تعمیر موتورخانه و پکیج در تهران

تعمیر موتورخانه و پکیج

امروزه مسئله گرمایش و سرمایش خانگی از دغدغه‌های مهم خانواده ها و خصوصا ساکنین مجتمع های مسکونی می باشد. اگر در دهه های گذشته سیستم های گرمایشی محدود و مختص یک خانه بود امروزه با وجود مجتمع های بزرگ و مسئله شهرنشینی این فناوری نیز تغییر کرده.‌ به خاطر صرفه جویی در هزینه ها و منابع سوختی سیستم های گرمایشی فراگیر جایگزین سیستم های سنتی قبل گردیده است.

تعویض منبع انبساط پکیج

 

تعمیر موتور خانه و شوفاژ

 

تعمیر کلکتور گرمایش از کف

تاسیسات موتورخانه و پکیج گرمایش از کف

یکی دیگر از مجموعه خدمات تیم مجرب تکنو تهویه در زمینه تجهیزات و تاسیسات موتورخانه ، تعمیر موتور خانه و شوفاژ  و انواع پکیج های آبگرم و سیستم گرمایش از کف می باشد .

تهویه مطبوع هر سازه ایی در فصول سرد سال بدون تاسیسات موتورخانه ، سیستم گرمایش از کف و یا پکیج ها معنایی ندارد . با توجه به تجربیات گذشته ما ، سرویس های های دوره ایی منظم ضامن کارکرد بهتر و طول عمر بیشتر و خرابی های کمتر در فصول سرد خواهد بود .

تکنو تهویه با توجه به تجربیات و دانش ارزشمند خود در زمینه تعمیرات ، سرویس و نگهداری ، طراحی و محاسبه ، نصب و راه اندازی و فروش آماده ارائه خدمات مبتنی بر علم روز مهندسی می باشد .

البته استفاده از این سیستم های گرمایشی قوانین نگهداری خاص خود را دارد. در مقاله پیش رو از تکنو تهویه سعی خواهیم کرد در مورد این سیستم گرمایشی و موتور خانه های تولیدکننده گرمایش و در کنار آن تعمیر موتورخانه و شوفاژ توضیحاتی را ارائه دهیم.

 

تعمیر تخصصی پکیج

در حال حاضر استفاده از پکیج های آبگرم در منازل فراگیر شده. البته استفاده از این دستگاه در ادارات و مراکز تجاری نیز فراوان می باشد. سیستم های مورد استفاده در پکیج ها نیز هر روز پیچیده تر و تخصصی تر می گردد. بنابراین آنها نیاز به تعمیرات تخصصی پکیج نیز خواهند داشت. بدیهی است که تعمیر پکیج بدون دانش و تخصص کافی بسیار خطرناک می باشد. 

در یک تقسیم بندی کلی از نظر نوع سیستم های مورد استفاده در پکیج می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پکیج تک مبدل
  • پکیج دو مبدل

تکنو تهویه با داشتن تیم های مجرب و متخصص پشتیبانی، آماده ارائه خدمات تخصصی تعمیر انواع مدل و برندهای پکیج آبگرم در تهران می باشد. تیم های پشتیبانی در چهار منطقه شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران و جنوب تهران آماده خدمات رسانی می باشند.

برای اطلاع دقیق از هزینه‌‌‌‌های سرویس و تعمیر پکیج آبگرم می توانید با شماره های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید. تکنو تهویه  جزو بزرگترین و بهترین شرکت های خدماتی برای سرویس و تعمیر پکیج آبگرم می باشد.

لازم به ذکر است تهویه مطبوع شامل تجهیزات و سیستم های زیادی می باشد. شرکت های قوی می بایست توانایی ارائه خدمات مناسب در زمینه سایر تجهیزات را نیز داشته باشند.

سیستم های گرمایش فراگیر و گرمایش از کف چیست؟

برای این که بتوانیم در ارتباط با تعمیر موتورخانه اطلاعات کسب کنیم باید برخی سیستم ها را بشناسیم. همانگونه که گفتیم به خاطر افزایش جمعیت و صرفه جویی در انرژی استفاده از سیستم هایی نوین رایج گردیده.  یکی از این سیستم ها که در کشور ما نیز جایگاه خاص خود را پیدا نموده سیستم گرمایش از کف می باشد. گرمایش از کف کلا به سه صورت انجام می پذیرد:

  • سیستم گرمایشی با استفاده از هوای گرم
  • گرمایش از کف بوسیله الکتریسیته
  • سیستم گرمایشی با استفاده از آب گرم

 

توصیه :

لازم به ذکر است که روش استفاده از هوای گرم به علت این که هوا قدرت نگه داشتن گرما به مدت طولانی را در خود ندارد برای استفاده در مجتمع های مسکونی و حتی خانه های کوچک مقرون به صرفه نیست.

همچنین سیستم الکتریسیته نمی تواند جوابگویی خوبی داشته باشد.‌ اما سیستم استفاده از آب گرم در کنار دو سیستم دیگر کارایی بهتری دارند و مورد استفاده بیشتری دارد. اما همانگونه که گفتیم این سیستم ها احتیاج به نگهداری و مراقبت های مرتب و تعمیرات بخصوص خود را دارند. حال که آشنایی جزئی با سیستم های گرمایشی پیدا نمودیم در ادامه پیرامون تعمیرات تخصصی این سیستم یعنی تعمیر موتورخانه توضیح خواهیم داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سیستم های تهویه مطبوع میتوانید مطالب زیر را بازدید فرمایید:

نگهداری و تعمیرات پکیچ های گرمایش از کف

این سیستم ها به دو صورت فعالیت می کنند. یا به صورت پکیج ها و یا بصورت موتورخانه ای. در سیستم پکیج خانگی معمولا شرکت های تولید کننده پکیج های خانگی نسبت به ضمانت و خدمات پس از فروش متعهد بوده و کار تعمیرات احتمالی را برعهده می گیرند.‌ اما در صورتی که خدمات پس از فروش شرکت ها کارایی لازم رانداشته و یا مدت گارانتی تمام شده باشد دارندگان این محصولات معمولا سراغ شرکت های تعمیرات ون گهداری معتبر می‌روند.

تعمیر در تهران و تعمیر در کرج نیز باید توسط متخصصان صورت گیرد. در زمینه این تعمیرات و نگهداری خصوصا سیستم های موتورخانه ای و تعمیر موتور خانه و شوفاژ شرکت معتبر تکنوتهویه در این زمینه می تواند با حضور به موقع متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای خود مشکل شما را به راحتی حل نماید. دد ادامه توضیحاتی پیرامون چگونگی تعمیر و نگهداری موتورخانه های گرمایشی خواهیم داد.

بهترین روند برای نگهداری و تعمیر موتورخانه ها

در مورد موتورخانه ها بایستی بگوئیم جهت کارایی بهتر و بیشتر چندین کار انجام پذیرد که عبارتند از:

  • بازدید دوره ای و منظم که توسط متخصصین این امر صورت می گیرد.
  • نصب سیستم جهت کنترل دمای محیطی هوشمند موتورخانه
  • شستشوی منظم دیگ بخار و‌ رسوب زدایی
  • عایق کاری لوله ها و دیگ بخار
  • تطبیق نمودن مشعل و دیگ بخار
  • نصب دمپر بارومتریک

تنظیم دقیق موتورخانه همانگونه که گفته شد این خدمات بایستی از روز اول نصب اجرا گردد. شرکت تکنو تهویه در این راستا خدمات تعمیر موتورخانه و شوفاژ و گرمایش از کف را جهت را آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

تعمیر موتورخانه و نگهداری از آن

در مورد تعمیر موتورخانه و شوفاژ و گرمایش از کف این موارد را باید در نظر گرفت:

  • سرویس‌سیستم پمپاژ
  • عیب یابی کامل و دقیق کلی سیستم موتورخانه
  • تعمیر دیگ فولادی بخار و تعمیر دیگ آب گرم
  • سرویس و تعمیر مشعل موتورخانه
  • تعمیر و‌ بازبینی دقیق و کامل سیستم سوخت رسانی (اصل مهم و حیاتی)
  • تعویض لوله آتشخوار دیگ بخار و دیگ آب گرم
  • نصب اینورتر برای پمپ های سه فاز

این تعمیرات ممکن است که از مشکلات دیگر نیز باشد. دقت کنید هزینه تعمیر موتورخانه و شوفاژ به مولفه های بسیاری بستگی دارد. یکی از اصلی ترین آن ها نوع خرابی می باشد. با توجه به نیاز متخصص در این زمینه برای تعمیر یا تعویض قطعات، هزینه ها بررسی می شوند. در این راستا می توانید با متخصصان تکنو تهویه در ارتباط باشید.

خلاصه ایی از خدمات فنی تکنو تهویه در لینک های زیر در دسترس شما می باشد:

جهت آشنایی بیشتر با سیستم های تهویه مطبوع میتوانید شبکه های اجتماعی تکنو تهویه را دنبال فرمایید:

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا