تعمیرات چیلر خانگی

تعمیرات چیلر خانگی
تعمیرات چیلر خانگی سریع و تخصصی

تعمیرات چیلر خانگی، در حوزه تخصص تکنو تهویه است. هر آنچه که شما از تعمیرات چیلر خانگی انتظار دارید، ما با بالاترین کیفیت ارائه می دهیم. ما سالهاست که برای مشتریان ارزشمند خود، این کار را کرده ایم.

همین تجربه و ارائه مداوم کار با کیفیت، ما را تبدیل به برترین مرکز تخصصی تعمیرات چیلر خانگی در تهران نموده است. بقای شرکت تکنو تهویه، در رضایت کامل شما عزیزان می باشد.

چیلر خانگی خود را، برای تعمیر، سرویس و نگهداری به تکنو تهویه بسپارید. برای ما اهمیتی ندارد که چیلر شما چه برند و مدلی دارد. مهم نیست از کدام نوع است. حتی مهم نیست که چیلر خانگی شما چقدر عمر کرده است.

هر چه که باشد، ما آن را به بهترین شکل تعمیر می کنیم. جهت استفاده از خدمات فوری، ارزان و با کیفیت تعمیرات چیلر خانگی، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به مطالعه بیشتر مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

چیلر خانگی چیست؟

چیلر خانگی، یک دستگاه بسیار کارآمد برای تهویه مطبوع می باشد. شما با یک چیلر، به راحتی می توانید هوای مطبوعی را برای فصل تابستان خود، محیا کنید. به خصوص اینکه می توانید برای هر اتاق یک فن کوئل جداگانه نصب کنید.

این کار باعث استقلال هر محیط در تنظیم دما می شود. چیلر خانگی در واقع با خنک کردن آب، محیط شما را خنک می کند. این آب خنک چیلر است که در فن کوئل ها جریان دارد.

فن کوئل ها با گردش هوا از روی کویلهای خود، باعث خنکی محیط می شوند. کویل فن کوئلها از لوله های مسی تشکیل شده است. آب خنک با جریان یافتن در این لوله ها و عبور هوا از روی آنها، محیط را خنک می کند.

 

کاربرد چیلر خانگی

کاربرد چیلر خانگی، در تهویه مطبوع منازل می باشد. از این دستگاه می توان به صورت مستقل برای هر واحد استفاده نمود. اما امکان استفاده از یک چیلر خانگی برای چند واحد نیز وجود دارد.

چیلرهای خانگی با ظرفیت کم، معمولا از نوع تراکمی هستند. یعنی دارای کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط و اواپراتور می باشند. به این چیلرهای با ظرفیت کم، مینی چیلر هم می گویند. مینی چیلرها معمولا تا ظرفیت 10 تن تبرید تولید می شوند.

البته از مینی چیلرها در کاربرد های دیگر نیز استفاده می شود. از جمله این کاربردها، می توان به استفاده های صنعتی اشاره کرد. چیلرها و مینی چیلرهای صنعتی از آن جمله هستند. این چیلرها از نظر طراحی تفاوت خاصی با چیلرهای خانگی ندارند.

یکی دیگر از خدمات تکنو تهویه عبارت است از سرویس و تعمیر انواع چیلرهای خانگی و صنعتی. جهت آشنایی بیشتر با این خدمات مطالعه مطالب زیر پیشنهاد می گردد:

 

چرا چیلر خانگی بخریم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید. چرا چیلر خانگی بخریم؟ چیلر خانگی می تواند سرمای بسیار خوبی برای تابستان شما تامین کند. شاید شما بگویید که از تجهیزات دیگری نظیر کولرگازی هم می توان استفاده کرد.

کاملا حق با شماست. اما آنها مزایای چیلر خانگی را ندارند. مثلا اگر منزل شما یک آپارتمان سه خوابه باشد، باید چند کولرگازی نصب کنید؟ قطعا با یک کولرگازی نمی توانید تمام اتاقها را خنک کنید. اگر چند کولرگازی نصب کنید، کندانسورش را کجا قرار می دهید؟

در چیلر خانگی این مشکل وجود ندارد. چرا که چیلر تنها آب در گردش را خنک می کند. شما به راحتی می توانید این آب را برای چندین فن کوئل ارسال کنید. در این صورت، فقط باید برای هر اتاق یک فن کوئل نصب نمایید. کار تمام است.

 

طرز کار چیلر خانگی

طرز کار چیلر خانگی بسیار ساده است. چرا که معمولا چیلرهای خانگی از نوع تراکمی هستند. پس عملکردشان مانند یک یخچال خانگی می باشد. دقیقا به همان سادگی کار می کند. اساس کار هر دوی آنها، سیکل تبرید تراکمی می باشد.

فقط نوع و اندازه قطعات به کار رفته در چیلر خانگی، با یک یخچال متفاوت می باشد. در چیلرها معمولا یا از کمپرسور اسکرال استفاده می شود، یا از نوع پیستونی. البته در اندک مواردی از نوع روتاری نیز استفاده شده است.

اما استفاده از کمپرسور روتاری در چیلر خانگی، چندان توجیهی ندارد. زیرا این کمپرسورها بسیار حساس می باشند. این به دلیل طراحی خاص آنها است.

برای استفاده از خدمات تخصصی تعمیرات چیلر خانگی، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

مزیت چیلر مرکزی خانگی

همانطور که اشاره شد، چیلرهای خانگی هم به صورت مستقل استفاده می شوند و هم به صورت مرکزی. البته به نظر شخص بنده، استفاده از چیلر خانگی مستقل، منطقی تر می باشد. چون همانطور که از اسمش پیداست، به شما استقلال در انتخاب دما را خواهد داد.

اما مزیت چیلر مرکزی خانگی، در یکپارچه بودن آن است. این باعث می شود که شما برای چند واحد مسکونی، از یک چیلر استفاده نمایید. نتیجه این کار، صرفه جویی در فضای اختصاص یافته به چیلر می باشد.

این برای سازندگان محترم واحدهای مسکونی، بسیار جذاب است. البته در اجرا، معمولا هزینه های بیشتری به سازنده تحمیل می شود. در نهایت انتخاب بین چیلر خانگی مرکزی و چیلر مستقل، به شرایط نصب باز می گردد.

در ادامه و جهت آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به دستگاه چیلر در تکنو تهویه، مطالب زیر را مطالعه نمایید:

تعمیرات چیلر خانگی
تعمیرات چیلر خانگی با تکنو تهویه

انواع چیلر خانگی

چیلرهای خانگی در انواع مختلفی وجود دارند. نکته مشترک بین همه چیلرها، این است که آنها آب در گردش سیستم را خنک می کنند. به طور کلی چیلرها در دو دسته ساخته می شوند:

  • چیلرهای تراکمی
  • چیلرهای جذبی

همانطور که گفته شد، چیلرهای تراکمی مبتنی بر سیکل تبرید تراکمی هستند. معمولا به دلیل کاربری ساده تر این چیلرها، استفاده از آنها نیز بیشتر است. این چیلرها نیازی به حضور دائم یک اپراتور ندارند.

اما چیلرهای جذبی مکانیزم پیچیده تر دارند. زیرا اساس کار آنها به نوعی شیمیایی محسوب می شود. در این چیلرها معمولا از آب به عنوان مبرد استفاده می شود. ماده جاذب نیز لیتیوم بروماید می باشد.

در نظر داشته باشید که بهترین انتخاب برای مصارف خانگی، چیلر خانگی تراکمی می باشد. این به دلیل کاربری ساده تر این چیلرها می باشد.

با توجه به اینکه در بعضی منازل و دفاتر از داکت اسپلیت استفاده می شود، میتوانید جهت تعمیر داکت اسپلیت با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیر ارزان چیلر خانگی

به دلیل شرایط بد اقتصادی فعلی، تعمیر ارزان چیلر خانگی، در الویت می باشد. به همین دلیل است که اکثر مشتریان، اول از قیمت سوال می کنند. اما ما به شما می گوییم که در این مورد نگران نباشید. البته اگر با تکنو تهویه تماس می گیرید!

تکنو تهویه همواره در تلاش است که رضایت شما را فراهم نماید. به همین دلیل است که سعی کرده ایم تا خدمات خود را با نازلترین قیمت ارائه نماییم.

اما قیمت پایین خدمات ما، دلیل بر کیفیت پایین آن نیست. ما برای رسیدن به این قیمتها، از دستمزد تعمیرات کاسته ایم. برای ما مهم این است که تعداد مشتریانی که به تکنو تهویه اعتماد می کنند، زیاد باشد.

در واقع سودآوری مجموعه تکنو تهویه از همین اعتماد سرچشمه می گیرید. برای استفاده از خدمات مقرون به صرفه، ارزان و فوری تعمیرات چیلر خانگی، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

یکی از بخش های تخصصی فعال در تکنو تهویه، واحد تعمیرات و سرویس کولر گازی می باشد. برای آشنایی با این بخش مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

 

نگهداری چیلر خانگی

به طور کلی باید بگوییم که اگر می خواهید چیلر شما بیشتر عمر کند، باید به نگهداری چیلر خانگی اهمیت بدهید. وقتی یک چیلر در شرایط ایده آل کار کند، مسلما مشکلات بسیار کمتری برای آن ایجاد می شود.

برای نگهداری چیلر خانگی، بهتر است از خدمات سرویس و نگهداری دوره ای چیلر خانگی شرکت تکنو تهویه استفاده کنید. اینگونه خدمات به صورت دوره ای و مطابق با نیاز شما ارائه می شود.

قبل از ارائه برنامه خدمات دوره ای، ابتدا کارشناسان تکنو تهویه شرایط چیلرخانگی شما را بررسی می کنند. سپس مطابق با وضعیت آن، اقدام به ارائه برنامه نگهداری چیلر خانگی می نمایند.

سپس مطابق با برنامه ارائه شده، یک تکنسین خبره جهت بررسی وضعیت چیلر مراجعه می کند. در هر بار مراجعه تکنسین، تمام موارد مربوط به عملکرد صحیح دستگاه کنترل می شود. این باعث می شود که از بروز مشکل و هزینه های سنگین جلوگیری شود.

 

تعمیر چیلر خانگی در تهران

کاربرد چیلر خانگی در تهران بسیار زیاد است. به همین دلیل است که تعمیر چیلر خانگی در تهران از تقاضای زیادی برخوردار است. تکنو تهویه خدمات با کیفیت خود را در زمینه تعمیر، سرویس و نگهداری انواع چیلر به شما عزیزان ارائه می کند.

با توجه به تنوع گستره در زمینه برندها و مدلهای چیلر خانگی، تعمیر چیلر خانگی در تهران، کار ساده ای به حساب نمی آید. برای اینکه بتوان هر مدل و برندی از چیلر خانگی را تعمیر و سرویس نمود، نیاز به تجربه و تخصص فراوان می باشد.

خوشبختانه پرسنل تکنو تهویه، همگی دارای تخصص و تجربه فراوان می باشند. به همین دلیل است که تکنسین های ما از عهده تعمیر هر نوع چیلری بر می آیند. آن هم با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت.

 

سرویس مناسب چیلر خانگی

چه بخواهید و چه نخواهید، هر کاری اصول خود را دارد. نمی توان بدون در نظر گرفتن اصول و مبانی یک کار، در آن به موفقیت رسید. سرویس مناسب چیلر خانگی نیز از این قانون مستثنی نیست.

مهم نیست که سرویس چیلر خانگی را خودتان انجام می دهید و یا آن را به یک تکنسین می سپارید. مهم این است که این سرویس به صورت صحیح و اصولی انجام شود.

شستشوی کندانسور، تمیز کردن صافی و کنترل عملکرد پمپ چیلر، بخشی از این اصول می باشد. سرویس غیر اصولی چیلر، علاوه بر اینکه کمکی به عملکرد مناسب آن نمی کند، بلکه مشکل زا هم خواهد شد. پس یا چیلر خانگی خود را سرویس نکنید، یا اگر اینکار را کردید، خواهشا اصولی انجام دهید.

در صورت نیاز به تعمیرات و سرویس حرفه ایی و منصفانه موتورخانه و تجهیزات مربوطه میتوانید از این بخش نیز بازدید فرمایید:

 

نکات کلیدی در چیلر خانگی

برای استفاده بهینه از هر تجهیزی، باید به نکات کلیدی استفاده از آن توجه نمود. چیلر خانگی یکی از تجهیزاتی است که این مورد اهمیت زیادی در آن دارد. در ادامه به صورت فهرست وار، نکات کلیدی در چیلر خانگی را بیان می کنیم:

  • همیشه دمای تنظیمی چیلر را در محدوده مناسبی قرار دهید. پیشنهاد ما، حدود 12 درجه می باشد. با آب چیلر 12 درجه سانتی گراد، سرمای خوبی را تجربه می کنید.
  • به صورت دوره ای، کندانسور چیلر هواخنک را شستشو دهید. اینکار باعث افزایش راندمان چیلر می شود.
  • صافی پمپ آب چیلر را، هر از چند گاهی تمیز کنید. گردش آب صحیح در چیلر خانگی بسیار مهم است.
  • در هنگان تغییر فصل، آب چیلر را خالی نمایید. خالی نکردن آب چیلر باعث یخ زدن لوله ها و اواپراتور چیلر خانگی می شود.
  • تابلو برق و کنترلر چیلر را در محل مناسبی نصب کنید. هرگز آن را در معرض آفتاب و باران قرار ندهید.
  • برای سرویس، نگهداری و تعمیر چیلر، از خدمات یک تکنسین خبره استفاده کنید. برای این کار، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

نحوه عملکرد چیلرخانگی

خیلی ها در مورد نحوه عملکرد چیلر خانگی سوال دارند. شاید شما هم درباره این موضوع کنجکاو باشید. برای اینکه بدانید نحوه عملکرد چیلر خانگی چگونه است، لطفا به یخچالی که در منزل دارید دقت کنید.

یک یخچال از چهار عضو اصلی تشکیل شده است.

  • کمپرسور یا موتور یخچال
  • کندانسور یا شبکه پشت یخچال
  • لوله مویی
  • اواپراتور، صفحه یا شبکه داخل یخچال

یک چیلر هم این قطعات را دارد. اما در شکلی بسیار کاملتر و پیچیده تر. تفاوت در این است که یخچال هوای داخل محفظه خود را خنک می کند. اما چیلر آب در گردش داخل لوله ها را. سپس این آب به داخل فن کوئل شما پمپ می شود و شما را خنک می سازد. به همین سادگی.

 

مزایای چیلر خانگی

قبل از انتخاب یک تجهیز برای تهویه مطبوع، بهتر است که از مزایای آن مطلع باشید. با توجه به اینکه هر تجهیز تهویه مطبوع برای شرایط خاصی طراحی می شود، پس قطعا مزایای خاص خود را دارد.

در ادامه مزایای چیلر خانگی را به صورت فهرست وار بیان می کنیم:

  • استفاده از آب برای انتقال سرما مزیت اول این تجهیز است. زیرا آب را می توانید تا فواصل دور انتقال دهید.
  • هزینه لوله کشی در چیلر خانگی نسبت به تجهیزاتی نظیر داکت اسپلیت، بسیار پایین تر است.
  • تشخیص نشتی آب در سیستم لوله کشی چیلر، بسیار راحت تر از تجهیزات دیگر است.
  • امکان استفاده از چند فن کوئل برای فضاهای مستقل
  • امکان استفاده از آب گرم برای زمستان، آن هم با تغییر چند شیر

اینها موارد کوچکی از مزایای چیلر خانگی بود. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این تجهیز، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

لازم به ذکر است تکنو تهویه در تمام مناطق تهران دارای نمایندگی و تیم های فعال می باشد. این مورد جهت تسریع و افزایش کیفیت خدمات بسیار حیاتی می باشد. به برخی از این نمایندگی ها در ذیل اشاره شده است:

تعمیرات چیلر خانگی
تعمیرات تمام مدل های چیلر خانگی

معایب چیلر خانگی

از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید یک تجهیز تهویه مطبوع مورد نظر قرار دهید، معایب آن می باشد. البته مزایا و معایب تجهیزات، در قیاس با هم معنی پیدا می کند. در ادامه مختصری از معایب چیلر خانگی را برای شما بیان می کنیم.

  • نشتی آب در ساختمان امکان آسیب به بنا را درپی دارد.
  • سرمای تولید شده در چیلر خانگی، با واسطه به محیط منتقل می شود. این واسطه در واقع آب است. زیرا مبرد اول آب را سرد می کند. سپس این آب است که محیط را خنک می کند.
  • در صورت سوراخ شدن مبدل یا همان اواپراتور، آب وارد کمپرسور می شود. این باعث از بین رفتن کمپرسور و آسیب جدی به کل سیستم می شود.
  • کاربری چیلر خانگی نسبت به تجهیزات مشابه نظیر داکت اسپلیت، تخصصی تر است.

 

چیلر خانگی مورچه ای که فیل می خورد

گرمای تابستان مانند یک لشکر فیل وحشی می ماند. وقتی حمله می کند، اولین چیزی که زیر پا می گذارد اعصاب شماست. هیچ کس تحمل این لشکر وحشی و خشمگین را ندارد.

تصور کنید که در یک شب گرم تابستان، از شدت گرما و تعریق بدن کلافه شده اید. قطعا در این شرایط خواب معنی پیدا نمی کند. آن وقت است که باید گفت وای به روزی که شبش را با بی خوابی گذرانده باشید. قطعا مانند یک جهنم است.

اینجاست که چیلر خانگی با جثه کوچک، اما کارآمد خود وارد می شود. این تجهیز کوچک، یک تنه لشکر عصبانی فیلهای خمشگین گرما را تار و مار می کند. به همین دلیل است که من این مثال را آورده ام. چیلر خانگی مورچه ای که فیل می خورد.

قطعا همه ما از داشتن چنین مورچه ای، بسیار خرسند خواهیم شد. پس اگر تصمیم به خرید این مورچه کوچک گرفته اید، معطل نکنید. زیرا این بهترین تصمیم است. فقط پیش از این کار، برای مشاوره رایگان با تکنو تهویه، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

معجزه چیلر خانگی

برای کسانی که تمامی تجهیزات تهویه مطبوع را می شناسند، چیلر خانگی مانند یک معجزه است. زیرا به راحتی می تواند، محیط خانه شما را خنک نماید. فقط باید در انتخاب ظرفیت و مدل آن دقت کنید.

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، حتما با تکنو تهویه تماس بگیرید. معجزه چیلر خانگی را تنها کسانی می بینند، که خرید خود را با مشاوره انجام داده باشند.

چیلر خانگی به دلیل قابلیت بالای خود، در تامین سرمای مورد نیاز منزل، انتخاب بسیاری از مردم است. اما متاسفانه برخی از افراد، کاملا نا آگاهانه خرید می کنند. به همین دلیل است که چیلر خریداری شده، توان لازم را ندارد. سعی کنید شما از این دسته افراد نباشید.

در نظر داشته باشید این گروه به صورت تخصصی تعمیر مینی چیلر را نیز ارائه می نماید. مینی چیلرها بیشتر در منازل و مجتمع های مسکونی استفاده می گردد.

 

راهنمای انتخاب چیلر خانگی

برای انتخاب یک چیلر خانگی مناسب، باید به موارد زیادی توجه کنید. این تجهیز بسیار تخصصی می باشد. بنابراین سعی کنید که بی گدار به آب نزنید. موارد بسیاری است که باید در هنگام خرید تجهیزات تهویه مطبوع، به خصوص چیلر خانگی لحاظ شود.

راهنمای انتخاب چیلر خانگی به شرح زیر است:

  • قبل از هر چیز به ظرفیت مورد نیاز چیلر خانگی خود توجه نمایید. برای اینکار از یک کارشناس بخواهید که ظرفیت سرمایشی ساختمان شما را محاسبه نماید. پیشنهاد می شود که ظرفیت چیلرتان را 10 تا 15 درصد بالاتر از مقدار مورد نیاز برآورد کنید.
  • سعی کنید که کمپرسور چیلر خانگی شما از نوع اسکرال باشد. البته اگر ظرفیت به دست آمده زیاد نیست. کمپرسور اسکرال دارای راندمان بسیار خوبی است.
  • حتی المقدور چیلر خود را از نوع هوا خنک انتخاب کنید. چیلرهای هوا خنک رسیدگی کمتری می خواهند. البته چیلرهای آب خنک راندمان بالاتری دارند. اما برای نگهداری آنها حتما باید از یک متخصص بهره ببرید.
  • برای لوله کشی چیلر خانگی خود از لوله های فولادی استفاده کنید. به خصوص اگر سیستم فن کوئل های شما دو فصلی می باشد. به هیچ عنوان از لوله های پنج لایه استفاده نکنید. زیرا نشتی آب در این لوله ها بسیار زیاد است.

 

کنترل عملکرد چیلر خانگی

کنترل عملکرد چیلر خانگی، معمولا توسط یک کنترلر پیشرفته انجام می شود. کافیست که شما دمای مورد نظرتان را در این کنترلر وارد نمایید. کار تمام است. چیلر خود شروع به استپ و استارت در محدوده مورد نظر می نماید.

این کنترلر با یک برد یا PLC سری شده است. در واقع این برد یا PLC است که چیلر را کنترل می کند. این کنترل عملکرد بر اساس شرایط آب و هوایی بیرون و محیط منزل انجام می شود.

چیلر خانگی دارای سنسورهای دما و فشار می باشد. این سنسورها اطلاعات مورد نیاز را را به برد یا PLC گزارش می دهند. سپس برد یا PLC بر اساس این داده ها، اقدام به خاموش یا روشن کردن دستگاه می نماید.

 

اهمیت سرویس چیلر خانگی

یک چیلر خانگی برای اینکه عملکرد مناسبی داشته باشد، نیازمند سرویس می باشد. اهمیت سرویس چیلر خانگی در این است که باعث حفظ راندمان سیستم می شود. عوامل زیادی هستند که به مرور زمان از راندمان چیلر شما می کاهند.

به عنوان مثال کثیف شدن کندانسور چیلر خانگی از جمله این موارد است. باید به صورت دوره ای کندانسور چیلرهای هواخنک را تمیز و شستشو نمود. در مورد چیلرهای آب خنک موضوع کمی متفاوت است. آنها به مرور زمان دچار رسوب می شوند. پس باید حتما رسوب زدایی شوند.

صافی های پمپها باید تمیز شوند. زیرا کاهش دبی آب در گردش باعث کاهش راندمان چیلر می شود. حتما باید سیستم را هواگیری نمایید. اینکار باید پس از هر تغییر فصل انجام شود.

بررسی فشار گاز چیلر خانگی بسیار مهم است. کاهش فشار گاز چیلر نشان دهنده وجود نشتی در آن می باشد. پس باید به سرویس چیلر خانگی اهمیت بدهید.

برای سرویس چیلر خانگی خود، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

تعمیرات فوری چیلر خانگی

در دنیای امروز، سرعت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همه ما دوست داریم که کارها در سریعترین زمان ممکن انجام شود. تعمیر، سرویس و نگهداری چیلر خانگی نیز از این قائده مستثنی نیست.

به همین دلیل است که تعمیرات فوری چیلر خانگی در تکنو تهویه بسیار مهم است. ما همواره سعی کردیم که در سریعترین زمان به داد چیلرهای خراب مشتریان خود برسیم.

ما بلافاصله پس از تماس شما، تکنسین های خبره خود را به محل اعزام می کنیم. این تکنسین ها از نزدیکترین شعبه تکنو تهویه، برای رفع مشکل چیلر شما اعزام می شوند. بنابراین فاصله ما با شما، تنها به اندازه یک تماس تلفنی می باشد.

 

قیمت تعمیرات چیلر خانگی

بحث قیمت تعمیرات چیلر خانگی، از مباحث اصلی بین تعمیرکاران و کارفرمایان محترم می باشد. زیرا هزینه تعمیر چیلر برای مالک آن بسیار مهم است.

تکنو تهویه برای اینکه رضایت مشتریان خود را کسب نماید، سعی کرده که پیش از هر اقدامی، قیمت تعمیرات چیلر خانگی را برآورد نماید. سپس این قیمت را به کارفرمای محترم اعلام کند. پس از کسب تایید از مالک تکنسین اقدام به تعمیر چیلر خانگی می نماید.

البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تعمیرات چیلر خانگی به نوع ایراد و قیمت قطعات تعویضی بستگی دارد. ممکن است که از یک قطعه، دو نوع اصلی و تقلبی در بازار موجود باشد. بدیهی است که قیمت قطعه تقلبی بسیار ارزانتر از قطعه اصلی می باشد.

 

تعمیرات با کیفیت چیلر خانگی

بزرگان و قدیمی های ما همیشه می گفتند که هر گردی گردو نیست. این ضرب المثل امروزه کاربردی بیش از گذشته دارد. شاید همه ما بارها به دلیل رعایت نکردن همین ضرب المثل، ضررهای زیادی کرده باشیم.

با توجه به همین ضرب المثل، یکی از مواردی که باید به آن توجه نمود، همین تعمیرات با کیفیت چیلر خانگی است. باید توجه کنید کنید که اعتماد به هر تعمیرکاری قطعا کار درستی نیست. زیرا متاسفانه تعمیرکاران ناوارد بسیار زیاد هستند.

اما تا وقتی که تکنو تهویه در کنار شماست، نگرانی بی مورد است. ما با داشتن یک تیم متخصص و تکنسین های با تجربه، تعمیرات با کیفیت چیلر خانگی شما را انجام می دهیم. قطعا پس از اتمام کار تکنسین های ما، از کار آنها راضی خواهید بود.

تکنو تهویه همچنین نمایندگی نمایندگی چیلر مک کوی(McQuay) و نمایندگی چیلر تویو TOYOرا نیز در اختیار دارد.

 

کمپرسور چیلر خانگی

کمپرسور چیلر خانگی، مهمترین قطعه در این تجهیز ارزشمند است. در واقع مبردی که وظیفه جذب گرمای آب را به عهده دارد، توسط همین قطعه جابجا می شود. به همین دلیل است که لقب قلب را به این قطعه داده اند. چون مانند پمپ، مبرد را درون لوله های مسی به حرکت در می آورد.

کمپرسورها انواع مختلفی دارند. پیستونی، روتاری، اسکرال و اسکرو از انواع معروف کمپرسورها هستند. اما در چیلرهای خانگی بهترین کمپرسورها اسکرال و اسکرو می باشد. زیرا این کمپرسورها راندمان بالاتری دارند.

به همین دلیل است که در بیشتر چیلرها از این کمپرسورها استفاده می شود. معمولا در مینی چیلرها، از نوع اسکرال استفاده می شود.

جهت تعویض کمپرسور معیوب چیلر خانگی خود، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

کندانسور چیلر خانگی

کندانسور چیلر خانگی، وظیفه دفع گرمای مبرد را به عهده دارد. گرمای موجود در مبرد، محصول پروسه تراکم در کمپرسور و گرمای جذب شده محیط می باشد. البته گرمای الکتروموتور کمپرسور را نیز باید به آن اضافه نمود.

کندانسور چیلر خانگی، دو نوع کلی دارد. نوع اول که بسیار پرکاربرد و مناسب نیز می باشد، کندانسور هوا خنک است. این کندانسور دارای فن می باشد. فن کندانسور هوا را از بین لایه های نازک آلومینیوم که فین نام دارند، عبور می دهد. این جابجایی هوا، باعث خنک شدن مبرد می شود. به همین دلیل است که باید چیلرهای مجهز به کندانسور هواخنک را در محیط آزاد نصب نمود.

نوع دوم کندانسور در چیلرهای تراکمی خانگی، کندانسور آب خنک می باشد. همانطور که از نامش پیداست، این کندانسور گرمای مبرد را با آب تبادل می کند. آب ابتدا در برج خنک کن، خنک می شود. سپس توسط پمپ به کندانسور چیلر انتقال می یابد. بعد از جذب گرما، مجددا به برج خنک کن منتقل می شود. کندانسور آب خنک در دو مدل صفحه ای، و مدل پوسته و لوله وجود دارد.

 

پمپ آب چیلر خانگی

اگر این مقاله را تا اینجا مطالعه کرده باشید، پس قطعا متوجه شده اید که چیلر خانگی وظیفه خنک کردن آب را بر عهده دارد. در واقع همین آب است که در فن کوئل ها جریان می یابد. فن کوئل ها با گردش هوا از بین کویل آبی، محیط را خنک می کنند.

اما این آب باید همواره در لوله های چیلر، در گردش باشد. برای اینکار نیاز به یک پمپ آب مناسب می باشد. اما انتخاب پمپ خود نیاز به تخصص دارد. پمپ آب چیلر باید بتواند دبی مورد نیاز دستگاه را تامین نماید. همچنین باید بر افت فشار سیستم نیز غلبه کند.

به طور تجربی می توان گفت که برای هر تن تبرید، تقریبا 10 لیتر در ثانیه دبی مورد نیاز است. اما هد سیستم باید بر اساس اینکه سیکل باز است یا بسته محاسبه شود. برای اینکار باید افت فشار کلیه اتصالات و طول لوله کشی حساب شود.

 

برد چیلر خانگی

تمامی چیلرهای خانگی باید توسط یک سیستم هوشمند، کنترل شوند. چیلرهای خانگی قدیمی تر، معمولا تابلوی کنترلی ساده ای داشتند. آنها توسط پرشر سوئیچ ها و ترموستات ها چیلر را کنترل می کردند. اما دقت این تجهیزات خیلی زیاد نیست.

اما در چیلرهای خانگی جدید، معمولا از تجهیزات هوشمند استفاده می شود. یکی از این تجهیزات برد چیلر خانگی می باشد. برد چیلر خانگی، به طور معمول دارای یک میکرو کنترلر است. میکرو کنترلر ها چیپ های قابل برنامه نویسی هستند.

گاهی در این چیلرها به جای پرشر سوئیچ ها از پرشر ترانسمیتر ها استفاده می شود. سنسورها، پرشر سوئیچ ها و ترانسمیتر ها اطلاعات چیلر را برای برد ارسال می کنند. میکرو کنترلر برد پس از تجزیه و تحلیل این اطلاعات، فرمان لازم را صادر می کند.

برد چیلر خانگی، تجهیز پیچیده ای است. پس پیشنهاد می کنم در صورتی که تجربه در این مورد ندارید، به این تجهیز دست نزنید.

برای تعمیر برد چیلر خانگی خود، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

کنترلر چیلر خانگی

کنترلر چیلر خانگی، یک تجهیز قابل برنامه ریزی است. توسط این کنترلر، شما می توانید عملکرد دستگاه را کنترل و آن را برنامه ریزی نمایید. ساده ترین نوع برنامه ریزی، تنظیم دمای چیلر است. اما کنترلرها، نسبت به نوع و مدلشان، قابلیت های متنوعی دارند.

بعضی از آنها دارای تایمر کارکرد هستند. یعنی می توان ساعت و تایم کاری روشن و خاموش شدن چیلر را، تعیین نمود. برخی دیگر امکان تنظیم دمای آنتی فریز را دارا می باشند. مدلهای پیشرفته کنترلر چیلر، قابلیت تنظیم EEV را نیز دارا می باشند.

کنترلر چیلر خانگی، در انواع تابلویی و دیواری وجود دارد. برخی از آنها در تابلو برق چیلر نصب می شوند. برخی دیگر با یک سیم ارتباطی، روی دیوار نصب می شوند. اما در مجموع باید آنها را در محلی نصب کرد که از رطوبت، ضربه و نور خورشید در امان باشند.

 

آنتی فریز چیلر خانگی

آنتی فریز چیلر خانگی بسیار با اهمیت است. زیرا در مواقعی که دمای آب در گردش بیش از حد پایین می آید، همین آنتی فریز چیلر است که از یخ زدگی آب جلوگیری می کند. قطعا می دانید که یخ زدگی آب، باعث ترکیدگی اواپراتور خواهد شد.

سیستم آنتی فریز به گونه ای عمل می کند که اگر دمای آب از مقدار مشخصی پایینتر بیاید، وارد مدار شده و از یخ زدگی سیستم جلوگیری می کند. البته اکثر تعمیرکاران چیلر، سیستم آنتی فریز چیلر خانگی را با ارور می شناسند. چرا که چیلرهای فاقد این سیستم، به محض رسیدن به دمای آنتی فریز، ارور می دهند.

اما در واقع همیشه کار به این صورت نیست. در چیلرهای پیشرفته، سیستم آنتی فریز دارای المنت و یا تجهیزاتی مشابه به آن است. به محض پایین آمدن دما، ابتدا المنت روشن می شود. اگر المنت توانایی افزایش دما تا محدوده ای مناسب را داشته باشد، چیلر روشن می ماند. اما گر دما باز هم کاهش پیدا کرد، آن وقت ارور آنتی فریز داده می شود.

 

تعمیرکار حرفه ای چیلر خانگی

تمام کسانی که چیلر دارند، هنگام خرابی این دستگاه، به دنبال تعمیرکار حرفه ای چیلر خانگی می گردند. هیچ کس دوست ندارد که چیلر گرانقیمت خود را به یک تعمیرکار ناشی و تازه کار بسپارد.

شاید آن تعمیرکار در ابتدا هزینه پایینی را به شما اعلام کند. اما باور کنید ضررش از منفعتش بیشتر است. یک تعمیرکار ناشی، چیلرخانگی شما را تبدیل به یک موش آزمایشگاهی می کند. در واقع او با چیلر خانگی شما، سعی می کند تجربه خود را بالا ببرد.

اما یک تعمیرکار حرفه ای چیلر خانگی، حتی اگر یک مدل چیلر را برای اولین بار هم ببیند، باز با تجربه قبلی خود خیلی زود به آن مسلط می شود. زیرا او اساس کار را می داند. تجربه بالای تعمیرکار حرفه ای چیلر خانگی، باعث می شود که به راحتی مشکل چیلر خانگی شما را تحلیل کرده و رفع نماید.

برای بهره مندی از خدمات یک تعمیرکار حرفه ای چیلر خانگی، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

 

تکنو تهویه چیلر خانگی را قورت می دهد

خدمات تکنو تهویه، بر پایه تجربه متخصصین و تکنسین های خبره آن بنا شده است. به خصوص که این متخصصین در حوزه تعمیرات چیلر خانگی، بسیار موفق تر و با تجربه تر هستند. به همین دلیل است که تکنو تهویه چیلر خانگی را قورت می دهد.

چون برای متخصصین و تکنسین های ما، چیلر خانگی در مقابل چیلرهای بزرگ صنعتی که آنها تعمیر می کنند، حکم اسباب بازی را دارد. تکنسین های ما به راحتی می توانند مشکل چیلر خانگی شما را مرتفع نمایند.

پس اگر تمایل دارید که چیلر خانگی شما، به صورت فوری، تخصصی و ارزان تعمیر شود، حتما با تکنو تهویه تماس بگیرید. علاوه بر آن، شما می توانید که روی خدمات تکنو تهویه در زمینه سرویس و نگهداری دوره ای چیلر خانگی، حساب باز کنید. برای آرامش خیال خود، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

متخصص تعمیرات چیلر خانگی

تفاوت متخصص تعمیرات چیلر خانگی، با یک تعمیرکار ساده، در نحوه تعمیر چیلر خانگی می باشد. یک تعمیرکار ساده، فقط روی تجربه خود حساب می کند. به همین دلیل است که اگر یک چیلر جدید در مقابل او بگذارید، احتمالا از رفع مشکل آن عاجز می ماند. چون او فقط بر اساس تجربه عمل می کند.

اما یک متخصص تعمیرات چیلر خانگی، علاوه بر تجربه بالا، دارای دانش تخصصی و آکادمیک در این زمینه می باشد. به همین دلیل است که او می تواند، چیلر را تحلیل و رفع مشکل نماید. حتی اگر آن چیلر را برای اولین بار دیده باشد.

خوشبختانه شرکت تکنو تهویه، از چنین متخصصینی بهره می برد. با توکل بر خدا و تکیه بر دانش این عزیزان، هیچ کاری برای تیم فنی نشد ندارد. پس با خیال راحت به تکنو تهویه اعتماد کنید.

 

مرکز تعمیر و نگهداری چیلر خانگی

مرکز تعمیر و نگهداری چیلر خانگی در تهران بزرگ، تکنو تهویه می باشد. با اطمینان به این مرکز، خیال شما از بابت این تجهیز ارزشمند، راحت خواهد شد. این باعث آرامش شما در گرمای طاقت فرسای تابستان می شود.

تکنو تهویه با تجربه سالها فعالیت خود در این حوزه، به راحتی می تواند مشکل چیلر خانگی شما را مرتفع نماید. ما در زمینه سرویس و نگهداری دوره ای چیلر خانگی نیز در کنار شما هستیم.

در شرایطی که خرید و جایگزینی تجهیزات تهویه مطبوع، به سادگی امکان پذیر نیست، تکنو تهویه می تواند هزینه های شما را، کاهش دهد. پس با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید.

برای مشاوره رایگان و استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری چیلر در تکنو تهویه، با شماره تلفن های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.

جهت آموزش و کسب اطلاعات علمی در زمینه تهویه مطبوع میتوانید از لینک های زیر بازدید نمایید:

5/5 - (16 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا