تعمیر تصفیه آب خانگی و صنعتی

استفاده از آب تمیز و پاک امروزه به یکی از ارکان اصلی بهداشت و سلامت در زندگی افراد مبدل شده است. امروزه   تصفیه خانه های مجهز کار تصفیه آب آشامیدنی شهرها را برعهده دارند. اما باز هم در بعضی شهرها مسئله سختی و رسوبات در آب وجود دارد.‌

به همین خاطر وجود دستگاه های تصفیه آب چه به صورت خانگی و چه بصورت صنعتی از ضروریات می باشد. این تصفیه آب ها در اندازه های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد.

این تصفیه آب ها به خاطر داشتن فیلترهای مختلف و احتیاج به تعویض آنها می طلبد که پشتیبانی خدماتی کاملی داشته باشد. در ادامه مقاله از تکنو تهویه پیرامون مسئله تعمیرات تصفیه آب خانگی و صنعتی توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

تعمیر انواع تصفیه آب
تعویض پمپ تصفیه آب

 تعمیرات دستگاههای تصفیه آب خانگی

با توجه به شرایط آب هر منطقه و نیز برخی توصیه های بهداشتی ممکن است نیاز به دستگاههای تصفیه آب خانگی احساس گردد .

در صورتی که خدمات مناسب جهت مشاوره ، خرید ، نصب این گونه دستگاهها ارائه گردد  و همچنین تعمیر تصفیه آب خانگی نیز انجام می شود که می تواند باعث احساس مطلوب در زندگی روزمره و ایجاد آسودگی خاطر از سلامت خانواده گردد . تکنو تهویه در کنار شما است .

دستگاههای تصفیه آب صنعتی

تیم تکنو تهویه در خصوص ارائه خدمات مهندسی به شرکت های داروسازی ، غذایی ، آرایشی و بهداشتی جهت طراحی ، نصب و تعمیرات دستگاههای تصفیه آب RO و … و همچنین تامین قطعات یدکی اصلی آمادگی همکاری دارد .

سیستم های تصفیه آب

امروزه سیستم های تصفیه آب هم در نوع خانگی و هم در نوع صنعتی کاربرد فراوانی دارد.‌ همانگونه که می دانید سیستم های تصفیه آب خانگی در اکثر منازل مورد استفاده قرار می گیرند.

سیستم های تصفیه آب که هم سازگار با محیط زیست هستند و هم آب آشامیدنی تمیز و شیرین را تامین می کنند نوعی فناوری الهام گرفته از طبیعت می باشند.‌

با توجه به اینکه آب تمیز و سالم از مهمترین نیازهای  بشر می باشد این وسیله ازحالت لوکس و تجملی بودن خارج و به وسیله ای ضروری تبدیل شده است. به همین دلیل تعمیرات تصفیه آب خانگی و صنعتی اهمیت زیادی پیدا کرده اند.

برای سیستم اسمز معکوس کلیک کنید.

تصفیه آب خانگی

اما سیستم تصفیه آب خانگی چیست؟ در پاسخ به این سوال می شود گفت که  سیستم های تصفیه آب خانگی می توانند با کمک فیلترهای تعبیه شده در خود آب شهری که دارای مقادیر زیادی ناخالصی می باشد را با آب هایی تمیز و پاک تبدیل کنند. وجود فیلترهای مختلف که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. تمامی ذرات و عناصر مضر موجود در آب را از بین می برند.

همانگونه که گفته شد دستگاه های تصفیه آب در دو نوع خانگی و صنعتی تولید می گردد.

نگهداری

در کنار استفاده بایستی به مسئله نگهداری از آن نیز اهمیت داد. امروزه شرکت های معتبری هستند که در این زمینه فعالیت دارند.

شرکت تکنو تهویه یکی از این شرکت های معتبر می باشد که در این زمینه فعالیت دارد.

می توانید با خیال راحت نگهداری و خدمات جانبی و تعمیر تصفیه آب خانگی و صنعتی را به متخصصین این شرکت واگذار کنید. معمولا نگهداری از دستگاه های تصفیه آب خانگی احتیاج به مراقبت خاصی ندارد. اما در مورد دستگاه های بزرگتر و صنعتی بهتر است توضیحاتی را خدمت تان عرض کنیم.

تصفیه آب صنعتی نگهداری و تعمیر

این دستگاه ها دارای قطعات مختلف جهت تصفیه و خالص سازی آب می باشد. عملکرد هر یک از این قطعات دستگاه در کارایی آن نقش بسزایی دارد. ‌

برای عملکرد بهتر قطعات در نظر گرفتن نکات و مواردی که در ادامه گفته می شود نقش مهمی را ایفا می کنند. دقت کنید که تعمیر تصفیه آب خانگی و صنعتی اهنیت بسیاری دارند. در تصفیه آب های صنعتی بخشی به نام پیش تصفیه موجود می باشد.

یکی از بخش های مهم دستگاه می باشد.‌ در صورتی که این بخش از دستگاه به خوبی کار کند می تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت و بازدهی دستگاه داشته باشد. اما برای بهبود و کارایی بهتر این بخش از دستگاه بهتر است نکات زیر را اجرایی کرد.

شستشوی فیلترهای پیش تصفیه

فیلترهای پیش تصفیه شامل فیلترهای کربنی و شنی می باشند که بعد از مدتی به واسطه وجود عناصر آلاینده موجود در اب اشباع شده اند. در این مرحله احتیاج به شستشو و واش فیلتر های پیش تصفیه می باشد. عمل شستسو نیز با استفاده از شیرهای نصب شده بر روی مخزن فیلترهای پیش تصفیه می تواند به صورت اتوماتیک و یا دستی صورت پذیرد.

با این کار فیلترهای پیش تصفیه مجددا احیا گردیده و آماده استفاده می باشد.

باقی این موارد عبارتند از:

  • تعویض به موقع فیلتر های کارتیجی
  • تزریق به موقع و با دوز مشخص انتی اسکالانت
  • بررسی مداوم آب خام ورودی
  • حذف کلر
  • رزین های سختی گیر

بررسی به موقع همه این موارد بایستی توسط شرکت های معتبر بایستی انجام پذیرد. به همین خاطر می توانید در حوزه تهران و کرج از خدمات کارشناسان و متخصصین شرکت تکنو تهویه استفاده نمایید. از این رو می توانید از تعمیر تصفیه آب خانگی و صنعتی مطمئن شوید.

نگهداری از دستگاه های تصفیه آب

توصیه ما به شما در خصوص نگهداری از دستگاه های تصفیه آب نکات زیر می باشد

پمپ فشارقوی آب

برای استفاده و انتخاب پمپ فشارقوی انتخاب یک کالای برند می تواند مهم باشد.

تجهیزات کنترلی و ابزار دقیق

برای بررسی مداوم اطلاعات و پارامترهای اندازه گیری برای بهره برداری و نگهداری از یک دستگاه تصفیه آب صنعتی مهم می باشد.

فلاشینگ اتوماتیک ممبران

این عمل با استفاده از آب ذخیره تصفیه شده یکی دیگر از ضروریات دستگاه های تصفیه آب صنعتی می باشد.

دقت کنید که برای تعمیرات و نگهداری تصفیه آب خانگی و صنعتی کسب این اطلاعات اهمیت زیادی دارند.

سخن آخر

انجام کلیه خدمات و تعمیرات دستگاه های تصفبه آب صنعتی توسط متخصصین شرکت تکنو تهویه در تهران و کرج میسر می باشد.

ضمن اینکه شما می توانی بازدید های دوره ای تصفیه آب های خانگی و صنعتی خود را به کارشناسان این شرکت سپرده تا با خیالی راحت از آنها استفاده کنید. تعمیرتصفیه آب خانگی و صنعتی با حضور متخصصان با دقت بالایی صورت می گیرد. همچنین جهت کسب دانش بیشتر مطالعه این مطلب پیشنهاد می گردد .

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

پیمایش به بالا