خدمات تکنو تهویه

 

خدمات تکنو تهویه: خدمات تکنو تهویه بسیار متنوع و حرفه ای می باشد. تکنو تهویه به ارائه کیفیت بالا در خدمات متنوع بسیار مشهور است. ما در زمینه های مختلف صنعت تهویه مطبوع فعالیت می کنیم. تخصص ، تجربه ، سرعت ، دقت ، استفاده از قطعات اصلی و هزینه پایین از ویژگیهای بارز تکنو تهویه می باشد. در ادامه به معرفی فعالیتها و خدمات تخصصی تکنو تهویه می پردازیم. در صورت علاقه مندی به مطالعه بیشتر میتوانید از قسمت وبلاگ تکنو تهویه نیز بازدید بفرمایید .

 

چیلر و مینی چیلر

بخش دیگری از خدمات تکنو تهویه تعمیرات و سرویس انواع مدل ها و برندهای چیلر و مینی چیلر می باشد . چیلر و مینی چیلر دستگاهی است که وظیفه خنک کردن آب در گردش را بر عهده دارد. از این آب برای پروسه خنک کردن محیط و یا تجهیزات دیگر استفاده می شود.

چیلر صنعتی چیست؟

دمای آب در گردش چیلر

دمای آب در گردش چیلر در مدلها و کاربری های مختلف ، متفاوت می باشد. اما برای کاربری تهویه مطبوع 7 تا 12 می باشد. به این معنی که دمای آب ورودی به چیلر 12 درجه سانتیگراد و دمای آب خروجی 7 درجه می باشد.

مینی چیلر چیست

مینی چیلر در واقع همان چیلر است. اما در ظرفیت و تناژ سرمایی پاینتر تولید می شود. مینی چیلرها معمولا به صورت هواخنک تولید می شوند. کاربری آنها نیز متنوع می باشد.

ظرفیت چیلر و مینی چیلر

واحد ظرفیت چیلر و مینی چیلر معمولا به صورت تن تبرید یا TR بیان می شود. هر تن تبرید 12000 BTU می باشد. BTU همان واحدی است که در کولر گازی از آن استفاده می کنید.

تعمیر چیلر و مینی چیلر با تکنو تهویه

تعمیر چیلر و مینی چیلر با تکنو تهویه همواره تخصصی ، راحت و کم هزینه خواهد بود. سرویس ، تعمیر و نگهداری چیلر و مینی چیلر خود را به تکنو تهویه بسپارید تا با خیالی آسوده از دستگاه خود بهره برداری کنید.

 

داکت اسپلیت ، کولر گازی و اسپلیت

داکت اسپلیت ، کولر گازی و اسپلیت از پرکاربردترین تجهیزات تهویه مطبوع می باشند. به دلیل خنکی مطلوبی که این تجهیزات تولید می کنند ، توجه فراوانی به آنها شده است. همچنین داکت اسپلیت و کولرگازی قابلیت کنترل رطوبت محیط را نیز دارند. این به دلیل سیستم عملکرد آنها می باشد. آنها دمای هوا را به واسطه گاز مبرد کاهش می دهند.

آبریزی کولرگازی

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت به صورت کانالی نصب می شود. معمولا محل نصب آن زیر سقف کاذب می باشد. بسته به طول کانال و تعداد دریچه ها ، می توان اتاقهای مختلفی را خنک نمود. داکت اسپلیت ها همچنین توانایی ایجاد گرما را نیز دارند. این گرما هم با معکوس کردن سیکل تبرید امکان پذیر است و هم با استفاده از کویل آبگرم.

کولرگازی

کولرگازی تجهیز بسیار پر کاربرد و شناخته شده ای می باشد. آنها در انواع پنجره ای ، دیواری و ایستاده تولید می شوند. برق مصرفی آنها نسبت به ظرفیتشان هم می تواند سه فاز باشد و هم تکفاز. معمولا ظرفیت کولر گازی را به BTU بیان می کنند. مثلا کولر گازی 24000 ، در واقع 24000 BTU ظرفیت خنک کردن دارد.

اسپلیت

اسپلیت در واقع همان کولر گازی می باشد. کولر گازی هایی که دارای واحد خارجی و داخلی مجزا هستند ، اسپلیت نام دارند. واحد خارجی اسپلیت را معمولا کمپرسور می نامند. به واحد داخلی اسپلیت نیز پنل گفته می شود. کمپرسور و پنل هر دو دارای فن می باشند. فن کمپرسور جهت خنک کردن کندانسور و فن پنل جهت گردش هوای محیط استفاده می شوند.

تعمیر داکت اسپلیت ، کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه

تعمیر داکت اسپلیت ، کولر گازی و اسپلیت با تکنو تهویه یعنی انتخابی توام با آرامش و اطمینان. زیرا تکنو تهویه برای تعمیر و سرویس دستگاه شما از متخصصین خبره و با تجربه بهره می برد. فارق از نوع برند و مدل دستگاه شما ، تکنو تهویه بهترین کیفیت و سرعت را در ارائه خدمات به شما لحاظ می کند. تعمیر داکت اسپلیت، کولر گازی و اسپلیت خود را به ما بسپارید و خیال خود را از بابت ارائه خدمات با کیفیت راحت کنید.

 

پکیج و گرمایش از کف

پکیج و گرمایش از کف از تجهیزات پر کاربرد این روزها می باشد. امروزه تقریبا تمامی سازندگان واحدهای مسکونی جهت گرمایش محیط ، لوله کشی پکیج را در واحد خود لحاظ می کنند. پکیج ها قادرند که گرمای مطلوبی را به شما ارائه دهند. آنها برای اینکار از رادیاتور ، فن کوئل یا لوله کشی گرمایش از کف استفاده می کنند. ویژگی بارز پکیج ها استقلال واحد جهت سیستم گرمایشی می باشد.

کلکتور گرمایش از کف

پکیج چیست

پکیج را می توان موتورخانه پرتابل نامید. زیرا هم توانایی گرم کردن محیط را دارد و هم تامین آبگرم بهداشتی. البته برای گرم کردن محیط باید تجهیز جانبی دیگری نظیر رادیاتور به آن متصل نمایید. پکیج با تولید و ارسال آبگرم به این تجهیز جانبی ، هوای محیط را گرم می کند.

گرمایش از کف

گرمایش از کف را می توان به نوعی تجهیز جانبی یا واسط گرمایشی نامید. زیرا آنها برای گرمایش محیط به آبگرم پکیج یا موتورخانه وابسته هستند. آبگرم تولیدی با عبور از داخل لوله های کف ، دمای خود را به محیط منتقل می کند. گرمایش از کف یک محیط می تواند د ارای زون های مختلف باشد. اما در نهایت طول و متراژ هر زون باید با دیگری تقریبا برابر باشد.

دمای مناسب رادیاتور و گرمایش از کف

دمای مناسب رادیاتور و گرمایش از کف با هم متفاوت است. بهترین دما برای رادیاتورها ، حدود 60 تا 70 درجه سانتیگراد می باشد. اما دمای مطلوب برای گرمایش از کف حدود 45 درجه سانتیگراد می باشد. به همین دلیل گرمایش از کف از راندمان بالاتری برخوردار است. دمای بالاتر برای گرمایش از کف ، می تواند به مصالح کف ساختمان آسیب برساند.

تعمیر پکیج و گرمایش از کف با تکنو تهویه

تعمیر پکیج و گرمایش از کف با تکنو تهویه ، یعنی آرامش و اطمینان از انجام کار صحیح. تکنو تهویه پکیج شما طوری تعمیر می کند که همواره ما را در اول لیست انتخاب های خود قرار دهید. برای ما رضایت شما و ادامه ارائه خدمات ، الویت اصلی می باشد. فارق از نوع برند پکیج خود ، می توانید با خیال راحت تعمیر پکیج و گرمایش از کف خود را به ما بسپارید.

 

 

فن کوئل و فن های سانتریفیوژ

فن کوئل و فن های سانتریفیوژ جهت گردش هوای محیط کاربرد دارند. این تجهیز برای ایجاد تهویه مناسب به گردش آب وابسته هستند. چنانچه آبگرم در تغذیه فن کوئل ها استفاده شود ، آنها گرمای محیط را برای شما تامین می کنند. اما چنانچه آبسرد وارد آنها نمایید ، آنوقت سرمای محیط شما را تامین و گرما را دفع می کنند. فن کوئل ها انواع مختلفی دارند. سقفی ، کاستی ، زمینی و دیواری از انواع فن کوئل ها می باشد.

انواع فن کوئل

انواع فن کوئل شامل زمینی ، دیواری ، کاستی و سقفی می شود. مدل کاستی در انواع یکطرفه ، دو طرفه و چهار طرفه موجود هستند. نوع دیواری ظاهری شبیه به کولر گازی دارند. فن کویل های سقفی بسیار شبیه به داکت اسپلیت ها هستند. آنها زیر سقف کاذب نصب می شوند. فن کویل های زمینی معمولا جای رادیاتور ها نصب می شوند. فن کوئل ها از لحاظ لوله آب به دو دسته دولوله و چهار لوله تقسیم می شوند.

ترموستات فن کوئل

ترموستات فن کوئل در انواع آنالوگ و دیجیتال موجود می باشد. مدل آنالوگ دارای صفحه نمایشگر نمی باشد. اما ترموستات دیجیتال دارای صفحه نمایشگر می باشد. تفاوت دیگر آنها در نوع حس کردن دمای محیط است. ترموستات آنالوگ از یک بالب مخصوص جهت تشخیص دما استفاده می کند. داخل این بالب گاز حساس به دما می باشد. این گاز با بالا و پایین رفتن دما منبسط و منقبض می شود. اما ترموستات دیجیتال به سنسور دما که ترمیستور یا RTD می باشد مجهز است. از این رو نوع دیجیتال دقیق تر می باشد.

فن های سانتریفیوژ

در انواع مختلفی وجود دارند. فن های سانتریفیوژ بکوارد و فوروارد از انواع آنها می باشد. تفاوت این فن ها در نوع پروانه آنها می باشد. پروانه فوروارد به صورت منحنی رو به جلو می باشد. معمولا پروانه کولر آبی از این نوع می باشد. فن سانتریفیوژ بکوارد از نوع منحنی رو به عقب می باشد. این نوع فن ها بیشتر در هواساز ها کاربرد دارند. فن های سانترفیوژ قابلیت بسیار خوبی برای غلبه بر فشارهای استاتیک و دینامیک سیستم دارند.

تعمیر فن کوئل و فن های سانتریفیوژ با تکنو تهویه

تعمیر فن کوئل و فن های سانتریفیوژ با تکنو تهویه کار را برای شما آسان می کند. فن کوئل ها وظیفه تامین هوا و دمای مناسب را بر عهده دارند. پس اگر خراب شوند ، قطعا محیط مناسب و قابل تحملی نخواهید داشت. پس جهت تعمیر ، سرویس و نگهداری فن کوئل و فن های سانتریفیوژ خود با تکنو تهویه تماس بگیرید. به شما اطمینان می دهیم که از تماس خود پشیمان نخواهید شد. ما فن کوئل شما را به بهترین نحو و با قطعات اصلی تعمیر می کنیم. با تکنو تهویه خدماتی ویژه و بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.

 

 

موتورخانه

موتورخانه از سیستمهای حرارت مرکزی محسوب می شود. در سیستمهای حرارت مرکزی ، تامین دمای آبسرد و گرم مورد نیاز ساختمان ، در یک واحد انجام می شود. مورتورخانه برای تامین گرمایش می توانند از بویلر بخار ، آب داغ و یا آبگرم استفاده کنند. برای تامین آبسرد نیز از چیلر و مینی چیلرها بهره می برد.

بویلر بخار

بویلر بخار یا دیگ بخار وظیفه تامین بخار را به عهده دارد. از بخار در مبدلهای حرارتی استفاده می شود. در مبدل حرارتی ، آبسرد با تماس غیر مستقیم با بخار گرم می شود. سپس از این آبگرم برای گرمایش محیط و تجهیزات بهداشتی استفاده می شود. برای گرمایش آب استخر باید مبدل جداگانه استیل نصب شود.

دیگ آب داغ

دیگ آب داغ یکی دیگر از تجهیزاتی می باشد که در موتورخانه ها استفاده می شود. آنها قادرند آب را تا دمای بیش از 100 درجه سانتیگراد گرم کنند. این کار به دلیل فشار بالای دیگ آب داغ ، ممکن می شود. از این آب برای مبدلهای حرارتی و تجهیزات مشابه استفاده می شود.

دیگ آبگرم

دیگ آبگرم در انواع چدنی و فولادی تولید می شود. دیگهای آبگرم فولادی به صورت یکپارچه هستند. اما دیگهای آبگرم چدنی ، به صورتی ماژولار یا پره ای تولید می شود. راندمان دیگهای فولادی از چدنی بیشتر است. اما در صورت وجود مشکل در دیگهای چدنی ، پره های آن به صورت تکی قابل تعویض است.

تعمیر موتورخانه با تکنو تهویه

تعمیر موتورخانه با تکنو تهویه بهترین انتخاب شما خواهد بود. چرا که تکنو تهویه از بهترین متخصصین این حوزه بهره می برد. ما تجربه تعمیر ، سرویس و نگهداری انواع موتورخانه ها را داریم. موتورخانه ساختمان های تجاری ، مسکونی و صنعتی با هم متفاوت می باشد. اما ما در تعمیر ، سرویس و نگهداری تمامی آنها تخصص و تجربه ویژه ای داریم.

 

پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ

پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ ، از تجهیزات پرکاربرد ساختمانهای امروزی می باشند. اینکه کاربری ساختمان شما مسکونی ، اداری ، تجاری و یا صنعتی باشد ، فرقی نخواهد کرد. زیرا به احتمال زیاد ، شما به پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ نیاز پیدا می کنید. زیرا تامین آب با فشار و دبی مناسب از نیازهای اصلی تمامی ساختمانها می باشد. تنها تفاوت در نوع پمپ و تجهیز مورد استفاده می باشد.

انواع پمپ

انواع پمپ با شرایط استفاده متنوع در بازار وجود دارد. پمپها به دو دسته کلی جابجایی مثبت و سانتریفیوژ تقسیم بندی می شوند. پمپهای جابجای مثبت شامل پمپهای پیستونی ، دنده ای ، لوب ، پریستالتیک ، اسکرو ، دیافراگمی هستند. پمپهای سانتریفیوژ در واقع همان پمپهای گریز از مرکز هستند. برای آبرسانی معمولا از پمپهای سانتریفیوژ استفاده می شود.

بوستر پمپ

بوستر پمپ در واقع همان تقویت کننده فشار آب است. می توانند دارای یک پمپ و یا بیشتر باشند. آنها دارای تابلوی کنترلی ویژه ای هستند. نوع پمپ و قطعات کنترلی در تابلو نسبت به کاربری متفاوت می باشد. معمولا جهت کنترل فشار در بوستر پمپها ، از اینورتر استفاده می شود.

ایستگاه پمپاژ

ایستگاه پمپاژ به مجموعه ای از پمپها که برای تقویت دبی و فشار آب استفاده می شوند ، گفته می شود. این سیستم ها معمولا در پروژه های بزرگ کاربرد دارد. طراحی ایستگاه پمپاژ باید به گونه باشد که با توجه به نیاز ، پمپها وارد مدار شوند. سیستم کنترلی ایستگاه های پمپاژ بسیار پیچیده است. آنها معمولا دارای PLC می باشند.

تعمیر پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ با تکنو تهویه

تعمیر پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ با تکنو تهویه ، قطعا باعث آسودگی خیال شما خواهد شد. چرا که تکنو تهویه ارائه کننده بهترین و مناسبترین خدمات در این حوزه می باشد. ما درک مناسبی از نیاز شما داریم. انبوه پروژهای اجرا شده و تعمیرات انجام شده توسط تیم تکنو تهویه ، گواه این ادعا می باشد. تعمیر ، سرویس و نگهداری پمپ ، بوستر پمپ و ایستگاه پمپاژ تخصص ویژه تکنو تهویه می باشد.

 

 

هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی

هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی معمولا در ساختمان های بزرگ کاربرد دارند. مراکز تجاری ، سایتهای صنعتی ، بیمارستانها و ساختمانهای اداری از این دست هستند. کیفیت هوای تولیدی هواسازها نسبت به دیگر تجهیزات ، بسیار بالاتر می باشد. از همین رو در محیط هایی که کیفیت هوا در آنها بسیار مهم می باشد ، از هواساز استفاده می شود.

هواساز

هواساز تجهیزی می باشد که انواع و اشکال گوناگونی دارد. ساده ترین نوع هواساز ، در واقع همان کولر آبی قدیمی می باشد. چرا که ساده ترین نوع هواساز در واقع از یک بدنه ، یک فن و یک مکانیزم جهت خنک کردن هوا تشکیل شده است. بنا بر نوع نیاز و کاربری ، از تجهیزاتی نظیر کویل آبگرم ، کویل آبسرد ، فیلتر و تجهیزاتی نظیر لامپ یووی در هواسازها استفاده می شود.

هواساز هایژنیک

هواساز هایژنیک در واقع هواسازی است که با کیفیت ترین هوا را تولید می کند. این هواسازها از فیلترهای راندمان بالای هپا ، لامپ های یووی و بدنه داخلی استیل ساخته شده اند. هوای تولیدی این هواسازها باید از هر گونه غبار و میکرو ارگانیسمهای زنده عاری باشد.

هواساز هیت ریکاوری

هواساز هیت ریکاوری از دسته هواسازهای با راندمان بالا محسوب می شود. زیرا در این هواساز ، توسط تجهیزی به نام مبدل ، می توان گرما و یا سرمای هوای برگشتی را به هوای رفت انتقال داد. در کاربری هایی که باید هوای برگشتی مستقیما به محیط بیرون هدایت شود ، نظیر استخرها ، می توان از هواساز هیت ریکاوری استفاده نمود.

تعمیر هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی با تکنو تهویه

تعمیر هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی با تکنو تهویه ، می تواند آخرین و بهترین تیر ترکش شما باشد. زیرا تکنو تهویه به تمامی برندها و مدلهای هواساز ، با کاربری ها و طراحی های متفاوت احاطه کامل دارد. تکنو تهویه به شما اطمینان می دهد که رضایت شما را به بهترین شکل ممکن تامین می نماید. زیرا متخصصین ما تسلط و تجربه بالایی در زمینه هواساز و تجهیزات تهویه مطبوع مرکزی دارند.

 

سردخانه و یخچال های صنعتی و فروشگاهی

سردخانه و یخچال های صنعتی و فروشگاهی از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چرا که از آنها برای نگهداری مواد غذایی مانند گوشت ، مرغ ، میوه ها و دیگر مواد فاسد شدنی استفاده می شود. کاربری سردخانه ها و یخچال های صنعتی با هم متفاوت می باشد. بعضی برای نگهداری مرغ و گوشت هستند. برخی دیگر برای نگهداری مواد غذایی نیمه آماده کاربرد دارند. برخی نیز برای نگهداری میوه و سبزی استفاده می شوند.

انواع سردخانه

انواع سردخانه باتوجه به محصولی که در آن نگهداری می شود متفاوت می باشد. این تفاوت به جهت تفاوت دمای نگهداری و انجماد محصولات می باشد. مثلا گوشت جهت انجماد سریع به دمای نگهداری 18- نیاز دارد. بنابراین انتخاب ، سرویس و نگهداری تجهیزات سردخانه ها با توجه به محصول موجود در آن باید صورت بگیرد.

رطوبت در سردخانه

رطوبت در سردخانه باید همواره در محدوده مناسب باشد. این محدوده به محصول موجود در آن بستگی دارد. حفظ رطوبت محصولاتی که باید تازگی و طراوت آنها حفظ شوند ، مانند میوه ها ، از اهمیت بالاتری برخوردار است. در اینگونه سردخانه ها ، هرگز نباید اجازه داد که به واسطه سرمای اواپراتور ، رطوبت محیط از بین برود.

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی ، در واقع همان یخچال ویترینی می باشد. قطعا همه شما یخچال های ویترینی که محصولات متنوع و جذاب در آنها نگهداری می شود ، دیده اید. این یخچال ها ، در واقع یخچال های نگهداری مواد محسوب می شوند. توانایی آنها در انجماد بسیار پایین می باشد. زیرا محصول در آنها معمولا به سرعت فروخته شده و نیاز به انجماد ندارد.

تعمیر سردخانه و یخچال های صنعتی و فروشگاهی با تکنو تهویه

تعمیر سردخانه و یخچال های صنعتی و فروشگاهی با تکنو تهویه همواره کار را برای شما آسان می کند. زیرا متخصصین ما علاوه بر داشتن تجربه و مهارت فنی ، به شرایط نگهداری محصولات نیز کاملا واقف هستند. فارق از اینکه یخچال و سردخانه شما از چه نوعی باشد ، ما می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. کافیست تا با ما تماس بگیرید ، ما در اسرع وقت در کنار شما خواهیم بود.

 

 

تاسیسات و تصفیه خانه استخر

تاسیسات و تصفیه خانه استخر ، در واقع قلب استخر شما می باشد. چرا که بدون داشتن آبی شفاف و سالم ، قطعا شنا کردن مطلوب نمی باشد. برای داشتن آبی شفا و تمیز ، باید از تصفیه خانه مناسب برخوردار باشید. تصفیه خانه استخر شامل پمپ ها ، مبدل گرمایشی ، فیلتر جهت تصفیه آب ، و سیستم تصفیه شیمیایی می باشد. سیستم تصفیه شیمیایی ، جهت از بین بردن باکتری ها و میکروبهای بیماری زا می باشد.

فیلتر استخر

 فیلتر استخر در انواع شنی ، کارتریجی و دیاتومه موجود می باشد. تمامی این فیلتر ها جهت حذف مواد معلق از آب کاربرد  دارند. بنابراین همه آنها در ابتدای مسیر تصفیه و در ورودی پمپ نصب می شوند. کاربرد همه آنها یکسان است. اما در عملکرد تفاوت فراوان با هم دارند. فیلتر مناسب را باید بر اساس حجم و کاربری استخر خود انتخاب کنید.

پمپ استخری

پمپ استخری دارای صافی یا سبد می باشد. به پمپ های استخر بسکت پمپ یا پمپ سبدی نیز می گویند. زیرا در ورودی این پمپها یک صافی مانند سبد نصب شده است. این سبد می تواند قطعات نسبتا بزرگ شناور در آب را جدا کند. بنابراین هر از چند گاهی باید این سبد تمیز شود. مخصوصا استخرهای روباز که معمولا دارای برگ و ذرات شناور زیادی هستند.

مبدل گرمایشی استخر

مبدل گرمایشی استخر وظیفه حفظ دمای آب استخر در محدوده مناسب را بر عهده دارد. مبدلها بیشتر در زمستان که هوا سرد است کاربرد دارند. جنس مبدل گرمایشی استخر معمولا استیل می باشد. البته مبدلهای بومن نیز کاربرد زیادی دارند. مبدلهای بومن دارای بدنه چدنی هستند. ورودی و خروجی آنها قابل جداسازی و از جنس UPVC می باشد. راندمان مبدلهای بومن تقریبا سه برابر دیگر مبدلهاست.

تعمیر تاسیسات و تصفیه خانه استخر با تکنو تهویه

تعمیر تاسیسات و تصفیه خانه استخر با تکنو تهویه ، استخر شما را همواره در بهترین شرایط قرار می دهد. تکنو تهویه با دانش بالای خود قادر است تعمیر ، سرویس و نگهداری استخر شما را به بهترین نحوه انجام دهد. ما خصوصیات آب مناسب برای استخر را می دانیم. دانش متخصصین تکنو تهویه ، ما را از دیگر رقبا متمایز کرده است. پس با خیال آسوده استخر خود را به ما بسپارید.

 

سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس

سیستمهای تصفیه آب اسمز معکوس قابلیت تولید آب بسیار با کیفیت را دارند. به همین دلیل در صنایعی نظیر دارو سازی و غذایی ، بسیار پر کاربرد می باشند. در اسمز معکوس از فیلتر های راندمان بالا استفاده می شود. این فیلتر ها قابلیت آن را دارند که مولکولهای غیر از آب را حذف کنند. اندازه موکولهای آب 75/2 انگستروم می باشد. این عدد قابلیت بالای فیلترهای اسمز معکوس را نشان می دهد.

اسمز معکوس چیست

اسمز معکوس را نمی توان به طور خلاصه توضیح داد. در واقع عملکرد ساده ای دارد. اما محاسبات و تبدیل آن به یک دستگاه تصفیه آب راندمان بالا ، کار چندان ساده ای نیست. اسمز معکوس در واقع تحت فشار گذاشتن آب برای خارج کردن ناخالصی ها می باشد. برای این کار باید از پمپ های فشار قوی و ممبران استفاده نمود.

ممبران چیست

ممبران چیست ، در واقع یک سوال اساسی در تصفیه آب به روش اسمز معکوس می باشد. این بخش همان فیلتر آب در اسمز معکوس یا RO می باشد. ممبران ها قلب سیستم تصفیه آب اسمز معکوس هستند. آنها در اندازه ها و ظرفیت های مختلف تولید می شوند. عمده سایز مورد استفاده ممبران ها 4 و 8 اینچی می باشد.

پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی سانتریفیوژ در اسمز معکوس جهت بالا بردن فشار آب ورودی به ممبران ها استفاده می شود. میزان فشار مورد نیاز به کیفیت آب ، تعداد مراحل تصفیه و تعداد ممبران های مورد استفاده بستگی دارد. نکته مهم این است که بر اساس فشار مورد نیاز پمپ مورد نظر انتخاب شود. پمپ کوچک باعث کاهش راندمان سیستم می شود. پمپ های بزرگ و پرفشار نیز باعث آسیب به ممبران ها و سیستم می شوند.

تعمیر سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس با تکنو تهویه

تعمیر سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس با تکنو تهویه قطعا کار مدیران هوشمند خواهد بود. در صنایعی که به آب خالص نیاز دارند ، سیستم RO قطعا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بنابراین سیستم اسمز معکوس خود را به تکنو تهویه بسپارید تا اسمز معکوس شما همواره در شرایط عالی باشد. تعمیر ، سرویس ، نگهداری و تعویض ممبران های اسمز معکوس تخصص بالایی می طلبد. تکنو تهویه به شما اطمینان می دهد که متخصصینی که دارای چنین تخصصی هستند را گرد هم آورده است. پس به ما اطمینان کنید و از سلامت سیستم خود آسوده باشید.

 

تیم مجرب و حرفه ایی ارائه دهنده خدمات تکنو تهویه می باشد .

خدمات تکنو تهویه کاملا تخصصی و مهندسی می باشد .

جهت دریافت مشاوره درباره خدمات تکنو تهویه تماس بگیرید .

بازدید از کانال تکنو تهویه در آپارات

نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا