نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته

نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، همراه و پشتیبان شما خواهد بود. مهم نیست که شما از کدام برند یا مدل داکت اسپلیت استفاده می کنید. چنانچه به خدمات تعمیر ، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیاز دارید ، کافیست که با تکنو تهویه تماس بگیرید. متخصصین ما در اسرع وقت در کنار شما خواهند بود. داکت اسپلیت به دلیل پیچیدگی در عملکرد ، نیاز به تخصص فراوان دارد. چه در هنگام خرید ، چه نصب و چه تعمیر ، شما باید دانش خوبی در این زمینه داشته باشید. اگر آگاهی چندانی درباره داکت اسپلیت ندارید ، نگران نباشید. تکنو تهویه قصد دارد در این مقاله ، دانش خود را با شما به اشتراک بگذارد. پس با ما همراه باشید.

همچنین می توانید تعمیرات هواساز و VRF  و تعمیر چیلر در فرشته را نیز مطالعه فرمایید .

کمپرسور داکت اسپلیت

کمپرسور داکت اسپلیت ، قلب سیستم محسوب می شود. خیلی از شما یونیت خارجی داکت اسپلیت را با نام مکمپرسور می شناسید. اما در واقع این قسمت ، مجموعه ای از قطعات اصلی سیستم می باشد. ما به آن یونیت یا واحد خارجی می گوییم. این واحد دارای قطعات بسیاری می باشد که کمپرسور یکی از آنهاست. این قطعات شامل کمپرسور ، کندانسور ، لوله مویی یا شیر انبساط ، فن و برد کنترلی هستند. این مجموعه وظیفه به گردش در آوردن و دفع حرارت مبرد یا گاز را به عهده دارد. یونیت داخلی توسط دو لوله مسی با این قسمت در ارتباط است. یکی از این لوله ها سایز بزرگتری نسبت به دیگری دارد. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، کمپرسور معیوب را به خوبی برای شما تعمیر می کند.

انواع کمپرسور داکت اسپلیت

انواع کمپرسور داکت اسپلیت در بازار وجود دارد. همانطور که قبلا گفته شد ، کمپرسور یکی از قطعات یونیت خارجی می باشد. کمپرسورها در انواع روتاری ، اسکرال ، اسکرو ، پیستونی و سانتریفیوژ وجود دارند. اما کمپرسور های اسکرال در داکت اسپلیت ها کاربرد بیشتری دارند. کمپرسورهای روتاری در ظرفیت های بالا راندمان خوبی ندارند. کمپرسورهای پیستونی در ظرفیت بالا حجم بزرگی دارند. اسکرو ها و سانتریفیوژها نیز در ظرفیت های بسیار بالا کاربرد دارند. بنابراین بهترین انتخاب کمپرسورهای اسکرال می باشد. اسکرال ها به کمپرسور حلزونی نیز معروف هستند. آنها راندمان و کیفیت خوبی دارند. البته در برخی برندها از کمپرسورهای روتاری نیز استفاده می شود. کمپرسور شما از هر نوع که باشد ، نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، تکنو تهویه ، همراه شما می باشد.

برد داکت اسپلیت

برد داکت اسپلیت ، به نوعی مغز متفکر دستگاه می باشد. برخی از داکت اسپلیت ها دارای برد یونیت داخلی و برد یونیت خارجی می باشند. این دو برد توسط مکانیزم خاصی با هم در ارتباط هستند. فرمان برد خارجی از طریق برد داخلی صادر می شود. پروتکل های ارتباطی در برندهای مختلف متفاوت می باشد. برخی از مدلها نیز اینورتر هستند. آنها دارای برد مخصوص اینورتر می باشد. مشخصه این برد داشتن خازن های بزرگ می باشد. این برد ها در کارکرد نرم و راندمان بالای کمپرسور تاثیر بالایی دارند. برخی از کمپرسورهای اینورتر سه فاز DC هستند. برق اصلی اینگونه دستگاه ها تکفاز می باشد. برد اینورتر برق تکفاز را به سه فاز DC تبدیل می کند. در داکت اسپلیت های سه فاز ، کمپرسور از نوع سه فاز AC می باشد. آنها نیز باید توسط برد مخصوص اینورتر فعال شوند. برد اینورتر برق ورودی را به برق مناسب کمپرسور تبدیل می کند. نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، متخصص دستگاههای اینورتر می باشد.

نمایندگی داکت اسپلیت میتسوبیشی

تکنو تهویه به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت میسوبیشی ، تجربه زیادی در این زمینه دارد. تجربه بالای ما حامی شما در تعمیر داکت اسپلیت میتسوبیشی می باشد. میتسوبیشی از برندهای بسیار عالی بازار است. این دستگاه بسیار با کیفیت و عالی می باشد. تعمیر آن قطعا نیاز به تجربه و تخصص بالا دارد.

دیدگاه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته

دیدگاه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، خدمات خوب و رضایت مشتری می باشد. تکنو تهویه رضایت مشتری را چراغ راه خود قرار داده است. تخصص ، کیفیت و رضایت مشتری از اصول تکنو تهویه است. تکنو تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته می باشد. ما در محله های حصاربوعلی  رستم آباد  فرمانیه  اوین  درکه  زعفرانیه  محمودیه  ولنجک  امام زاده قاسم  دربند  گلابدره  جماران  دزاشیب  نیاوران  اراج  کاشانک  شهرک دانشگاه  شهرک نفت  دارآباد  باغ فردوس  تجریش  قیطریه  چیذر  حکمت  ازگل  سوهانک  شهید محلاتی  اتوبان امام علی  اتوبان صدر  اقدسیه  الهیه  فرشته  اندرزگو  بلوار ارتش  پارک وی  جمشیدیه  دیباجی  سعدآباد  صاحبقرانیه  فرمانیه  مقدس اردبیلی  مینی سیتی  نوبنیاد  ولیعصر  کامرانیه نیز در کنار شما هستیم. تکنو تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت در فرشته ، دوست و همراه خوب شما خواهد بود.

منابع مطالعاتی

5/5 - (9 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا