سرویس داکت اسپلیت

هزینه سرویس داکت اسپلیت Duct split

هزینه سرویس داکت اسپلیت بعد از بررسی وضعیت دستگاه انجام می شود. هزینه‌‌‌‌ای که برای تعمیر در نظر گرفته می‌‌‌‌‌‌شود با توجه به بخش هایی است که نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات دارند. لیست قیمت هزینه‌‌‌‌‌‌ها در شرکت‌‌‌‌‌های خدماتی موجود است و شرکت معتبر، هزینه‌‌‌‌‌‌ها را کاملا منصفانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ و با توجه به کارهای انجام شده دریافت می‌‌‌‌کند.

هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت برای همه یکسان نیست و به عواملی مانند تعداد دستگاه اسپلیت، تعویض لوله‌ها و مدت زمانی که برای لوله کشی و یا تعویض صرف می شود بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه‌‌‌‌های سرویس داکت اسپلیت می توانید با شماره های  88596109 و 66396355 تماس بگیرید. تکنو تهویه  یکی از بزرگترین و بهترین شرکت های  خدماتی برای سرویس داکت اسپلیت است.

برای آشنایی با بخش داکت اسپلیت شرکت تکنو تهویه مطالب زیر را مطالعه فرمایید:

سرویس داکت اسپلیت
سرویس داکت اسپلیت با تکنو تهویه

 

تکنو تهویه نمایندگی برندهای معتبر داکت اسپلیت

تیم تکنو تهویه نام شرکتی مهندسی است که نمایندگی متعددی از شرکت های تولید کننده داکت اسپلیت را دارد.‌‌‌‌‌ این دستگاه به عنوان یک سیستم سرمایشی و گرمایشی شناخته می شود.‌‌‌‌‌‌ اسپلیت ها  هم در فصل سرما و هم در فصل گرما کاربرد دارند. بنابراین بعد از یک دوره کار کردن نیاز به سرویس شدن دارند.

مهندسین  تکنو تهویه  به دلیل داشتن نمایندگی و آشنایی با برند هایی نظیر بومن(Bowman). پامکو(Pamco). پارس برودت. جی پلاس(Gplus). وست پوینت(Westpoint). ساری پویا. تهویه. تویو(Toyo). ریم(Rheem). رود(Ruud). رویال کول(Royal Cool). ریوکو(Ryoko). کولکس(Coolex). کیوتک(Q-tech). آکس(Aux). زانتی(Zaneti). لاویتا(Lavita). لوگرانو(Lograno). یورو ایر(Euro Air). یورو انرژی(Euroenergy). ساراول. ساران. سام(Sam). گودمن(Goodman). گلدایران(Goldiran). اورینت(Orient). فرسکو(Fresco). موراکو(morocco). وایو(Vayu) توانایی سرویس همه این برند ها را دارند.

بدیهی است که تسلط فنی به مدل های بالا نیازمند تجربه و دانش بسیار زیادی می باشد. کارشناسان تکنو تهویه همگی از متخصصین بنام این صنعت گزینش شده اند.

 

سرویس داکت اسپلیت سقفی     

سرویس داکت اسپلیت سقفی نیز با کمک نیروهای  کار کرده و با تجربه در زمان های مشخصی انجام می شود. قبل از اینکه این  وسیله برای فصل سرد و گرم مورد استفاده قرار بگیرد، باید سرویس دوره‌ای شود. در این کار ممکن است، بخش هایی که دچار فرسودگی و یا خرابی شده باشند نیز تعمیر یا تعویض شوند.

این دستگاه برای تغییر فصل و عملکرد آماده می شود. اگر سرویس و نگهداری داکت اسپلیت سقفی در زمان درست و به واقع انجام نشود، امکان ایجاد خسارت های جبران ناپذیری وجود خواهد داشت. شرکت تکنو تهویه دسترسی به تمام قطعات و لوازم جانبی اسپلیت را دارد و با کمترین هزینه  سرویس این دستگاه را انجام دهد.

تعمیر داکت اسپلیت های سقفی به دلیل نوع نصب و مشکل در دسترسی نیاز به تجربه بالایی دارد. یک اشتباه کوچک می تواند باعث ایجاد نشتی و تخریب سازه سقف گردد.

 

نمایندگی داکت اسپلیت Duct split

نمایندگی داکت اسپلیت در تکنو تهویه در تمام مناطق تهران آماده ارائه خدمات تخصصی می باشد. این سیستم ها توسط برند های مختلفی تولید شده است. نمایندگی آنها در مناطق مختلف تهران آماده خدمت رسانی می‌‌‌‌‌‌باشند.

تکنو تهویه مجموعه‌‌‌‌‌ای فعال‌‌‌ در این زمینه می باشد که نمایندگی شرکت های معتبری از اسپلیت را دارد. انواع خدمات مربوط به نصب و سرویس و نگهداری داکت اسپلیت نیز بخش مهمی از خدمات ما است. نام های تجاری شناخته شده‌‌‌‌‌ای این سیستم تهویه را تولید می کنند.

بهتر است به نمایندگی هایی مراجعه نمایید که لیست خدمات پس از فروش کاملی دارد. سرویس داکت اسپلیت یکی از مهم ترین خدماتی است که برای آغاز هر فصلی و روشن نمودن دستگاه به آن نیاز است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با  شماره های 88596109 و 66396355 تماس بگیرید.  

بعضی از نمایندگی های تکنو تهویه در مناطق مختلف تهران:

   

 

سرویس داکت اسپلیت
سرویس تمامی مدل های داکت اسپلیت در تکنو تهویه

نحوه سرویس داکت اسپلیت

نحوه سرویس داکت اسپلیت شامل مراحل مختلفی می شود. این سیستم  که هم  تولید کننده گرما و هم سرما است دارای بخش مهمی به نام فیلتر می باشد. شستشو و نظافت فیلتر در اولویت سرویس داکت اسپلیت قرار دارد.

بعد از شستشوی فیلتر و بررسی آن اگر تهویه به درستی انجام نشود، بخش‌‌‌های دیگر مانند هواساز را جدا کرده و خارج از سیستم فن آن را مورد بررسی قرار می دهیم. در سرویس داکت اسپلیت فرد با تجربه و آشنا به تمام بخش های این دستگاه سرویس این سیستم را انجام می دهد.

در زمان بررسی فن بلبرینگ ها نیز مورد توجه قرار می گیرد. شستشوی کویل داخل این سیستم در صورت نیاز و با تشخیص مهندسین با ازت انجام می شود. البته موارد زیادی در زمان سرویس و یا تعمیر دستگاه انجام می گردد. بخشی از این موارد شامل:

  • بررسی و بازدید فیلترها
  • چک کردن پارامترهای تنظیم شده دستگاه
  • بازدید از قسمت های برقی و الکترونیکی و اندازه گیری پارامترهای مهم
  • بازدید بخش هواساز یونیت داخلی
  • چک کردن یونیت بیرونی و سرویس آن
  • بازدید و بررسی کویل های داکت اسپلیت و موارد بسیار دیگر

     

سرویس و بازدید قسمت های الکترونیک داکت اسپلیت

یکی از قسمت هایی که در سرویس داکت اسپلیت اهمین زیادی دارد، قسمت بردهای الکترونیک دستگاه می باشد. مدارات کنترل و فرمان داکت اسپلیت از چند بخش تشکیل شده است. این قسمت ها شامل:

  1. کنترلر مرکزی دستگاه که در اختیار اپراتور بوده و تنظیم پارامترها بوسیله این دستگاه انجام می گیرد.
  2. برد مدار کنترل و فرمان یونیت داخلی که وظیفه کنترل پارامترهای یونیت داخلی را دارد. البته ارتباط با مدار یونیت خارجی و کنترلر مرکزی را نیز دارد.
  3. بخش کنترل و فرمان قدرت یونیت خارجی . این قسمت ضمن ارتباط با یونیت داخلی وظیفه کنترل فن، کمپرسور و سنسورهای مدار تبرید کندانسور را دارد.

در سرویس داکت اسپلیت، کارشناسان تکنو تهویه همواره پارامترهای مهم قسمت های الکترونیکی فوق الذکر را بررسی و اندازه گیری می نمایند.

کنترل پارامترها ،جریان و ولتاژ بخش های مختلف داکت اسپلیت می تواند از خرابی های آینده جلوگیری نماید.

 

اهمیت سرویس دوره ایی داکت اسپلیت

سرویس دوره‌ای داکت اسپلیت بسیار مهم و ضروری است. یکی از دلایل سرویس کردن آن، آلودگی‌هایی محیطی است. قطعات مختلف بر اثر‌ آلودگی‌‌‌‌‌ها دچار گرفتگی می‌‌‌‌‌‌شوند‌‌‌‌‌ و بازده کاری سیستم را کاهش می دهند. سیستم سرمایشی و گرمایشی این دستگاه با هم متفاوت است و برای استفاده از هر کدام در فصل جدید باید قطعات هر کدام  بررسی گردد.

اگر قطعات  بررسی نشود و دچار خرابی جزیی باشد با استفاده مجدد فرسودگی و خرابی بیشتر و در نهایت به از بین رفتن اسپلیت منجر خواهد شد. سرویس داکت اسپلیت توسط بهترین شرکت خدمات و با تجربه کاری بسیار زیاد انجام می شود. با مراقبت از این سیستم عمر آن به شدت افزایش می یابد و هزینه ها بابت تعویض قطعات و یا خرید مجدد آن  به شدت کاهش می یابد.

بخش های دیگری نیز در تکنو تهویه به صورت تخصصی خدمات ارائه می دهند. جهت آشنایی مطالب زیر را بازدید فرمایید:

  

 سرویس کولر داکت اسپلیت        

سرویس داکت اسپلیت شامل بررسی و مراقبت از دو سیستم سرمایشی و گرمایشی به صورت جداگانه می‌باشد. کولرهای اسپلیت جایگاه بسیار مناسبی را پیدا کرده‌اند. این دستگاه سرمای مطلوبی تولید می کند و هم در محیط فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

در فصل تابستان این سیستم سرمایشی جایگزین  دستگاه‌های دیگر شده است و به همین دلیل نیاز به شرکت های خدماتی که سرویس داکت اسپلیت را به عهده دارند، رونق می گیرد. اجزای بخش کولر اسپلیت بعد از یک دوره کار کردن نیاز به سرویس شدن دارند تا سرمایش بهتری را برای محیط ایجاد کند.

شرکت های خدماتی مختلفی برای سرویس این دستگاه وجود دارند . یکی از بهترین های فعال تکنو تهویه است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات می توانید از طریق شماره های  88596109 و 66396355 با این شرکت ارتباط برقرار نمایید.

 

سرویس کار داکت اسپلیت

نیروی کاری که در شرکت‌‌‌‌‌ تکنو تهویه سرویس داکت اسپلیت انجام می دهد، کاملا آموزش دیده می‌باشد. این افراد کاملا با قطعات مختلف اسپلیت آشنایی دارند و با بازکردن قسمت های مختلف می توانند عیوب را برطرف نموده و دستگاه را مجددا به درستی راه اندازی و نصب نمایند.

افراد فعال در این شرکت دارای تعهد کاری و اخلاق عالی برای فعالیت در محیط های مختلف می باشند. برای دریافت خدمات و اعزام سرویس کار از شرکت کافی است با این مجموعه تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید. سرویس کار اسپلیت  با تمام برند های تولید کننده این  سیستم آشنایی دارد و آماده نصب و سرویس انواع برند ها می باشد.

تکنو تهویه همواره از کارشناسان متخصص و متعهد استفاده می نماید. در نظر گرفتن صرفه و صلاح مشتری در کنار تخصص و رعایت نکات اخلاقی شعار ما می باشد.

می توانید از بخش چیلرهای تکنو تهویه بازدید کرده و آشنایی بیشتری با خدمات ما داشته باشید:

 

 سرویس و نگهداری داکت اسپلیت

تکنو تهویه نامی بزرگ در حوزه خدماتی برای  سرویس داکت  اسپلیت است. افراد متخصص در این زمینه علاوه بر تعمیر و راه اندازی این سیستم، روش های نگهداری آن را نیز برای مشتریان  توضیح می دهند. علائمی که نشان دهنده احتمال وجود خطر و یا خرابی در این سیستم باشد برای صاحبان آن  بیان می شود.

باید  با دیدن هر نوع آسیب و یا خرابی به سرعت با سرویس کاری که در این زمینه تخصص دارد تماس بگیرید و عیوب را رفع کنید. این دستگاه باید از آسیب های محیطی دور بماند و  به خوبی از آن نگهداری شود. سرویس به موقع به خوبی از آسیب های بیشتر جلوگیری خواهد نمود. در زمان نگهداری این  سیستم سرمایشی و  گرمایشی باید استانداردهای شرکت تولید کننده رعایت گردد.

 

سرویس داکت اسپلیت
سرویس و تعمیر فوری داکت اسپلیت

 موارد حیاتی در سرویس داکت اسپلیت

آنچه که در سرویس داکت اسپلیت بسیار حیاتی و مهم است تعمیر درست و نگهداری از دستگاه بعد از سرویس می باشد. این  دستگاه هم برای سرد کردن و هم برای گرم کردن محیط بکار می رود. بنابراین سرویس و نگهداری از آن برای هر فصلی باید به درستی و دقت انجام شود.

از نکات بسیار مهم در زمان سرویس این سیستم استفاده از قطعات با کیفیت است. البته باید بررسی دقیقی انجام شود تا مطمئن شویم که قطعه امکان تعمیر دارد یاقابل تعمیر نخواهد بود. در صورت لزوم از قطعات جدید به عنوان جایگزین استفاده خواهد شد. هزینه سرویس اسپلیت در صورت  تعویض تمام قطعات بسیار زیاد خواهد شد و به همین دلیل کارشناسان تکنو تهویه به تمام این نکات توجه دارند. هدف تعمیر و سرویس دستگاه با کمترین هزینه می باشد.

 

آموزش سرویس داکت اسپلیت

کارشناسان متخصص که در تکنو تهویه و در بخش تعمیرات اسپلیت‌‌‌‌‌‌ها فعالیت می کنند، دوره آموزش سرویس داکت اسپلیت را گذرانده‌‌‌‌‌‌اند. تمام مراحل کار را با دقت انجام می دهند.

  • اطمینان از قطع نبودن برق ورودی دستگاه
  • اندازه گیری ولتاژ و جریان کاری دستگاه
  • چک کردن صدای دستگاه در هنگام روشن و یا خاموش شدن
  • قطع کردن برق قبل از شروع کار و برداشتن قاب رویی این دستگاه
  • بررسی قسمت های الکترونیکی و اندازه گیری موارد مهم
  • بررسی نشتی در کویل آبگرم (در برخی مدلها)
  • موارد بسیار دیگری که نیاز به تخصص و تجربه دارد

عیب یابی از این سیستم نیز در آموزش ها وجود دارد و علاوه بر سرویس کار افرادی که از این سیستم استفاده می کنند نیز می توانند آموزش ببینند. با آگاهی از چگونگی عملکرد سیستم در صورت بروز مشکل افراد می توانند هر چه سریعتر با شرکت های خدماتی تماس گرفته و از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری نمایند. سرویس داکت اسپلیت  یکی از پر کاربردترین آموزش های سیستم های سرمایشی و گرمایشی می باشد.

 

سرویس ارزان و فوری داکت اسپلیت

سیستم اسپلیت در محیط های مختلفی بکار گرفته شده است. به همین دلیل درخواست در مورد سرویس داکت اسپلیت به شدت افزایش داشته است. از اولین و مهمترین مواردی که برای اکثریت اهمیت دارد لیست قیمت ها و خدمات ارائه شده توسط شرکت های خدماتی است.

سرویس ارزان و فوری از مزیت های شرکتی است که افراد زیادی به دنبال آن هستند. لیست قیمت ها پس از بازدید و بررسی مشکل ارائه می گردد و معمولا در مقایسه با شرکت های مشابه بسیار ارزانتر می باشد. داکت اسپیلت به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیاری از ساختمان‌‌‌‌ها در حال استفاده می باشد.

ممکن است در یک ساختمان  واحد های متعددی نیاز به سرویس داکت اسپلیت داشته باشند. پاسخگویی سریع و اعزام نیروی کافی به این مکان ها از مزیت های تکنو تهویه می باشد.

 

سرویس تخصصی داکت اسپلیت

سرویس تخصصی داکت اسپلیت  توسط همه شرکت های فنی انجام نمی شود. این گونه خدمات فنی برای سرویس داکت اسپلیت  می بایست توسط متخصصین انجام می‌شود. تعمیر کاران با حوزه کاری متفاوتی در بازار مشغول به کار هستند ولی داکت اسپلیت ها  نیاز به  دانش و آگاهی زیادی دارند و به راحتی نمی توان آنها را عیب یابی و یا تعمیر نمود.

تکنو تهویه  برای تمام نیرو های خود آموزش های فنی در این رابطه را گذاشته است. این افراد در زمان کوتاهی می توانند دستگاه را  تعمیر و روشن تحویل نمایند. برندهای مختلفی مانند بومن(Bowman). پامکو(Pamco). پارس برودت. جی پلاس(Gplus). وست پوینت(Westpoint) و… در بازار  وجود دارد که  و  آشنایی با هر کدام برای سرویس داکت اسپلیت  لازم می باشد.

بخش های تخصصی چیلر در کنار بخش داکت اسپلیت تکنو تهویه شامل:

 

روش نگهداری داکت اسپلیت

مهمترین اصل در نگهداری داکت اسپلیت این است که در زمان  های مشخصی  مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد. اگر تغییرات کوچکی در عملکرد دستگاه دیده می شود آن را به نمایندگی گزارش داده تا عیب های احتمالی رفع گردد و از خراب شدن آن جلوگیری شود.

مقدار سرمادهی یا تولید گرما و ایجاد صداهای غیر واقعی برای دستگاه می تواند نشانه عیب در بخش های داخلی باشد. بنابراین  به تمام نکاتی که شرکت تولید کننده دستگاه اعلام نموده است توجه نمایید. روش نگهداری سیستم  اسپلیت در برند های متفاوت فرق دارد و در جزییات دارای تفاوت هایی می باشد.

در ساعات اداری می توانید سوالات و یا نکات خود را با ما درمیان بگذارید. حتی الامکان سعی می شود به صورت تلفنی راهنمایی گردد.

  

جلوگیری از خرابی داکت اسپلیت

برای جلوگیری از خرابی داکت اسپلیت بهتر است عیب یابی درستی از این دستگاه وجود داشته باشد. یکی از مهمترین قسمت این دستگاه برد آن است که مرکز ارسال اطلاعات است و اگر دچار ایراد شود تنظیمات دستگاه به صورت کلی دچار ایراد می گردد. سرویس داکت اسپلیت برای زمانی که برد ایراد دارد لازم است.

برای ایجاد سرما یا گرما توسط دستگاه باید تنظیمات سیستم درست انجام شود. ترموستات نیز باید مورد توجه قرار گیرد زیرا در صورت عدم عملکرد صحیح تنظیمات دما به درستی انجام نخواهد شد. اگر سرد شدن داکت اسپلیت دچار اختلال شده باشد باید کمپرسور بررسی گردد. اگر دستگاه به خوبی کار نمی‌‌‌‌کند سریعا آن را خاموش کرده و با سرویس کار تماس بگیرید. می توانید از طریق شماره های 88596109 و 66396355 مشکل خود را مطرح نمایید.

 

رفع آبریزی (نشتی) داکت اسپلیت

برای رفع آبریزی داکت اسپلیت باید علت های ایجاد این اتفاق بررسی گردد. یکی از دلایل آبریزی، بسته شدن لوله‌‌‌‌های ورودی است. اگر در قسمت ورودی، لوله‌‌‌ها چکه کند باید موانعی مانند قطعات زنگ زده و خراب تعویض شود.

و یا اگر شیر خراب  وجود دارد تعمیر گردد. ممکن است لوله های خروج آب دارای نشتی و خرابی باشد و یا در مرکز دستگاه سوراخ و یا عدم تراز دستگاه موجب نشتی آن گردد. اگر قطعات عایق نباشد نیز می تواند سب چکه کردن آب و خروج آن در کل دستگاه شود. با استفاده از سرویس داکت اسپلیت می توان از ایرادهای احتمالی دستگاه جلوگیری نمود.

 

افزایش هوادهی داکت اسپلیت

برای افزایش هوادهی داکت اسپلیت باید در ابتدا  توجه داشته باشد که ظرفیت دستگاه را بررسی نمایید تا با محیط متناسب باشد. اگر هوادهی دچار ایراد شده باشد سرویس کار اسپلیت می تواند هوادهی را افزایش داده‌ و تنظیم نماید.

برای افزایش هوادهی می توانید از خدمات سرویس داکت اسپلیت استفاده نمایید. تعویض و یا نظافت فیلتر نیز یکی از راههای افزایش هوادهی داکت اسپلیت می باشد. بدیهی است که بررسی و چک کردن فن ها ضروری می باشد. باید از صحت کارکرد فن ها نیز مطمئن گردید.

تهویه مطبوع شامل تجهیزات و سیستم های زیادی می باشد. شرکت های قوی می بایست توانایی ارائه خدمات مناسب در زمینه سایر تجهیزات را نیز داشته باشند.

  

تغییر فصل داکت اسپلیت

به دلیل داشتن  قطعات مختلف برای تولید سرما و گرما همزمان با تغییر فصل، داکت اسپلیت برای سرویس کاری آماده می شود. بخش هایی از این  سیستم که برای تولید سرما است را در فصل زمستان غیر فعال می کند تا این  دستگاه  تولید گرما داشته باشد.

یکی از ویژگی های بسیار عالی که این سیستم دارد توانایی تولید سرما و گرما است و با کمک آن دیگر نیازی نیست که دو دستگاه متفاوت را نصب نمود. سرویس کار در این زمان برای جابجایی و سرویس داکت اسپلیت سیستم و تنظیم قسمت های مختلف مشغول به کار خواهد شد.

البته در زما تغییر فصل نکات بسیار زیادی توسط تکنسین ها تست و بررسی می گردد.

 

تعویض فن داکت اسپلیت

یکی از قسمت های مهم، که در تولید سرما و تهویه مطبوع در ساختمان اهمیت دارد فن داکت اسپلیت است. زمانی که هواسازی و  تهویه هوا به درستی انجام نشود، اولین بخش مورد بررسی فن می باشد. با خرابی و فرسودگی بیش از اندازه باید فن تعویض گردد. سرویس کار ماهر باید به درستی فن را از دستگاه جدا نماید و فن جدید را نصب نماید. تکنو تهویه یکی از مجموعه های بسیار قوی است که بهترین خدمات را برای این سیستم هواساز انجام می دهد.

خاطرنشان می گردد در مرحله اول باید نسبت به تعمیر فن اقدام نمود. این کار به جهت کنترل هزینه ها می باشد. در صورتیکه تعمیر امکان پذیر نبود، اقدام به تعویض فن می گردد.

همانگونه که در بالا توضیح داده شد چک کردن صدای دستگاه کمک بزرگی برای جلوگیری از خرابی بیشتر می باشد. هر گونه صدای غیر عادی را پیگیری نمایید.

  

صدای داکت اسپلیت Duct split

زمانی که تعمیرات داکت اسپلیت انجام می شود، به صدای دستگاه نیز توجه شده تا غیر طبیعی نباشد. اگر صداهای غیر طبیعی وجود داشته باشد ممکن است اتصالات درست نباشد و یا قطعه‌‌‌‌ای در حال خراب شدن باشد. برای چک کردن و بررسی قطعات مختلف و بررسی صدای داکت اسپلیت می توانید با شماره های88596109 و 66396355 تماس گرفته و درخواست سرویس کار را داشته باشید.  علت های مختلفی برای وجود صدا در دستگاه وجود دارد که هر کدام جداگانه مورد بررس قرار می گیرد.

 

 کنترلر داکت اسپلیت

با استفاده از کنترلر می توان دستگاه را روشن و خاموش و یا تنظیم نمود. روش کار کردن با آن باید به افراد مختلف آموزش داده شود. در برندهای مختلف کنترلرها دارای قسمتهای متفاوت هستند و روش کار کردن با آنها با هم فرق دارد. در زمان تعمیرات داکت اسپلیت این بخش نیز چک می گردد و به مشتری نیز آموزش داده می شود. کنترلر دارای بخش هایی است که سیستم سرمایشی و گرمایشی توسط آن قابل کنترل است.

البته پارامترهای بسیار زیادی جهت تنظیم در این بخش وجود دارد. می بایست توسط افراد متخصص بررسی و چک دوباره شود. از تغییر پارامترها پرهیز کنید. زیرا ممکن است باعث خرابی گردد.

از بخش کولر گازی و اسپلیت تکنو تهویه نیز بازدید فرمایید:

  

روشن نشدن داکت اسپلیت Duct split

علت های متفاوتی برای روشن نشدن داکت اسپلیت وجود دارد و اولین آن قطعی برق است. باید سرویس کار ماهر تمام بخش های دستگاه را بررسی و عیب یابی نماید. با بررسی بخش های مختلف علت روشن نشدن دستگاه  مشخص می گردد و  سرویس کار با تجربه آن را رفع خواهد نمود.

به دلیل تفاوت هایی که در قطعات برند های مختلف اسپلیت وجود دارد، باید این افراد آشنایی خوبی با این محصولات داشته باشند. داکت اسپیلت یکی از به روز ترین سیستم‌‌‌‌‌های سرمایشی و گرمایشی را دارد و جایگزین مناسبی برای دستگاه های دیگر است. سرویس این تجهیز توسط  فرد با تجربه و با کمترین هزینه در تکنو تهویه انجام می‌شود.

خلاصه ایی از خدمات فنی تکنو تهویه در لینک های زیر در دسترس شما می باشد:

جهت آشنایی بیشتر با سیستم های تهویه مطبوع میتوانید شبکه های اجتماعی تکنو تهویه را دنبال فرمایید:

امتیاز به این مطلب
نوشته‌های تازه

سایر مطالب و مقالات

اسکرول به بالا