) ، گرین (Green) ، کیسان ، تک الکتریک ، ایران رادیاتور ، میتسوبیشی (Mitsubishi ) ، مهر اصل ، داکتینو ، وست کول (Westcool) ، کریر (Carrier) ، جنرال (General ) ، فوجی (Fuji) ، تراست (Trust) ، ترین (Trane) ، ایولی (evvoli) ، امریکن پرو (American Pro) ، بوتان ،
بوش (Bosch) ، بلواستار (Blue Star) ، بوتالی (Bootali) ، بومن (Bowman) ، پامکو (Pamco) ، پارس برودت ، جی پلاس (Gplus) ، وست پوینت (Westpoint) ، ساری پویا ، تهویه ، تویو (Toyo) ، ریم (Rheem) ، رود (Ruud) ، رویال کول (Royal Cool) ، ریوکو (Ryoko) ، کولکس (Coolex) ، کیوتک (Q-tech) ، آکس (Aux)  ، زانتی (Zaneti) ، لاویتا (Lavita) ، لوگرانو (Lograno) ، یورو ایر (Euro Air) ، یورو انرژی (Euroenergy) ، ساراول ، ساران ، سام (Sam) ، گودمن (Goodman ) ، گلدایران (Goldiran ) ، اورینت (Orient ) ، فرسکو (Fresco ) ، موراکو (morocco ) ، وایو (Vayu) ، کلیماونتا (Climaveneta) ، سنچوری (Century) ، ماکسا (MAXA) ، راتا (Rata) ، بیومن (Baumen) ، فرولی (Ferroli) ، فراست (Frost) ، بی کول (B.Cool) ، ابارا (Ebara)، برایت (Bright) ، کلایوت (Clivet)  سارائیل می شوند.

تعمیر کولر گازی در گیشا با تکنو تهویه

دفتر فنی تکنو تهویه ، واقع در گیشا ، سالهاست که در ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت فعال می باشد. ما در تلاش هستیم که شما ذره ای احساس ناخوشایند گرمای طاقت فرسای تابستان را تحمل نکنید. برای رسیدن به این هدف ، یک تیم متخصص و قدرتمند در دفتر نمایندگی تکنو تهویه واقع در گیشا ، مستقر هستند. با یک تماس ، متخصصین ما را همراه خود خواهید یافت.
منابع مطالعاتی

5/5 - (7 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا