نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران ، تکنو تهویه ، جهت تعمیر انواع داکت اسپلیت ، در کنار شما می باشد. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. تعمیر داکت اسپلیت ، کار بسیار تخصصی و پیچیده ای می باشد. این دستگاه از تجهیزات جدید و به روز صنعت تهویه مطبوع است. طراحی منحصر به فرد داکت اسپلیت ، آن را به یک گزینه مناسب جهت تامین سرمایش و گرمایش محیط تبدیل کرده است. در ادامه به برخی از ویژگی های این دستگاه می پردازیم.

مطالب مرتبط

بلور فن داکت اسپلیت

بلوور فن داکت اسپلیت ، در یونیت داخلی این دستگاه نصب می شود. اغلب این بلور فن ها در مدلهای مختلف ، از نوع سانتریفیوژ فوروارد می باشند. الکتروموتور آنها معمولا به صورت دو طرفه است. یعنی از هر طرف دارای شافت می باشد. بنابراین به هر طرف آن یک فن نصب می شود. این الکترو موتورها معمولا سه سرعته هستند. یعنی شما می توانید فن را در سه حالت مختلف تنظیم نمایید. همچنین بعضی از داکت اسپلیت ها دارای حالت اتوماتیک می باشند. در این حالت دستگاه با توجه به دمای محیط سرعت مناسب را انتخاب می کند.

تنظیم داکت اسپلیت

تنظیم داکت اسپلیت برای حالت زمستانه و تابستانه متفاوت می باشد. برخی از داکت اسپلیت ها برای گرمایش دارای کویل آبگرم هستند. برای گرمایش آنها باید از پکیج یا موتورخانه استفاده نمود. دمای مناسب آبگرم حدود 60 درجه سانتیگراد است. در اینگونه داکت اسپلیت ها ، هنگام گرمایش باید دستگاه را روی فن تنظیم کرد. داکت اسپلیت هایی که این کویل را ندارند ، باید از حالت گرمایش خود دستگاه استفاده نمود. در این حالت کافیست تا ترموستات دستگاه را روی گرمایش تنظیم کنید.

پرتاب باد داکت اسپلیت

پرتاب باد داکت اسپلیت به ظرفیت دستگاه ، شرایط نصب آن ، قطر دریچه و تعداد دریچه ها بستگی دارد. چون داکت اسپلیت یک دستگاه کانالی است ، برای توزیع باد نیاز به کانال می باشد. این کانال ها زیر سقف کاذب کشیده می شوند. طول این کانال ها به تعداد دریچه ها بستگی دارد. معمولا هر اتاق دارای یک دریچه می باشد. دریچه های دورتر ، باد کمتری توزیع می کنند. چنانچه قطر کانال کوچک باشید ، سرعت و پرتاب باد بیشتر است. اما صدای باد ممکن است آزار دهنده باشد.

نمایندگی داکت اسپلیت وسترن

نمایندگی داکت اسپلیت وسترن تکنو تهویه است. وسترن از تولید کنندهای مطرح این تجهیز می باشد. خرید داکت اسپلیت وسترن نیاز به تجربه دارد. ابتدا باید ظرفیت مورد نیاز خود را تعیین نمایید. سپس بر اساس ظرفیت و نوع برق موجود در محل ، اقدام به خرید داکت اسپلیت وسترن نمایید. معمولا دستگاه های سه فاز از کیفیت بهتری برخوردار هستند.

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران

تکنو تهویه ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در شمال تهران ، ارائه دهنده خدماتی قوی و متمایز به شما می باشد. تیم مجرب ، متخصص و متعهد ما ، به تعمیر تمامی داکت اسپلیت ها از برندها و مدل های مختلف تسلط دارند. چنانچه داکت اسپلیت شما دچار مشکل شد ، کافیست تا با تکنو تهویه تماس بگیرید. همچنین شما می توانید جهت خرید داکت اسپلیت ، از مشاوره متخصصین ما بهره مند شوید. تکنو تهویه نامی آشنا و مطمئن در صنعت تهویه مطبوع می باشد.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا