تعمیر کولر گازی (اسپیلت)

تعمیر تخصصی فوری و ارزان کولرگازی اسپلیت در تهران

مجهز ترین ، به روز ترین و بزرگ ترین مرکز تعمیر تخصصی ، فوری و ارزان کولر گازی در سراسر تهران ، شرکت تکنو تهویه می باشد. متخصصین و تکنسین هایی که تکنو تهویه افتخار همکاری با آنها را دارد ، از بهترین ها در زمینه کاری خود هستند. همین موضوع ، نقطه قوت ما نسبت به دیگر ارائه کنندگان خدمات در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی و اسپلیت می باشد. اگر به موقع با تکنو تهویه تماس بگیرید ، خدمات تخصصی ، فوری و ارزان ما ، شما را از ایجاد هزینه های اضافی و گزاف ، نجات خواهد داد. تکنو تهویه در تمامی ساعات شبانه روز و در سراسر تهران بزرگ ، در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

چه کار کنیم که کولرگازی خراب نشود؟

اگر تمایل دارید که هیچ وقت از لذت باد خنک و مطلوب کولر گازی خود محروم نشوید ، بهتر است که شماره تلفن تکنو تهویه را در گوشی خود سیو کنید. شما می توانید برای این که هزینه بالایی برای تعمیر و سرویس کولر گازی خود پرداخت نکنید ، از خدمات سرویس دوره ای کولر گازی که توسط تکنو تهویه ارائه می شود ، استفاده نمایید. آنچه که کولر های گازی را دچار خرابی های سخت و هزینه های بالا می کند ، عدم سرویس و نگهداری صحیح می باشد. تکنو تهویه با ارائه خدمات سرویس دوره ای مستمر و مناسب ، از ایجاد خرابی های سخت و هزینه بر برای کولر گازی شما جلوگیری می کند.

مطالب مرتبط :

 

نحوه سرویس دوره ای کولرگازی اسپلیت در تهران

در سرویس دوره ای ، متخصصین ما با کنترل کردن پارامترهای حساس کولر گازی ، از نحوه عملکرد آن آگاهی می یابند. این باعث می شود که با یک هزینه کم و جزئی ، کولر گازی شما همواره آماده کار باشد. در سرویس دوره ای کولر گازی ، ما می توانیم با تعویض قطعات کوچک و ارزان ، از ایجاد مشکل برای قطعات گران قیمت کولر گازی و ایجاد وقفه در کار آن جلوگیری کنیم. همچنین شستشو و سرویس مستمر کندانسور و فیلتر ها ، از کاهش راندمان کولر گازی شما جلوگیری می کند. کنترل مستمر و دوره ای مقدار گاز کولر گازی ، باعث می شود که قبل از تخلیه کامل گاز و فشار به کمپرسور ، متوجه وجود نشتی در کولر گازی شویم.

 

هزینه و قیمت سرویس و تعمیر کولرگازی در تهران

با مراجعه به موقع به تکنو تهویه ، ما می توانیم هزینه های مربوط به تعمیر آن را ، به شدت کاهش دهیم. در بسیاری از موارد ، مشکل کولر گازی و اسپلیت شما ، با تعویض یک قطعه کوچک بر طرف خواهد شد. اما اگر شما به صداهای غیر عادی ، لرزش و یا کاهش راندمان کولر گازی اهمیت ندهید ، باعث می شود که به مرور آسیب های زیادی به قطعات گران قیمت کولر گازی شما وارد شود.

متاسفانه در برخی از این موارد دیده شده که هزینه تعمیر کولر گازی ، آنچنان بالا رفته که دیگر ارزش تعمیر ندارد. اما نگران نباشید. این موارد بسیار نادر هستند. همانطور که گفته شد ، اگر به موقع با تکنو تهویه تماس بگیرید ، ما با هزینه بسیار کم و در اسرع وقت ، کولر گازی شما را تعمیر می کنیم.

 

 

عیب یابی اصولی کولرگازی و اسپلیت در تهران

متاسفانه این روزها ، افراد زیادی هستند که خود را تعمیرکار با تجربه کولر گازی نامیده و باعث خسارت های فراوانی برای همشهریان عزیز تهرانی ما شده اند. این افراد یا نامحترم و شیاد هستند و از همان ابتدا قصد گرفتن هزینه های اضافی از شما دارند و یا تعمیرکاران تازه کاری هستند که اصول عیب یابی در کولر گازی را نمی دانند.

متخصصین تکنو تهویه هنگام مراجعه به شما ، ابتدا با طرح سوالات درست ، از وضعیت و سابقه کار کولر گازی شما مطلع می شوند. سپس با بررسی پارمترهای اصلی دستگاه و تست قطعاتی که به خرابی ایجاد شده ارتباط دارند ، مشکل دستگاه را مشخص کرده و کمترین هزینه ممکن را اعلام می کنند. آنها با حوصله و صبوری ، هر آن چیزی که نیاز است شما بدانید ، برایتان شرح خواهند داد. این به تصمیم گیری درست شما کمک شایانی می کند.

 

خرابی های رایج در تعمیر کولرگازی و اسپلیت

کولر گازی و اسپلیت ، دستگاه نسبتا پیچیده ای می باشد. همین موضوع باعث شده که خرابی های مختلفی در این دستگاه دیده شود. بیشتر خرابی هایی که دیده می شوند ، به شرح زیر هستند:

  • نشتی و ریزش آب از پنل کولر گازی
  • باد گرم زدن کولر گازی
  • وجود صدا و لرزش در پنل کولر گازی
  • وجود صدا و لرزش در کمپرسور کولر گازی
  • خاموش و روشن شدن مداوم کولر گازی
  • روشن نشدن کولر گازی
  • خاموش نشدن کولر گازی
  • پریدن فیوز کولر گازی

 

مواردی که در بالا ذکر شد ، عیوب رایجی است که در کولرهای گازی دیده می شود. جهت جلوگیری از خرابی های گسترده و رفع این مشکلات ، با تکنو تهویه تماس بگیرید.

 

تعمیر کولرگازی یا تعویض آن؛ کدام بهتر است؟

بسیاری از مشتریان تکنو تهویه این پرسش را دارند که آیا تعمیر کولر گازی به صرفه است؟ آیا بهتر نیست که به جای تعمیر کولر گازی قدیمی خود ، یک کولر گازی نو بخرم؟

در جواب به این سوالات باید گفت که تلاش تکنو تهویه همواره این بوده است که با نازلترین قیمت ، کولر گازی قدیمی شما تعمیر و آماده به کار نماید. چرا که هزینه خرید کولر گازی بسیار بالا می باشد. اما اگر تعمیر کولر گازی قدیمی شما ، هزینه بالایی داشته باشد و امکان خرابی زود به زود آن وجود داشته باشد ، ما خودمان صادقانه به شما اعلام خواهیم کرد. پس نگران این موضوع نباشید و به کارشناسان تکنو تهویه اعتماد کنید.

 

آیا من می توانم کولرگازی یا اسپلیت خودم را تعمیر کنم؟

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاقه زیادی به کار فنی دارند. حتی ممکن است قدری هم کار فنی بلد باشید. یا به اصطلاح دست به آچار باشید. اگر شما هم چنین خصوصیتی دارید و می خواهید خودتان کولر گازی معیوب خود را تعمیر کنید ، پس دست به کار شوید. ما در کنار شما هستیم. شما می توانید با خواندن مطالب بسیار تخصصی و آموزشی سایت تکنو تهویه ، اطلاعات زیادی درباره کولر های گازی و اسپلیت ها به دست آورید. کافیست که وارد قسمت مقالات آموزشی شده و موضوع مورد نظر خود را پیدا و مطالعه نمایید. ما هزاران مقاله آموزشی بسیار مفید در سایت تکنو تهویه آپلود کرده ایم. قطعا مطالعه آنها برای شما مفید خواهد بود.

 

چرا تکنو تهویه تخصصی ترین مرکز تعمیر کولرگازی در تهران است؟

تکنو تهویه سالهای زیادی را به ارائه انواع خدمات در زمینه کولر گازی و اسپلیت صرف کرده است. این تجربه ارزشمند ، به ما بینش ویژه ای در انتخاب متخصصین و تکنسین های با تجربه و کاربلد داده است. بنابراین کسانی را که ما به عنوان متخصص برای تعمیر ، سرویس و نگهداری کولر گازی شما استخدام و اعزام می کنیم ، همگی از بهترین های زمینه کاری خود هستند. ما این ادعا را سالهاست که در عمل ثابت کرده ایم. بسیاری از کولر گازی هایی که توسط متخصصین ما تعمیر شده است ، قبلا از جانب رقبا ، غیر قابل تعمیر اعلام شده بود. به همین دلیل است که همه ، تکنو تهویه را به عنوان تخصصی ترین مرکز تعمیر کولر گازی در تهران می شناسند.

 

چرا تعمیر کولرگازی و اسپلیت با تکنو تهویه به نفع شماست؟

تکنو تهویه در طول سالها فعالیتی که داشته ، دانش ، تخصص و تجربه را سر لوحه خود قرار داده است. این باعث شده که خدماتی که ما ارائه می کنیم از کیفیت بالا ، قیمت پایین و سرعت ارائه بسیار خوبی برخوردار باشد. ما به تکنسین های خود آموخته ایم که همواره تعمیر صحیح قطعات و کاهش هزینه مشتری را ، در الویت کارهای خود قرار بدهند. این سیاست باعث شده است که مشتریان محترم تکنو تهویه ، کاهش هزینه زیادی را در قیاس با خدمات دیگر رقبای ما ، تجربه نمایند. حضور سریع و فوری تکنسین های ما در محل مورد نظر ، از دیگر ویژگی های بارز تکنو تهویه می باشد.

 

تکنو تهویه چه خدماتی ارائه می دهد؟

ما در زمینه کولر گازی و اسپلیت ، انواع خدمات نصب ، تعمیر ، سرویس و نگهداری برندها و مدلهای مختلف را به همشهریان عزیز در تمام نقاط تهران ارائه می کنیم. خدمات ما بسیار فوری ، با کیفیت و ارزان ارائه می شود. علاوه بر کولر گازی ، ما در دیگر زمینه های تاسیسات و تهویه مطبوع نیز فعالیت می کنیم. چیلر ، مینی چیلر ، موتورخانه ، مشعل ، پمپ آب ، بوستر پمپ ، سردخانه ، هواساز ، تاسیسات استخر ، گرمایش از کف ، پکیج و فن کوئل ، بخش دیگری از تجهیزاتی می باشد که شامل خدمات تخصصی و با کیفیت تکنو تهویه می شود.

 

اگر کولرگازی من نمایندگی نداشت ، تکنو تهویه آن را تعمیر می کند؟

تکنو تهویه نمایندگی بسیاری از برندها و مدلهای کولر گازی در تهران می باشد. اما این بدان معنی نیست که اگر کولر گازی شما نمایندگی نداشت ، ما تعمیر آن را به عهده نمی گیریم. تکنو تهویه فارق از اینکه کولر گازی شما از چه برندی می باشد و یا گارانتی دارد یا خیر ، خدمات خود را ارائه می نماید. متخصصین ما بدون توجه به برند و مدل ، قادر به تشخیص و رفع عیب کولر گازی شما می باشند. حتی اگر قطعات معیوب کولر گازی شما ، کمیاب بوده و در دسترس نباشند ، باز هم متخصصین ما قادر به ارائه راهکار جهت تعمیر آن هستند.

 

آیا متخصصین تکنو تهویه ، مدرک معتبر هم دارند؟

تمامی متخصصین و تکنسین هایی که در تکنو تهویه مشغول به کار هستند ، دارای مدرک معتبر می باشند. علاوه بر داشتن مدرک معتبر ، ما آموزشهای دوره ای تخصصی ، برای افزایش دانش و تخصص تکنسین های خود بر گذار می کنیم. این آموزشها تحت نظر متخصصین شرکتهای مطرح تولید کننده تجهیزات تهویه مطبوع ، نظیر سامسونگ ، الجی ، مدیا و شرکتهای دیگر برگذار می شود. بنابراین تمامی متخصصین و تکنسین های ما ، دارای مدارک معتبر و تخصصی می باشند. این به ارائه خدمات تخصصی ، با کیفیت ، ارزان و فوری کمک شایانی می نماید.

 

خدمات بزرگترین مرکز تعمیر و سرویس کولرگازی در تهران

تکنو تهویه به عنوان بزرگترین مرکز تعمیر و سرویس کولر گازی در تهران ، خدمات بسیار زیادی در زمینه تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع کولر گازی و اسپلیت ارائه می کند. بخش بسیار کوچکی از این خدمات به شرح زیر است:

1- تعمیر ، نگهداری و سرویس انواع کولر گازی و اسپلیت توسط متخصصین و تکنسین های باتجربه

2- نصب و جابجایی انواع کولر گازی و اسپلیت توسط بهترین تکنسین ها

3- مشاوره رایگان در زمینه خرید ، جابجایی و عیب یابی و دیگر مواردی که با کولر گازی و دیگر تجهیزات تهویه مطبوع ارتباط دارد

4- ارائه انواع خدمات مورد نیاز شما در زمینه کولر گازی با گارانتی ویژه

5- تهیه ، فروش و تعویض انواع قطعات کولر گازی و تجهیزات تهویه مطبوع

6- سرویس دوره ای و تخصصی انواع کولر گازی و تجهیزات تهویه مطبوع

 

سوالات متداول شما در مورد بزرگترین مرکز تعمیر کولرگازی

 

در چه ساعاتی می توانم با تکنو تهویه تماس گرفته و درخواست خدمات نمایم؟

شماره تلفن های تکنو تهویه ، به صورت شبانه روزی در اختیار شما می باشد. در هر ساعتی که شما تماس بگیرید ، کارشناسان ما پاسخگو خواهند بود.

 

از چه طریقی با تکنو تهویه تماس بگیرم؟

آیکون تماس در گوشه صفحه ، برای تماس فوری در اختیار شما می باشد. علاوه بر آن از قسمت تماس با ما نیز ، می توانید به شماره های ما دسترسی داشته باشید.

 

تکنو تهویه به کدامیک از مناطق تهران خدمات خود را ارائه می کند؟

ما در تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران ، آماده ارائه خدمات هستیم. زیرا دفاتر نمایندگی ما در تمامی نقاط تهران فعال می باشند.

 

آیا خدمات تکنو تهویه تخفیف هم دارد؟

خدمات تکنو تهویه ، علاوه بر قیمت پایینی که دارد ، شامل تخفیف هم می شود. چنانچه شما از مشتری های دائم ما باشید ، از تخفیف ویژه باشگاه وفاداری تکنو تهویه برخوردار خواهید شد.

 

مراحل خدمات رسانی تکنو تهویه چگونه است؟

ابتدا شما با شماره تلفن های شبانه روزی تکنو تهویه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت می کنید. سپس یکی از متخصصین ما با شما تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات تکمیلی ، زمان و مکان مراجعه را با شما هماهنگ می کنند. پس از مراجعه حضوری و بررسی دستگاه ، نوع عیب و هزینه آن به شما اعلام می شود. پس از کسب اجازه از شما ، تکنسین اقدام به تعمیر دستگاه می نماید. در آخر ما در صورت رضایت شما هزینه تعمیر را دریافت می کنیم.

انواع مختلف سیستم های کنترلی به کار رفته در کولرهای گازی یا اسپیلت و استفاده از قطعات اختصاصی برندهای مختلف مانند الجی ، سامسونگ ، جنرال، مدیا ، هیتاچی و … باعث می گردد که آموزش های تخصصی برند و نیز تعمیر کولر گازی بسیار مهم و تاثیر گذار گردد .

 

تعمیرات تخصصی ، سرویس ، نصب و راه اندازی ، مشاوره و طراحی انواع داکت اسپیلت با تیم مجرب تکنو تهویه

تعمیر داکت اسپیلت و تعمیر کولر گازی بدون تسلط بر نقشه های برقی و الکترونیکی و همچنین مشخصات کامل قطعات مکانیکی و الکترونیکی مورد استفاده باعث ایجاد آسیب به اسپیلت می گردد .

 

 

تهویه منازل

 

 

تکنو تهویه با کادری مجرب و تخصصی در زمینه انواع اسپیلت ،داکت اسپیلت و کولر گازی

تمامی مدل ها و برندهای کولرگازی داکت اسپلیت و اسپلیت تحت خدمات تخصصی ما هستند. به دلیل زیاد بودن این مدل ها و برندها به تعداد کمی از آنها اشاره میکنیم.

الجی. سامسونگ. جنرال. اجنرال. کریر. هایسنس. توشیبا. پاناسونیک. دایکین. مدیا. فوجی. تراست. ترین. گری. گرین. ایولی. بلواستار. تویو. میتسوبیشی. جی پلاس. وست پوینت. وسترن. وستن ایر. کیوتک. ریم. زانتی. انرژی. سام. گودمن. گلدایران. بوش و بسیاری از مدل های دیگر .

تعمیر کولر گازی و داکت اسپلیت توسط تعداد بسیار زیادی از تکنسین ها و تعمیرکاران مختلف در سطح شهر صورت می پذیرد . اما انجام این کار بدون داشتن تجربه و مهارت های لازم در کنار آموزش های تخصصی باعث آسیب های بعضا جبران ناپذیری خواهد شد . ناگفته پیداست که هزینه های این اشتباهات را به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشتری پرداخت خواهد نمود .

جهت آگاهی بیشتر مطالعه علت گرم نکردن کولر گازی و روش های برطرف کردن آن پیشنهاد می گردد .

همچنین علاقه مندان به بررسی تخصصی موضوع می توانند این مطلب را هم مطالعه نمایند .

 

 

اسپیلت داکت اسپیلت کولر گازی

 

محاسبات تعیین ظرفیت

تعیین ظرفیت عملیاتی و واقعی داکت اسپیلت با در نظر گرفتن شرایط محل

 

مشاوره درخصوص کانال کشی

طراحی و محاسبات لازم در خصوص نحوه کانال کشی داکت اسپیلت جهت رسیدن به بهترین راندمان

 

تعمیرات حرفه ایی

تعمیرات مورد نیاز دستگاههای داکت اسپیلت توسط تکنیسن های مجرب و آموزش دیده

 

فروش دستگاه و قطعات یدکی

فروش دستگاه و تامین قطعات یدکی مناسب و استاندارد جهت دستگاههای داکت اسپیلت

 

نصب و راه اندازی

نصب و راه اندازی اولیه دستگاههای داکت اسپیلت با توجه به شرایط محیطی به صورت کاملا کارشناسی و استاندارد

 

راه کار کاهش هزینه

ارائه راه کارهای لازم در خصوص جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش هزینه های زائد.

 

5/5 - (13 امتیاز)
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا